Sortsit kateissa

Minä en tarvitse uutta enkä vanhaa heilaa helluntaiksi, mutta sortsit tarvitsisin ja sassiin.

Mistä löytyy persevälle, reitevälle, vyötärönsä kadottaneelle, jenkkakahvaiselle daamille sortsit?
Plussaa on siloiset, ei luumusukkaiset suorat sääret ja kaposet nilkat

Entiset, bermudat istuivat yllättävän hyvin ja olivat tarpeeksi pitkät.
Mutta eivät istu enää. Kokeiltu on.

Älkääkä ukkoloiset sanoko, ettei kuusikymppinen voi pitää sortseja.
Mutta mistä ne löydän?

15

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa selailla kauppoja full HD näytöllä varustetulla äly-kännyllä.
      Palstahan on kertonut että sellaisella kännyllä katsellaan myös ilman Shortseja.

      H.

    • Kyllähän niitä luulisi isojen tyttöjen mallistoista löytyvän, oletko etsinyt?

      • Bengalitikku

        Osta farkut tai kesähousut ja pätkäise tee-se-itse shorteiksi.
        Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Osta farkut tai kesähousut ja pätkäise tee-se-itse shorteiksi.
        Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa.

        En minä tartte, minulla on hyvät 20 vuotta vanhat "sorssit", kun kerta päälle mahtuvat, suotta uusia hanki.
        Juu, leskeähän sinä neuvoit.


      • Bengalitikku

        Sori. Leskeä neuvoin.


      • Anci
        Olen etsinyt.
        Yhdessä ateljeessa tehdään kyllä mittojen mukaan, mutta ovat aika kalliita.
        Suuret koot ovat hassunkurisia lyhyellä naisihmisellä.
        Leveyttä on hirveästi, mutta vyötärö pitäisi löytyä.
        Kapeammat taas eivät sovi päälle.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Osta farkut tai kesähousut ja pätkäise tee-se-itse shorteiksi.
        Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa.

        Bengal
        Minulla ei ole ollut viimevuosina farkkuja ollenkaan.
        En löydä sopivia.
        Aikoinaan kun olin hoikka, ei ollut mitään ongelmia.


      • 2lesken kirjoitti:

        Anci
        Olen etsinyt.
        Yhdessä ateljeessa tehdään kyllä mittojen mukaan, mutta ovat aika kalliita.
        Suuret koot ovat hassunkurisia lyhyellä naisihmisellä.
        Leveyttä on hirveästi, mutta vyötärö pitäisi löytyä.
        Kapeammat taas eivät sovi päälle.

        Varmasti ovat ateljeetyönä tehdyt kalliita, minä katselin pojalle sisäkenkiä, tilaustyönä tekevät ja hinta on sen mukainen.
        Farkkusortsit on kivat, mutta kangas ei saa olla liian jämäkkää ja paksua, hiostavat älyttömästi.

        Lykkyä etsintän!


    • Just pätkityt farkut istuu yleensä hyvin, jos ne on istuneet hyvin ennen saksimista niin sopivanmittaisina shortseina ne istuu ihan yhtä hyvin. Niissä on yleensä myös vyölenkit ja lahkeiden suut voi hapsuttaa tai kääntää.

    • vähissä.vaatteissa

      Minä myös teen vanhoista pitkiksistä shortseja. On erilaisia. Mutta Prismasta ostin viime kesänä yhdet edulliset ja sopivat, ohutta kangasta. Siellä oli kaikenlaisia kokoja.

      • vähissä
        Pitää tsekata Prisma ja netti.


    • Annalantiosiheiluu

      Annapa persevät mitat, makkaroiden tarkkuudella, niin teetätän sulle sopivat Sörtsit.

    • aamuuinti

      minulta saisit paksut nilkat ja pattipolvet, sopisi sinulle paremmin kuin minulle.

    • ehdotus.vain

      Entäpä eräkaupoista. Mökkimies, Partioaitta tms. On taskuja, mihin avaimet ja kännyn saa.

      • Bengalitikku

        Katsastapa miesten osasto. On eri mitoituksia. T-paita tai pusero päälle. Valmiit shortsit tai pätkäistävät. Mitä väliä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe