Kokemusta Agodasta? Hotel com:sta?

Reissunainen

Olen varannut yleensä booking.com sivuilta hotellit, koska valinta on helppoa mm. monipuolisten rajausten vuoksi. Koskaan ei ole tullut ongelmia paikanpäälläkään. Agodalla näyttää olevan houkuttelevia tarjouksia, ja pitkällä reissulla hinnalla on merkityksensä.
Kertokaa mitä kokemuksia ja mikä on suosikkinne, kiitos

2

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 645564

Hotels.com ainakin pari vuotta sitten vuosi tuhansien suomalaisten korttitiedot varkaille. Itse olin yksi uhreista kun olin käyttänyt hotels.comia. Luottokortillani ostettiin 200 eurolla jonkun espanjalaisen lentoyhtiön lippuja kunnes pankki sulki kortin epäilyttävän toiminnan takia. Ensin joutui itse maksamaan sen 200e laskun, kesti puoli vuotta ennen kuin luottokorttiyhtiö käsitteli korvaushakemuksen ja sai rahat takaisin. Hyvä että suljettiin automaattisesti etteivät käyttäneet koko 2 tonnin luottorajaa.

https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/hotelscomista-uusia-ilmoituksia-paivittain-poliisi-loi-poytaan-pysayttavat-luvut-13785663/

• MrsMatkaaja

Booking.com on ehdoton suosikkini, jota olen käyttänyt vuodesta 2010 asti useamman kerran vuodessa etupäässä Eurooppaan ja Usaan suuntautuneilla reissuilla. Vain hyviä kokemuksia. Agodaa olen käyttänyt muutamia kertoja, koska Aasian suuntaan heillä on ollut lyömättömiä tarjouksia. Ei mitään huonoa sanottavaa siitäkään. Asunnot vuokraan useimmiten Home Awayn kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1612
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      878
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      842
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      822
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      773
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe