Olen 15v tyttö ja siis pelkään sairauksia yli kaiken!! Minulla on lasit ja hajataittoa joku -0.5 ja jonkin aikaa sitten oli näkökentässä ns. tähtisäde pilkkuja, siis yhtäkkiä ilmestyi ja sen jälkeen olen nähnyt kirkkaalle katsoessa esim. taivaalle, erilaisia kipinöitä ja sellaisia "lankoja", eikai ole vakavaa? Voisiko olla ohimenevää ja johtua kipeistä niskoista. Välillä huimausta, varjot jää kirkkaista asioista hetkeksi silmiin kun sulkee ja painetta korvissa. Pelottaa... toivottavasti menee ohi.
Eikai visual snow??
pelottaapelottaa
3
545
Vastaukset
- pelottaapelottaa
vai onko vain normaalia hileitä/lasiaissumentumia
- pelottaapelottaa
Ja siis molemmissa silmissä. Kuivatkin silmät usein.
- kokemustaon
Voi tietysti olla niskajumiperäistä. Mutta visual snowiin nuo kuuluvat myös. Suosittelen että syöt vaikka vitamiinikuurin varmuuden vuoksi jos onkin vaikka b-vitan puutos. Mutta olet niin nuori, että tuskin on vakavampaa. Visual snow ei ole vaarallinen, häiritsevä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2121714- 821123
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 78895
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19596