APUVA! Mistä löydän heilan?

Mistä-mulle-uusi

Mistä kummasta löytyisi nopeasti uusi heila?
Tarvitsen heilan helluntaiksi, etten jäisi koko kesäksi ilman.

Mistä ja miten te olette onnistuneet löytämään uuden heilan?
Mistä ja miten minä voisin etsiä ja löytää?
Auttakaa!

68

1189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta äly-puhelin.
      Esim. Nokia 8 Scirocco.

      H.

      • 888888

        Voiko tällä seurata myös vero-kameroita?


    • Minkäs ikäistä kaipailet?
      Naapurin Matti olis ihan joutava.

      • Onkos aloittaja nainen?


      • siilenämää kirjoitti:

        Onkos aloittaja nainen?

        En minä tiedä, mutta ei ole varmaa onko Mattikaan mies ;)


      • mimmimum-..mi
        Ancie kirjoitti:

        En minä tiedä, mutta ei ole varmaa onko Mattikaan mies ;)

        Ai että .. kun oli hyvä vitsi...ei yhtään naurattanut ...


      • siilenämää kirjoitti:

        Onkos aloittaja nainen?

        "siilenämää"

        Tuntuu olevan.

        Trans-parentti siilen-lesken-bengali.

        H.


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Ai että .. kun oli hyvä vitsi...ei yhtään naurattanut ...

        Ei sentään ollut ikivanha ja jostain kopsattu.


      • hunksz kirjoitti:

        "siilenämää"

        Tuntuu olevan.

        Trans-parentti siilen-lesken-bengali.

        H.

        Nonii. Onko helle pehmittäny käpyset?


      • nykyaikaasena
        siilenämää kirjoitti:

        Onkos aloittaja nainen?

        Voihan mies etsiä miestäki.


      • Ancie kirjoitti:

        En minä tiedä, mutta ei ole varmaa onko Mattikaan mies ;)

        Tyttö nimeltä Matti :)


      • nykyaikaasena kirjoitti:

        Voihan mies etsiä miestäki.

        Voinee joo


      • onhannäitätäällä
        siilenämää kirjoitti:

        Tyttö nimeltä Matti :)

        Tai "paroni"- poika nimeltä Päivi...


      • mimmimum-..mi
        Ancie kirjoitti:

        Ei sentään ollut ikivanha ja jostain kopsattu.

        Juu ..ja naapurin Mattikin varmaan ilahtuisi ....kun miehisyyttään epäillään...pilkataan


      • siilenämää kirjoitti:

        Tyttö nimeltä Matti :)

        Norjassa ovat mm. Kari, Jani ja Janne tytön nimiä, kaikki on mahdollista ;)


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Juu ..ja naapurin Mattikin varmaan ilahtuisi ....kun miehisyyttään epäillään...pilkataan

        Se ei liene sinun huolesi, mikäs nyt noin kiukuttaa.


      • mimmimum-..mi
        Ancie kirjoitti:

        Se ei liene sinun huolesi, mikäs nyt noin kiukuttaa.

        Minun kertomani "vitsi" ei ole myöskään sinun huolesi ....


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Minun kertomani "vitsi" ei ole myöskään sinun huolesi ....

        Luojan kiitos ei, mutta mielipiteensä niiden tasosta voin aina kertoa. Kuten sinäkin minun "vitsistäni"..


      • mimmimum-..mi
        Ancie kirjoitti:

        Luojan kiitos ei, mutta mielipiteensä niiden tasosta voin aina kertoa. Kuten sinäkin minun "vitsistäni"..

        Aika ala-arvoinen on vitsisi taso...sanoisin


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Aika ala-arvoinen on vitsisi taso...sanoisin

        ;) Tasoissahan me sit ollaan.


      • mimmimum-..mi
        Ancie kirjoitti:

        ;) Tasoissahan me sit ollaan.

        Rauhallisempikin ihminen kyllästyy tuohon jatkuvaan nälvimiseen ja nalkuttamiseen...mistä sinä tunnut nauttivan...itselläni on erilaiset hyvänolon lähteet...
        Mutta kun sinun täytyy aina saada se viimeinen sana ....ollos hyvä vaan.


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Rauhallisempikin ihminen kyllästyy tuohon jatkuvaan nälvimiseen ja nalkuttamiseen...mistä sinä tunnut nauttivan...itselläni on erilaiset hyvänolon lähteet...
        Mutta kun sinun täytyy aina saada se viimeinen sana ....ollos hyvä vaan.

