Tietääkö joku vastauksen:minulla on vanha Playstation 3 pelikone.Kone pelaa muuten,mutta ei lue
cd-levykkeitä..
Vikakysymys Playstation 3
3
120
Vastaukset
- NoAinakin
netistä voi katsoa ohjetta.
https://www.google.com/search?source=hp&ei=e2r8Ws73NcaQkwXgl7agAg&q=Playstation 3 ei lue cd levyä&oq=Playstation 3 ei lue cd levyä&gs_l=psy-ab.12..33i22i29i30k1.3699.3699.0.5551.1.1.0.0.0.0.98.98.1.1.0....0...1c.2.64.psy-ab..0.1.97....0.SHf7V4lxnx4 - YLE.kaataa.koneen
Onko muilla PS3:n YLE Areena sovelluksen kanssa sellaista ongelmaa että katsomisen jälkeen kun sovelluksen sammuttaa, se kaataa koko PS3:n, konsoli vain piippaa ja käynnistyy uudelleen.
Mulla on PS3 Slim 120gb versio ja tällaista ei aiemmin esiintynyt. Muutaman viikon seisottuaan käyttämättömänä on nyt esiintynyt tällaista, kahdesti olen kokeillut tuota sovellusta ja kaatoi kummallakin kerralla konsolin.
Youtube -sovellus ei aiheuta mitään ongelmia.
Mikähän lie vikana?- vika_vai_ominaisuus
Minulla on nyt tehnyt samoin eli PS3 piippaa ja käynnistyy uudestaan, kun suljen YLE Areenan! Olen käyttänyt PS3:ea ja YLE Areenaa aika harvoin ja PS3:een taisi tulla päivitys edellisten käyttökertojen välissä. Myös jonkun muun sovelluksen lopetuksessa käynnistyy nyt uudelleen.
PS3:ni on Slim-mallia edeltävä versio ja muutoin toimi ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793