Elikkäs joo tämmöstä vaivaa on ollu nyt pitemmän aikaa. kun sammumisen jälkeen koittaa startata niin ei lähde käyntiin vaan pitää odottaa vähän aikaa myös moottorin vikavalo jää palamaan ja sammuu itsestään ajan kanssa. Auto tuntuu myös normaalia laiskemmalta ja kaasu pohjassa kiihdyttäessä esiintyy pientä nykimistä. Nykimiseen ja hyytymiseen auttaa usein kaasupolkimen "pumppaaminen" Polttoainesuodattimen vaihdoin vasta syksyllä että ei ainakaan siitä luulis olevan kiinni.
Corolla 1.4 d4d sammuu kiihdytyksessä
Sammuuyhtäkkiä
3
719
Vastaukset
- Yksi-vika
Kaasuttimen neulaventiil ei täytä bensaa kaasuttajaan
- tyyppiTapaus
D-4D, siinä se. Koneen vaihto auttaa a on ainoa vaihtoehto. Jos auto on yli vuotta vanha, niin luultavasti niin ruosteessa ettei kannat korjata.
- hinurilla
Lukijalla selviää kelpo vika, muuten sulla on kohta motor sökö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026