        Sehän on ihan kuinka sinä minkäkin otat, jos ei hermo kestä, niin sille minä en voi mitään.

        Kerro joku vitsi ;)


      • Ancie kirjoitti:

        Sehän on ihan kuinka sinä minkäkin otat, jos ei hermo kestä, niin sille minä en voi mitään.

        Kerro joku vitsi ;)

        No tyväret tyväret, vai poikiako teki sit olette :D.


      • siilenämää kirjoitti:

        No tyväret tyväret, vai poikiako teki sit olette :D.

        Kukapa noista selvän ottaa ;)
        Minä sentään olen oman ruman naamanikin näyttänyt ja muutama tunteekin, ainakin äänestä naiseksi.

        Kukkapenkkiä tehtiin isännän kanssa, pesin juuria niin kuin neuvottiin.


      • Anonyymi
        Ancie kirjoitti:

        Norjassa ovat mm. Kari, Jani ja Janne tytön nimiä, kaikki on mahdollista ;)

        Ja Islannissa Runa on tytön nimi. Jostakin syystä eräs suomalainen mies ei hyväksynyt tytölleen kyseistä nimeä.


    • "mim-anki"

      Ei saa kiusata Ancieta.
      Ei myöskään mimmiä.

      H.

      • Mikäs mestarikomentelija sinä olet, kirjoitan täällä just sitä mitä haluan, eikä sinun ja ämmänläyskiesi papatukset vaikuta mitenkään.


      • Ancie kirjoitti:

        Mikäs mestarikomentelija sinä olet, kirjoitan täällä just sitä mitä haluan, eikä sinun ja ämmänläyskiesi papatukset vaikuta mitenkään.

        Päätin kirjoittaa taas vitsin.
        -
        Kaksi tyttö-matoa kiemurteli Ahvenien leuoissa.
        Koukuista keskustelivat.
        - Oli alussa ihan ihana, täysi liero se lopulta kuitenkin oli.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Päätin kirjoittaa taas vitsin.
        -
        Kaksi tyttö-matoa kiemurteli Ahvenien leuoissa.
        Koukuista keskustelivat.
        - Oli alussa ihan ihana, täysi liero se lopulta kuitenkin oli.

        H.

        Niin se totuus lopulta kaikista paljastuu, vaikka kuinka muuta yrittää esittää.


      • Ancie kirjoitti:

        Niin se totuus lopulta kaikista paljastuu, vaikka kuinka muuta yrittää esittää.

        Ei sitä pidä onkeensa ottaa.
        Nauraa vain hauskutettuna.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Ei sitä pidä onkeensa ottaa.
        Nauraa vain hauskutettuna.

        H.

        No nythän on käynyt niin, että minä olen nauranut, toivottavasti kukaan toinen ei ole itkenyt.


      • Bengalitikku
        hunksz kirjoitti:

        Ei sitä pidä onkeensa ottaa.
        Nauraa vain hauskutettuna.

        H.

        Kuulehan sinä: älä turhaan kirjoita puoltakaan nimeäni, saatikka tunge sitä kummallisiin yhteyksiin.
        Palaneen käryä.


      • mitenon
        hunksz kirjoitti:

        Ei sitä pidä onkeensa ottaa.
        Nauraa vain hauskutettuna.

        H.

        Entäs ne vero- kamerat?


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Kuulehan sinä: älä turhaan kirjoita puoltakaan nimeäni, saatikka tunge sitä kummallisiin yhteyksiin.
        Palaneen käryä.

        "Bengalitikku"

        Rekisteröityneenä on minulla joitain oikeuksia enemmän kuin joillain muilla.
        Katsos kun minusta saa siten helposti rehellisen kuvan.
        Kuin joistakin muista.
        Se että haistat palaneen käryä, ei tule minusta.

        H.


      • Bengalitikku

        Kun minähän nyt haistatan neilikat rekisteröinnillesi. Noin.
        Jos olet työsuhteessa S24, vain siinä tapauksessa sinulla voi olla erilaisia oikeuksia kuin muilla, kuin jopa muilla rekisteröityneillä.
        Kärtsää. Minulla on vainu. Wuh.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Kun minähän nyt haistatan neilikat rekisteröinnillesi. Noin.
        Jos olet työsuhteessa S24, vain siinä tapauksessa sinulla voi olla erilaisia oikeuksia kuin muilla, kuin jopa muilla rekisteröityneillä.
        Kärtsää. Minulla on vainu. Wuh.

        Niinpä.
        Kaikki eivät todellakaan ymmärrä rehellisyyttä samalla tavalla.

        H.


      • Bengalitikku

        Jos minä nyt leikisti ottaisin henkilökohtaisesti sun väittämän, niin miten voisit väittää esim. minua epärehelliseksi.
        Et tiedä mitään.
        Mutta en kirjoita sellaisesta, mitä en halua. Samat pulputtaisin vastenkasvoisestikin kelle vaan livenä tai fiktiona.
        Pidän tätä rehellisyytenä, riittävänä.
        Mä en jaksa feikata. Liian laiska.
        Joskus joku aihe leikityttää.
        Voi olla, että sinulla tai muilla on erilainen käsitys rehellisyydestä.


    • kumpivaikampi

      MIES VAI NAISPUOLISTA aloittaja etsii.

    • hehehehee

      Kovastipa auttaa aloittajaa heilan löytämisessä mimmin ja ancelinan raivoisa taistelu hunkin omistuksesta :D

      • No hehhehee vaan sullekin, älä viitsi vetää taas vanhoja esiin, vitsiä vaan heitellään.


      • noin-niinku

        Minusta kyllä tuntuu ettei Ancie ole kovinkaan innostunut jätteenkeräyksestä.


      • jää.nähtäväksi

        Mustasukkainen hän kyllä näyttää olevan. Helluheilasta siis kyse. Tuleeko Huawei vai Nokia -numerot.


      • jää.nähtäväksi kirjoitti:

        Mustasukkainen hän kyllä näyttää olevan. Helluheilasta siis kyse. Tuleeko Huawei vai Nokia -numerot.

        Ei kun minulla on Saunalahden numero ;)
        Mikä sinua jatkuvasti tuossa hunkszissa kiinnostaa ja mustasukkaisuus aina mielessä hmmm..


      • Bengalitikku

        Aloittajalle: rupea kivaksi naapuriksi ja ota tavaksi lainailu ja muu asiointi.
        Luin tänään iltiksestä, miten röyhkeitä ihmiset voivat olla. Toisaalta ajattelen, miten lapasia jotkut ovat alistuessaan hyväksikäyttöön.


      • kallekustu
        Ancie kirjoitti:

        Ei kun minulla on Saunalahden numero ;)
        Mikä sinua jatkuvasti tuossa hunkszissa kiinnostaa ja mustasukkaisuus aina mielessä hmmm..

        Kalle Kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki, Kalle Kustaa itki.


      • seonminun
        Bengalitikku kirjoitti:

        Aloittajalle: rupea kivaksi naapuriksi ja ota tavaksi lainailu ja muu asiointi.
        Luin tänään iltiksestä, miten röyhkeitä ihmiset voivat olla. Toisaalta ajattelen, miten lapasia jotkut ovat alistuessaan hyväksikäyttöön.

        Tuohon "lainailuun" liittyen, mieleeni palautui P. Haanpään novelli, missä hän kertoo kylän talojen "lainailleen" hieman isomman tilan leppoisaksi tunnetun isännän työkaluja, ja miten tuo isäntä sitten aina kerran vuodessa otti ja lähti hevosen ja rattaitten kanssa kiertämään ja palauttamaan omilla puumerkeillään merkittyjä tykötarpeita.


      • jää.nähtäväksi
        Ancie kirjoitti:

        Ei kun minulla on Saunalahden numero ;)
        Mikä sinua jatkuvasti tuossa hunkszissa kiinnostaa ja mustasukkaisuus aina mielessä hmmm..

        Kiinnostaahan kumpaan puhelimeen hunksz laittaa sen prepaid-kortin helluntaiksi. Kovasti Nokiaa näyttää mainostavan. Jos kaksi naista, olkoot vaikka virtuaalisia, ovat tukkanuottasilla, niin kyllä siinä mustasukkaisuutta näyttäisi olevan.


      • jää.nähtäväksi kirjoitti:

        Kiinnostaahan kumpaan puhelimeen hunksz laittaa sen prepaid-kortin helluntaiksi. Kovasti Nokiaa näyttää mainostavan. Jos kaksi naista, olkoot vaikka virtuaalisia, ovat tukkanuottasilla, niin kyllä siinä mustasukkaisuutta näyttäisi olevan.

        Ei ainakaan minun puoleltani, emme vain ole sielunsisaria, pientä herjanheittoa, mutta huomaan että toinen ottaa tosissaan, joten en ole häntä enää huomaavinanikaan.

        Sitä kummastelen, miksi tämä sinua niin kovin innostaa ja kiinnostaa ja miksi olet pelkästään minun kimpussani.
        Toisaalta tuttuahan tuo on jo pitkältä ajalta.

