halua?
Minulla on outo suhde erään miehen kanssa. Hän tykkää olla minun seurassani, mutta meillä ei ole seksiä. Olemme enemmän kuin kavereita. Tiedän että hän tykkää myös miehistä seksuaalisesti. Hän sanoo että on bi, mutta tätä on vaikea uskoa.
Epäilen, että hänellä on tunteita minua kohtaan, muttei seksuaalisia. Ollaan pantu muutamia kertoja.
Homot voitteko ihastua naiseen ilman seksuaalista
20
231
Vastaukset
- yöntummatukka
Tää on hyvä aihe. Hankala vastata joko kyllä tai ei, mutta naisesta voi saada emotionaalisesti paljon enemmän irti kuin miehestä. Naiskauneus esteettisesti voi viehättää paljon enemmän mutta parisuhde ilman seksuaalista vetoa haiskahtaa itsepetokselta puolin ja toisin. Kukin tyylillään..
- Suoraselkäinenhomo
Ensinnäkin puhut ristiin. Ensin väität ettei teillä ole seksiä kun taas lopussa väität että ollaan pantu muutamia kertoja. Joten otappa siitäkin selvä.
Mutta itse asiaan. Hänhän sanoo selvästi olevansa bi joten kaikkihan on silloin mahdollista. Ja mitä tulee taas tuohon itse otsikkoon niin siihen on täysin selvä vastaus, joten ei todellakaan voida. Nimittäin mies joka alentuu ihastumaan naiseen ei ole mikään homo vaan hetero tai vähintäänkin bi.- bdfxz
Uusi nimimerkki, sama laulu jatkuu näemmä
- Anonyymi
Alentuu ihastumaan naiseen!!HÄPEÄ!Miksi halvennat naisia,eivätkö he ole mielestäsi ihmisiä?Ei homoseksuaalisuus ole sitä ettei pidä naisista,vaan sitä ettei ole kiinnostunut heistä millään tavalla,paitsi ystävinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alentuu ihastumaan naiseen!!HÄPEÄ!Miksi halvennat naisia,eivätkö he ole mielestäsi ihmisiä?Ei homoseksuaalisuus ole sitä ettei pidä naisista,vaan sitä ettei ole kiinnostunut heistä millään tavalla,paitsi ystävinä.
Tässähän on kysymys ihastumisesta, ja ystäviin ei ihastuta puhumattakaan panemisesta. Joten kyllä tuossa on kysymys ihan selvästi alentumisesta!
- Anonyymi
En koskaan ole enkä tule edes ihastumaan yhteenkään naiseen tai tyttöön, koska he kaikki ovat minulle kuin omia siskoja.Minulla on monia naisystäviä,mutta se jää ystävyyden tasolle.
- Anonyymi
mut miks oot ees tääl jos siul onaisyatävii :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut miks oot ees tääl jos siul onaisyatävii :(
Siksi koska kerroin oman vastaukseni aloittajan kysymykseen.Enkö olisi saanut kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska kerroin oman vastaukseni aloittajan kysymykseen.Enkö olisi saanut kertoa?
mut miks pitää olla kaveri naispuolisten kaa en ymmärä sinuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ooks bisse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut miks pitää olla kaveri naispuolisten kaa en ymmärä sinuu
Minä kerroin vain miten itse suhtaudun naisiin,en anna kenellekään mitään ohjeita,lopeta jo tuo saivartelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kerroin vain miten itse suhtaudun naisiin,en anna kenellekään mitään ohjeita,lopeta jo tuo saivartelu.
mut oot pinnalinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut se ei kestä ikuisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihaan sinuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihaan sinuu
Vihaa rauhassa,sinähän siitä vihan tunteesta kärsit,en minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaa rauhassa,sinähän siitä vihan tunteesta kärsit,en minä.
no sori mut eikai synnytä homoks se onvaa tällästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sori mut eikai synnytä homoks se onvaa tällästä
Höh,se on siis oma valinta vai!!No ei mulla ainakaan.Olen ollut tällainen niin kauan kuin muistan.Kuka ihan tarkoituksella ja vapaaehtoisesti "valitsisi" osakseen syrjintää,haukkumista,arvostelua,pilkkaa,väheksyntää,hakkaamista,päälle sylkemistä ym ym ym!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh,se on siis oma valinta vai!!No ei mulla ainakaan.Olen ollut tällainen niin kauan kuin muistan.Kuka ihan tarkoituksella ja vapaaehtoisesti "valitsisi" osakseen syrjintää,haukkumista,arvostelua,pilkkaa,väheksyntää,hakkaamista,päälle sylkemistä ym ym ym!!
ikin kokenu rakkautta? ite bondata kerra mu nössöilinja se oli mua vuotta nuorempi oltii 18.17
- Anonyymi
Saatat olla hänelle kulissinainen. Onko hän julkibi, tai jopa homo. Onko historiassa perhettä ja omia lapsia, silloin on paha tulla kaapista kaiken kansan joukkoon.
Kuulosta varsin tutulta tapaukselta. Oltaisko törmätty samaan, itseltään hukassa olevaan reppanaan.- Anonyymi
bi o vaikee tunnistaa
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848