Paraisten merellisistä maisemista 5. kerroksen kalustettu kaksio Tenbyssä vuokrataan kesäloman ajaksi.
Kauppa vieressä. Autopaikka. Pyykkitupa.
800€ tai 500€/heinäkuu pelkästään.
Jos kiinnostaa niin jätä alle yhteystiedot niin otan yhteyttä.
Kesäksi - ajalle 15.6.-30.7. - kaksio Paraisilta
Kesäksikotiin
6
276
Vastaukset
- ksdmk
Sulla mitää lomaa ole. Oot lusimassa ratin.
- Kesäksikotiin
Vain asiallisia vastauksia kiitos - siksi en antanutkaan puhelinnumeroani tai muita yhteystietoja, jos on tosi asunnontarvitsija niin varmaan ne itse antaa...sinut ilmoitin ylläpidolle
- ksdmk
Haluuks sää mun nummeron? Ooks sää niitä poikii? Onks pipo tiukalla?
- Kesäksikotiin
oot joku työtön luuseri jolla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata ihmisiä netissä?
- ksdmk
Sulla mitää asuntoo oo. Homeinen Sopu-teltta kaatopaikavvieres. Mee leipäjonoon, pultsari.
- Kesäksikotiin
En omista pipoa enkä leipää syö. Ilmoitin muuten taas ylläpitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903064
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672895"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m512847Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332414
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923