        Ja se on varmaa, etten minä soita kumpaankaan puhelimeen, kun ei kiinnosta.


      • Bengalitikku
        seonminun kirjoitti:

        Tuohon "lainailuun" liittyen, mieleeni palautui P. Haanpään novelli, missä hän kertoo kylän talojen "lainailleen" hieman isomman tilan leppoisaksi tunnetun isännän työkaluja, ja miten tuo isäntä sitten aina kerran vuodessa otti ja lähti hevosen ja rattaitten kanssa kiertämään ja palauttamaan omilla puumerkeillään merkittyjä tykötarpeita.

        Aika joustava tyyppi. Ei pahantahtoinen. Keruureissullaan muistutti kenenntavarat olivat. Lienee lainannut seuraavana vuonna taas muille.
        Mielestäni hänellä oli kuitenkin sydän. Ehkä ajatusmalli muille. Hänellä oli varaa - varaa myös toimia noin.
        Mulla on joitain Haanpään kirjoja.
        Nyt voi taas lukea, kun eilen sain uudet lasit. Jippii.


      • yäksis
        Ancie kirjoitti:

        Ei ainakaan minun puoleltani, emme vain ole sielunsisaria, pientä herjanheittoa, mutta huomaan että toinen ottaa tosissaan, joten en ole häntä enää huomaavinanikaan.

        Sitä kummastelen, miksi tämä sinua niin kovin innostaa ja kiinnostaa ja miksi olet pelkästään minun kimpussani.
        Toisaalta tuttuahan tuo on jo pitkältä ajalta.

        Ja se on varmaa, etten minä soita kumpaankaan puhelimeen, kun ei kiinnosta.

        Angelina olis kammottavin helluntaiheila minkä kuvitella saattaa.


      • yäksis kirjoitti:

        Angelina olis kammottavin helluntaiheila minkä kuvitella saattaa.

        Miksi hän yleensäkään sinua kiinnostaa, pysyisit kaukana moisesta Angelinasta, kuka hän sitten lieneekään.
        Ei kuulu minun tuttaviini.


      • jää.nähtäväksi
        Ancie kirjoitti:

        Ei ainakaan minun puoleltani, emme vain ole sielunsisaria, pientä herjanheittoa, mutta huomaan että toinen ottaa tosissaan, joten en ole häntä enää huomaavinanikaan.

        Sitä kummastelen, miksi tämä sinua niin kovin innostaa ja kiinnostaa ja miksi olet pelkästään minun kimpussani.
        Toisaalta tuttuahan tuo on jo pitkältä ajalta.

        Ja se on varmaa, etten minä soita kumpaankaan puhelimeen, kun ei kiinnosta.

        Minä provosoiduin heheheen kommentista. Ei mimmimummi tässä nyt näytä olevan. Eipähän sitä nyt yksikseen kukaan kai mustasukkainen ole. Jaa, että mustasukkaista sanailua jo pidemmältä aikaa.


      • jää.nähtäväksi kirjoitti:

        Minä provosoiduin heheheen kommentista. Ei mimmimummi tässä nyt näytä olevan. Eipähän sitä nyt yksikseen kukaan kai mustasukkainen ole. Jaa, että mustasukkaista sanailua jo pidemmältä aikaa.

        Ei vaan joku on häärinyt kimpussani jo vuosia.


      • jää.nähtäväksi
        Ancie kirjoitti:

        Ei vaan joku on häärinyt kimpussani jo vuosia.

        Ai, käsitin väärin.


      • seonminun
        Bengalitikku kirjoitti:

        Aika joustava tyyppi. Ei pahantahtoinen. Keruureissullaan muistutti kenenntavarat olivat. Lienee lainannut seuraavana vuonna taas muille.
        Mielestäni hänellä oli kuitenkin sydän. Ehkä ajatusmalli muille. Hänellä oli varaa - varaa myös toimia noin.
        Mulla on joitain Haanpään kirjoja.
        Nyt voi taas lukea, kun eilen sain uudet lasit. Jippii.

        Jep, itsellä on Haanpään koko tuotanto, vähintään kertaalleen olen kaiken aikanaan lukenut, mutta nyt ainakin 20 vuotta on kulunut raskaan historiakirjallisuuden ja sellaisen parissa. En mitenkään muista missä kirjassa esim. mainitsemani juttu on, siellä on monenlaista Päntän äijää yms!


    • glöm_din_dröm

      Taas uusi?

