Onko lihaville naisille kysyntää?

Tuossahan se jo otsikossa tiiviistyikin, mutta tänään kurkkiessani sivustolle jossa myydään seksiä mietin että onkohan niissä piireissä kysyntää läskeille naisille? Ei siis pyöreille vaan oikeasti lihaville. Vai onko se vaan niin että ei kukaan halua maksaa läskeistä?

31

2050

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kysyntää lihavalle naiselle.kirjoita minulle niin tulen nuolemaan ja naimaan sinun ihanaa pillua.

      • Hei aatu! Laitakko mulleppäi viestii koska sulle ei mee toho ossaa ainakaa spostit perille


    • kyllä ois kysyntää lihavalle naiselle kun vain löytäisi jostain sellaisen

      • Tääl ois ainaki yks halukas. Pistä viestii jos kiinnostais tutustuu ;)


      • fatty_gurl kirjoitti:

        Tääl ois ainaki yks halukas. Pistä viestii jos kiinnostais tutustuu ;)

        kyllä kiinnostaa todella mutta minne voin lähettää sinulle viestiä? Lähetä sinä minulle sähköpostia, osoite on [email protected] odotan innolla


    • Väinöö

      Maahanmuuttajamiehiä kiinnostaa suomalaiset isot tytöt. Näin on minulle sanonut 6-kymppinen tyttö kokoa 168 cm / 110 kg.

    • Hei mistäpäin olet sinä himokas nainen tulisin mielelläni nuolemaan ja naimaan sinua jos sinulle sopii ja asut sopivan matkan päässä minusta. viestit numeroon 0408592621

      • Laitakko eka vaikka spostiin viestiä? Oon Uudeltamaalta


      • Hei vai olet uudeltamaalta itse asustelen etelä-pohjanmaalla asumme valitettavasti kaukana toisistamme, mutta toivo että löydät etsimäsi ja pääset nauttimaan!!! ja nauttimaan ihanasta seksistä.


    • Artsi

      Varmasti on kysyntää! Itse olen hulluna lihaviin naisiin. Painavin kumppanini oli 160 kg ja oli uskomattoman ihana.

      • Mistä päi oot?


      • Kirjoittaisin jos tuohon ossaan voisi mitään lähettää


      • Ei sinullekaan voi kirjoittaa kun olen koittanut.laitatko osoitteesi.


      • artsi
        fatty_gurl kirjoitti:

        Mistä päi oot?

        Nurmijärveltä


    • Laita viestiä niin jutellaan lisää

    • Xxxlnainen

      Täällä olisi 121kg/160cm eikä oo kysyntää ollut...

      • xxxl nainen lähetä minulle viestiä, olet nainen juuri minun makuun, osoite on [email protected]


      • Laita viestiä


      • Tommi737

    • Aku65

      On kysyntää lihavalle naiselle Haluisin naida sinua hyväillä sinua oletko mistä päin olen 52v mies oulusta 0409320389

    • Illu

      Kyllä haluaisin lihavan naisen kanssa yhteistä kivaa ja huomannut että homma toimii. Laita viestiä [email protected]

    • Kyllä heille todellakin on. Useille miehille naisen muodot ovat juuri se juttu. Niin minustakin, pehmeä runsas nainen on seksikäs :)

      • Uteliasko

        Mistäpäin ja millainen olet?


    • hoikkapoika

      Minulla on kokemusta XL Ladysta. Oli kyllä nautinto. Joitakin hankaluuksiakin ilmeni esimerkiksi mainittakoon : päällä ei pysynyt, takaa ei ylettynyt ja alle ei uskaltanut mennä. Muuten voin kyllä suositella.

    • kiinnostaisi_kyllä

      Itsekin kun olen tällainen isokokoinen ja lihava mies niin paljon enemmän minuun kolahtaa XL-naiset, kuin jotkut mallivartalot. Eli myös paljon mieluummin maksaisin seksistä XL-naisen, kuin jonkun luuviulun kanssa.
      Mutta kumma kun aika monellakin ihan hoikallakin miehellä tuntuu olevan fetissi lihaville naisille. Kaikilla hoikilla naisilla taas tuntuu olevan aivan päinvastoin että lihavat miehet ovat kaikille totaalinen turn-off.

    • to_it

      Itse voin kokemuksesta sanao, että ei normaalimittainen nainenkaan huoli miestä jolla on esim. näkyvä vamma. Miksi minä heikkona miehenä ottaisin heikkoa naista? Olen kuullut ja kokenut sen naisilta kuinka hyvä tyyppi olen yms. tai jos vain voisi elämänsä olleen toisenlainnen, niin... Mutta kun se ei käy. Niin miksi teille lihaville. Te voitte vaikuttatte elämäänne jollain tapaa ja tehkää se.

      • Jokuroti

        Kyllä naisessa saa olla mistä kiinni ottaa mut rajansa kaikella.. En alkais jotain 140.kiloista Ryhävalasta köyrimään.. Kaikkoaa viimeisetkin seksi himot.


    • Tarkennusta

      Mitäköhän aloittaja tarkoittaa "oikeasti lihavalla"?

      • Hyiolkoon

        Sellanen joka yhtä levee ku pitkä.. Tyyliin sotanorsu mallia..


      • Tarkennusta
        Hyiolkoon kirjoitti:

        Sellanen joka yhtä levee ku pitkä.. Tyyliin sotanorsu mallia..

        Sellainen joka mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan?


    • Tommi7337

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1971
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1489
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1072
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      1011
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      997
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe