Minä en tarvitse uutta enkä vanhaa heilaa helluntaiksi, mutta sortsit tarvitsisin ja sassiin.
Mistä löytyy persevälle, reitevälle, vyötärönsä kadottaneelle, jenkkakahvaiselle daamille sortsit?
Plussaa on siloiset, ei luumusukkaiset suorat sääret ja kaposet nilkat
Entiset, bermudat istuivat yllättävän hyvin ja olivat tarpeeksi pitkät.
Mutta eivät istu enää. Kokeiltu on.
Älkääkä ukkoloiset sanoko, ettei kuusikymppinen voi pitää sortseja.
Mutta mistä ne löydän?
Sortsit kateissa
15
283
Vastaukset
Kannattaa selailla kauppoja full HD näytöllä varustetulla äly-kännyllä.
Palstahan on kertonut että sellaisella kännyllä katsellaan myös ilman Shortseja.
H.Kyllähän niitä luulisi isojen tyttöjen mallistoista löytyvän, oletko etsinyt?
- Bengalitikku
Osta farkut tai kesähousut ja pätkäise tee-se-itse shorteiksi.
Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa. Bengalitikku kirjoitti:
Osta farkut tai kesähousut ja pätkäise tee-se-itse shorteiksi.
Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa.En minä tartte, minulla on hyvät 20 vuotta vanhat "sorssit", kun kerta päälle mahtuvat, suotta uusia hanki.
Juu, leskeähän sinä neuvoit.- Bengalitikku
Sori. Leskeä neuvoin.
Anci
Olen etsinyt.
Yhdessä ateljeessa tehdään kyllä mittojen mukaan, mutta ovat aika kalliita.
Suuret koot ovat hassunkurisia lyhyellä naisihmisellä.
Leveyttä on hirveästi, mutta vyötärö pitäisi löytyä.
Kapeammat taas eivät sovi päälle.Bengalitikku kirjoitti:
Osta farkut tai kesähousut ja pätkäise tee-se-itse shorteiksi.
Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa.Bengal
Minulla ei ole ollut viimevuosina farkkuja ollenkaan.
En löydä sopivia.
Aikoinaan kun olin hoikka, ei ollut mitään ongelmia.2lesken kirjoitti:
Anci
Olen etsinyt.
Yhdessä ateljeessa tehdään kyllä mittojen mukaan, mutta ovat aika kalliita.
Suuret koot ovat hassunkurisia lyhyellä naisihmisellä.
Leveyttä on hirveästi, mutta vyötärö pitäisi löytyä.
Kapeammat taas eivät sovi päälle.Varmasti ovat ateljeetyönä tehdyt kalliita, minä katselin pojalle sisäkenkiä, tilaustyönä tekevät ja hinta on sen mukainen.
Farkkusortsit on kivat, mutta kangas ei saa olla liian jämäkkää ja paksua, hiostavat älyttömästi.
Lykkyä etsintän!
Just pätkityt farkut istuu yleensä hyvin, jos ne on istuneet hyvin ennen saksimista niin sopivanmittaisina shortseina ne istuu ihan yhtä hyvin. Niissä on yleensä myös vyölenkit ja lahkeiden suut voi hapsuttaa tai kääntää.
- vähissä.vaatteissa
Minä myös teen vanhoista pitkiksistä shortseja. On erilaisia. Mutta Prismasta ostin viime kesänä yhdet edulliset ja sopivat, ohutta kangasta. Siellä oli kaikenlaisia kokoja.
- Annalantiosiheiluu
Annapa persevät mitat, makkaroiden tarkkuudella, niin teetätän sulle sopivat Sörtsit.
- aamuuinti
minulta saisit paksut nilkat ja pattipolvet, sopisi sinulle paremmin kuin minulle.
- ehdotus.vain
Entäpä eräkaupoista. Mökkimies, Partioaitta tms. On taskuja, mihin avaimet ja kännyn saa.
- Bengalitikku
Katsastapa miesten osasto. On eri mitoituksia. T-paita tai pusero päälle. Valmiit shortsit tai pätkäistävät. Mitä väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437