      Ehei kuule. Sää olet simmone lahottajasieni et ne sun heilas mennee pilalle.

      Sul onjo oikee ja vasen heila. Ne roikkuva sun olkapäistäs.

      • entinen.heila

        Lahottajasieni. Voiko tuon paremmin sanoa. Ihan pisti suupieltä nykimään.


      • Ei huono - lahottajasieni - no onhan sillä ekologinen tehtävä metsien kierrätyksessä. Ihmisten toiminta on raadollisempaa ..........hauska vertaus kuitenkiin


    • Voihan tuota yrittää, auttaa kun noin kauhia avuntarve sulla tuntuu olevan.
      Tosin olen vähän hoono siinä hommassa kun en ole itsekään löytänyt,
      mutta eihän se sulje pois, ettetkö sinä näillä roknooseilla saattaisi löytää uutta heilaa helluntaiksi.

      Ekaks kyselisin vanhalta heilalta, osaisiko suositella jotain kaveriaan, tuttuaan tai muuten tuntemaansa.
      Tuossa ylälaidassa on Treffit palsta sinne vaan avunhuutoja, jospa sieltä joku kutsusi kuulisi,
      on niitä muitakin treffipalstoja, niin ja sinkkukuppiloita ja sinkkutanssejakin löytyy ja
      tietysti tinderiä voi myös kokeilla, sehän hakee siitä naapurustostasi
      passelimmat ja innokkaimmat.
      Kuumia tyttöjä ja poikija, jos sellaisen tarpeessa olet, netti auttaa niin moneen tarpeeseen,
      ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään.

      Onhan tässä vielä muutama ilta aikaa piipahtaa lähipubissa ja ravintelissa, unohtamatta terasseja, ja jututtaa kaikki vapaat herrat ja leidit riippuen tietysti kumman haluat heilaksi helluntaihisi.

      Onnea vaan matkaa ja hauskaa helluntaita.

    • Elämänmittaisuus

      Itse lähtisin liikkeelle oletuksesta, että heilalla olisi pidempi laatutakuu kuin helluntain ja kesän ajan. Eihän siinä ehtisi isoiksi sinuiksi tulla jos jo syksyllä hyytyisi.

      • No sitähän ei tiedä kuin suhdetta elämällä.


    • sitä samaa olen minäki miettinyt

    • Anonyymi

      Olen Matti Myöhänen mutta sama yhä mielessä. Olen vajaa 30v mies ja asun Pirkanmaalla. Minulle kelpaa omanikäiset sekä vähän vanhemmatkin tai nuoremmatkin.

      • Anonyymi

        Matti Myöhäisen kannattaa käydä nukkumaan ajoissa, jospa onnistuisi paremmin. - Nm. Uni putsaa aivoja


    • Anonyymi

      Kesä terassit jo auki. Jos olet nainen niin tarjoa siellä tuntemattomalle kaljat saat sen notkuu itsellesi kaljasta heluntaiksi asti tai koko kesäksi,jos haluat olla se maksaja puoli ikään katsomatta!Toki miehetkin jos ovat taikauskosia? Enempihän nuo naisten toiveita unelmia,uskomuksia kuin miesten!

    • Anonyymi

      "mistä kummasta löytyisi nopeasti uusi heila?"
      Mites edelliselle kävi? Lähtikö toisen matkaan? Tuliko sydäri? Vai muuten vaan karkas?

      Jos mulle tulis outo emäntä tarjoamaan olusia terassilla pelkäisin heti pahinta. Vaikka paita hohtaa uutuutta se on pienellä eläkkeellä hankittu. Siirry seuraavaan pöytään.

      • Anonyymi

        Ketjun "sukupuoleton" avaaja huhuili heilan peräân noin neljä vuotta sitten.

        "Jos mulle tulis outo emäntä tarjoamaan olusia terassilla pelkäisin heti pahinta. Vaikka paita hohtaa uutuutta se on pienellä eläkkeellä hankittu. Siirry seuraavaan pöytään."

        Elämän-pelkurin puhetta. Mikäli nainen olisi fiksun oloinen ja silmää mielyttävä, niin tokihan sitä voisi korttinsa katsoa, lasillinen ei velvoita, mutta saattaisi tarjota ihan kiinnostavan tuokion.

        Mutta hyvin harvassa taitavat olla naiset, jotka tuntemattomalle olisivat aivan lennosta lasillista tarjoamassa, no, eivät ainakaan aivan ensisanoikeen ;-)


    • Anonyymi

      2018 aloittaja ei ole vieläkään löytänyt heilaa ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe