Uimahalli jossa on lupa olla alasti

1Kysymys

Onko Suomessa uimahalli jossa on sallittua uida alasti Ilman mitään naisten/miestene omia vuoroja?

Sauna ja pesutilat olisivat myös yhteisessä käytössä. Olen kuullut Helsingissä sijaitsevassa Yrjönkadun uimahallissa jossa on sallittua uida alasti mutta siellä on naisille /miehille Omat vuorot.

Minun mielestä Suomessa voisi olla tällainen uimahalli jossa naiset miehet voivat uida yhtä aikaa ja ollaan alasti jos haluaa olemmehan me suomalaiset saunakanssa
Molemmat sukupuolet tietävät Mitä toisen sukupuolen edustajana housujen alta löytyy.

9

7738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aah

      olispa,haluaisin sinne nauttimaan puhtaasta ihosta.

      • naku

        Olisko jotain nudistirantoja? Kato netistä.


    • Tylsä

      Mitähän varten? Suomalainen naisvartalo ei ole kaunis. Eikä alastomana noitä viitsi kukaan katsoa. Ihraisia velttoja.
      Vähäpukeinen nainen on seksikäs alaston nainen on tylsä.

    • bedu_iini

      Mus li mit räjäyttäis semmosen uimahallin alta aikayksikön

    • Syys_naturisti

      Altaallahan on ollut naku-uinteja lauantaisin, syksystä kevääseen saakka.

    • Anonyymi

      Jaa'a, eipä taida olla sellaista uimahallia Suomessa. Keski-Euroopassa on, samoin nudistirantoja, joille nuorena miehenä matkan varrella suunnistin ihan vaan kokeakseni sen tunnelman ja testatakseni kykenenkö siellä olemaan ilman että jämähtää seisomaan. Mutta hyvin siellä pärjäsin, mukavaa oli, koko pitkä päivä, rentoa ja seksikästä. Pääsin juttuunkin erään Leipzigista, entisestä Itäsaksasta kotoisin olevan pariskunnan kanssa. Mies oli ollut kansanpoliisissa, rouva tekstiili-insinööri, uhkea vaaleaverikkö. Saattoi olla että sen päivän päätteeksi olin niin kiihottunut, etten ehkä koskaan. Olisi pitänyt päästä naimaan, mutta ei, ei auttanut kuin palauttaa mieleen kuva insinöörirouvan ruskeakarvaisesta, somasti mutruisesta hurvittelupaikasta, jota kuvittelin kansanpoliisin juuri sillä hetkellä rankaisevan pontevalla pulleavartisella nahkatussarillaan.

    • Anonyymi

      sieluton kuolee, onko kivaa joutua helvettiin?

      • Kaikki kuolevat. Kukaan ei judu helvettiin, mutta joiltakin jää elämä kokematta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe