Mahtaako kreikkalaisilla olla suunnitelmissa aurinkolomien tekoa Helsingin lämpöön, vai tyytyvätkö Rodoksen viileyteen?
Rodos 22, Helsinki 26 astetta
6
535
Vastaukset
- Eikositria
Mitähän sääennustetta olet lukenut 🙄.
Rodoksella lämpötila on nyt ja pysyy 25 asteen yläpuolella päivisin lokakuulle asti, yötkin on jo nyt 20 astetta ja pian paljon enemmän. Suomen tämän kesän helteet voi olla huonoimmassa tapauksessa jo koettu 😛- Huh__hikeä
"Mitähän sääennustetta olet lukenut 🙄. "
Yksi totinen vastaaja löytyi! Hyvä! En lukenut mitään ennustetta, vaan katsoin eilen aamupäivällä virallisen sen hetkisen lämpötilan Rodoksen lentokentällä ja Helsingin Kumpulassa.
Totta kai jokainen tietää, että Rodos on kesäisin ja talvisinkin lämpimämpi paikka kuin Helsinki joitakin poikkeuspäiviä lukuun ottamatta. - vessaongelma
katsoitko myös montako konetta sinne laskeutuu?
- kokenut-kaiken-tietää
Ei pidä luottaa säätiedotusten "lämpötiloihin". Ne eivät kerro mitään todellisista olosuhteista. Esimerkiksi Rodoksella, joka siis on kaukana etelässä, aurinko on paljon polttavampi kuin Suomessa. Rodoksella aurinko polttaa jo 15-20 asteessa, kun taas Suomessa voi kävellä ulkona huoletta, vaikka lämpömittari näyttäisi 30 astetta.
- Ei.mitään.polttoa
"Suomessa voi kävellä ulkona huoletta, vaikka lämpömittari näyttäisi 30 astetta. "
Olen kävellyt Rodoksella ulkona 39 asteen lämmössä. Aika moni muukin näkyi kävelevän. - Aina-polttoa
Olet kävellyt Rodoksella 39 asteen lämmössä. Niin olen minäkin, mutta aina kadun varjoisalla puolella. Etelän aurinko on polttavan kuuma, jota se ei täällä napapiirin tuntumassa koskaan ole. Riippumatta ilman läpötiloista. Täällä et tarvitse aurinkorasvoja koskaan, mutta etelässä tarvitset niitä aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826