Olen varannut yleensä booking.com sivuilta hotellit, koska valinta on helppoa mm. monipuolisten rajausten vuoksi. Koskaan ei ole tullut ongelmia paikanpäälläkään. Agodalla näyttää olevan houkuttelevia tarjouksia, ja pitkällä reissulla hinnalla on merkityksensä.
Kertokaa mitä kokemuksia ja mikä on suosikkinne, kiitos
Kokemusta Agodasta? Hotel com:sta?
2
347
Vastaukset
- 645564
Hotels.com ainakin pari vuotta sitten vuosi tuhansien suomalaisten korttitiedot varkaille. Itse olin yksi uhreista kun olin käyttänyt hotels.comia. Luottokortillani ostettiin 200 eurolla jonkun espanjalaisen lentoyhtiön lippuja kunnes pankki sulki kortin epäilyttävän toiminnan takia. Ensin joutui itse maksamaan sen 200e laskun, kesti puoli vuotta ennen kuin luottokorttiyhtiö käsitteli korvaushakemuksen ja sai rahat takaisin. Hyvä että suljettiin automaattisesti etteivät käyttäneet koko 2 tonnin luottorajaa.
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/hotelscomista-uusia-ilmoituksia-paivittain-poliisi-loi-poytaan-pysayttavat-luvut-13785663/ - MrsMatkaaja
Booking.com on ehdoton suosikkini, jota olen käyttänyt vuodesta 2010 asti useamman kerran vuodessa etupäässä Eurooppaan ja Usaan suuntautuneilla reissuilla. Vain hyviä kokemuksia. Agodaa olen käyttänyt muutamia kertoja, koska Aasian suuntaan heillä on ollut lyömättömiä tarjouksia. Ei mitään huonoa sanottavaa siitäkään. Asunnot vuokraan useimmiten Home Awayn kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913