Onko Suomen Lasten Suojelu idiootti?
Onko Globaali Lasten hoito politiikka idiootti?
Onko kasvatuslaitos idiootti?
Ovatko he kaikki saatanan kätyreitä ja rikollisia, lapsivarkaita?
Minkälaisena näkisit tulevaisuuden perheen, lasten hoidon?
Onko Lasten Suojelu Idiootti? Gallup
3
277
Vastaukset
- Ammattikasvattaja
Miten jokin momimutkaisten organisaatioiden kokonaisuus voisi olla sen enemmän idiootti kuin nerokaan?
Sen sijaan, hyvä olisi kysyä vaikkapa holtittomilta vanhemmilta sitä, ovatko HE idiootteja.- SauliNiinistöIdiootti
Kun sanotte noin vanhemmista, niin OLET itsekin homo idiootti, koska olet vanhempi.
(Jos et ole vanhempi, niin et voi vastata kuin vain mitättömän vähällä panoksella)
Kun sanot olevasi ammattikalastaja, niin tuskin olisit ammattilainen ilman omia biolapsiasi.
Kun olet idiootti ja hoidat vieraita lapsia enemmän kuin omiasi, niin olet totta totisesti IDIOOTTI!! Saatanan ÄMMÄ.
Kukaan idiootti hoitaisi koskaan muiden lapsia, koska jo omien kanssa on riittävästi haastetta.
Niin again - oletteko te idiootti? - Ammattikasvattaja
SauliNiinistöIdiootti kirjoitti:
Kun sanotte noin vanhemmista, niin OLET itsekin homo idiootti, koska olet vanhempi.
(Jos et ole vanhempi, niin et voi vastata kuin vain mitättömän vähällä panoksella)
Kun sanot olevasi ammattikalastaja, niin tuskin olisit ammattilainen ilman omia biolapsiasi.
Kun olet idiootti ja hoidat vieraita lapsia enemmän kuin omiasi, niin olet totta totisesti IDIOOTTI!! Saatanan ÄMMÄ.
Kukaan idiootti hoitaisi koskaan muiden lapsia, koska jo omien kanssa on riittävästi haastetta.
Niin again - oletteko te idiootti?Opettelehan lukemaan.
Puhuin HOLTITTOMISTA vanhemmista. Käsitätkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049