Tietääkö joku vastauksen:minulla on vanha Playstation 3 pelikone.Kone pelaa muuten,mutta ei lue
cd-levykkeitä..
Vikakysymys Playstation 3
3
219
Vastaukset
- NoAinakin
netistä voi katsoa ohjetta.
https://www.google.com/search?source=hp&ei=e2r8Ws73NcaQkwXgl7agAg&q=Playstation 3 ei lue cd levyä&oq=Playstation 3 ei lue cd levyä&gs_l=psy-ab.12..33i22i29i30k1.3699.3699.0.5551.1.1.0.0.0.0.98.98.1.1.0....0...1c.2.64.psy-ab..0.1.97....0.SHf7V4lxnx4 - YLE.kaataa.koneen
Onko muilla PS3:n YLE Areena sovelluksen kanssa sellaista ongelmaa että katsomisen jälkeen kun sovelluksen sammuttaa, se kaataa koko PS3:n, konsoli vain piippaa ja käynnistyy uudelleen.
Mulla on PS3 Slim 120gb versio ja tällaista ei aiemmin esiintynyt. Muutaman viikon seisottuaan käyttämättömänä on nyt esiintynyt tällaista, kahdesti olen kokeillut tuota sovellusta ja kaatoi kummallakin kerralla konsolin.
Youtube -sovellus ei aiheuta mitään ongelmia.
Mikähän lie vikana?- vika_vai_ominaisuus
Minulla on nyt tehnyt samoin eli PS3 piippaa ja käynnistyy uudestaan, kun suljen YLE Areenan! Olen käyttänyt PS3:ea ja YLE Areenaa aika harvoin ja PS3:een taisi tulla päivitys edellisten käyttökertojen välissä. Myös jonkun muun sovelluksen lopetuksessa käynnistyy nyt uudelleen.
PS3:ni on Slim-mallia edeltävä versio ja muutoin toimi ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520