Homot voitteko ihastua naiseen ilman seksuaalista

Jatkaakomatkaa

halua?

Minulla on outo suhde erään miehen kanssa. Hän tykkää olla minun seurassani, mutta meillä ei ole seksiä. Olemme enemmän kuin kavereita. Tiedän että hän tykkää myös miehistä seksuaalisesti. Hän sanoo että on bi, mutta tätä on vaikea uskoa.

Epäilen, että hänellä on tunteita minua kohtaan, muttei seksuaalisia. Ollaan pantu muutamia kertoja.

20

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöntummatukka

      Tää on hyvä aihe. Hankala vastata joko kyllä tai ei, mutta naisesta voi saada emotionaalisesti paljon enemmän irti kuin miehestä. Naiskauneus esteettisesti voi viehättää paljon enemmän mutta parisuhde ilman seksuaalista vetoa haiskahtaa itsepetokselta puolin ja toisin. Kukin tyylillään..

    • Suoraselkäinenhomo

      Ensinnäkin puhut ristiin. Ensin väität ettei teillä ole seksiä kun taas lopussa väität että ollaan pantu muutamia kertoja. Joten otappa siitäkin selvä.

      Mutta itse asiaan. Hänhän sanoo selvästi olevansa bi joten kaikkihan on silloin mahdollista. Ja mitä tulee taas tuohon itse otsikkoon niin siihen on täysin selvä vastaus, joten ei todellakaan voida. Nimittäin mies joka alentuu ihastumaan naiseen ei ole mikään homo vaan hetero tai vähintäänkin bi.

      • bdfxz

        Uusi nimimerkki, sama laulu jatkuu näemmä


      • Anonyymi

        Alentuu ihastumaan naiseen!!HÄPEÄ!Miksi halvennat naisia,eivätkö he ole mielestäsi ihmisiä?Ei homoseksuaalisuus ole sitä ettei pidä naisista,vaan sitä ettei ole kiinnostunut heistä millään tavalla,paitsi ystävinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alentuu ihastumaan naiseen!!HÄPEÄ!Miksi halvennat naisia,eivätkö he ole mielestäsi ihmisiä?Ei homoseksuaalisuus ole sitä ettei pidä naisista,vaan sitä ettei ole kiinnostunut heistä millään tavalla,paitsi ystävinä.

        Tässähän on kysymys ihastumisesta, ja ystäviin ei ihastuta puhumattakaan panemisesta. Joten kyllä tuossa on kysymys ihan selvästi alentumisesta!


    • Anonyymi

      En koskaan ole enkä tule edes ihastumaan yhteenkään naiseen tai tyttöön, koska he kaikki ovat minulle kuin omia siskoja.Minulla on monia naisystäviä,mutta se jää ystävyyden tasolle.

      • Anonyymi

        mut miks oot ees tääl jos siul onaisyatävii :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut miks oot ees tääl jos siul onaisyatävii :(

        Siksi koska kerroin oman vastaukseni aloittajan kysymykseen.Enkö olisi saanut kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska kerroin oman vastaukseni aloittajan kysymykseen.Enkö olisi saanut kertoa?

        mut miks pitää olla kaveri naispuolisten kaa en ymmärä sinuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska kerroin oman vastaukseni aloittajan kysymykseen.Enkö olisi saanut kertoa?

        ooks bisse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut miks pitää olla kaveri naispuolisten kaa en ymmärä sinuu

        Minä kerroin vain miten itse suhtaudun naisiin,en anna kenellekään mitään ohjeita,lopeta jo tuo saivartelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerroin vain miten itse suhtaudun naisiin,en anna kenellekään mitään ohjeita,lopeta jo tuo saivartelu.

        mut oot pinnalinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerroin vain miten itse suhtaudun naisiin,en anna kenellekään mitään ohjeita,lopeta jo tuo saivartelu.

        mut se ei kestä ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerroin vain miten itse suhtaudun naisiin,en anna kenellekään mitään ohjeita,lopeta jo tuo saivartelu.

        vihaan sinuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vihaan sinuu

        Vihaa rauhassa,sinähän siitä vihan tunteesta kärsit,en minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaa rauhassa,sinähän siitä vihan tunteesta kärsit,en minä.

        no sori mut eikai synnytä homoks se onvaa tällästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sori mut eikai synnytä homoks se onvaa tällästä

        Höh,se on siis oma valinta vai!!No ei mulla ainakaan.Olen ollut tällainen niin kauan kuin muistan.Kuka ihan tarkoituksella ja vapaaehtoisesti "valitsisi" osakseen syrjintää,haukkumista,arvostelua,pilkkaa,väheksyntää,hakkaamista,päälle sylkemistä ym ym ym!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh,se on siis oma valinta vai!!No ei mulla ainakaan.Olen ollut tällainen niin kauan kuin muistan.Kuka ihan tarkoituksella ja vapaaehtoisesti "valitsisi" osakseen syrjintää,haukkumista,arvostelua,pilkkaa,väheksyntää,hakkaamista,päälle sylkemistä ym ym ym!!

        ikin kokenu rakkautta? ite bondata kerra mu nössöilinja se oli mua vuotta nuorempi oltii 18.17


    • Anonyymi

      Saatat olla hänelle kulissinainen. Onko hän julkibi, tai jopa homo. Onko historiassa perhettä ja omia lapsia, silloin on paha tulla kaapista kaiken kansan joukkoon.
      Kuulosta varsin tutulta tapaukselta. Oltaisko törmätty samaan, itseltään hukassa olevaan reppanaan.

      • Anonyymi

        bi o vaikee tunnistaa


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe