Vitun Winkkari

Aivojaraastaa

Noni tätä saatanan paskaa ollaan jo pari päivää kärsitty. Minä sanon helvetti että toi vitun kone ei suostu tohon uudelleenkäynnistykseen. Saatanan apinat siellä Microsoftilla ei vittu osaa edes koodata ainoaa työtään oikein!! Elikkä problemaatina tänään on se, että uuden päivityksen jälkeen kone ei käynnisty ja väittää että uudelleen käynnistyksessä on ongelma ja vittu kun se ei osaa edes ite sitä korjata. Hirvee looppi taas näitten vitun koneitten kanssa saatana ku kyllästyttää jo oikeesti... 2018 ja teknologia kusee enemmän ku takapihan hevonen. Nyt loppu jo oikeesti.. Päivittäistä paskaa jatkuvasti.. Osaako joku nyt sanoo että miten tässä päästään eteenpäin vai onko kirveelle tänä päivänä hommaa? Kiitos..

8

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.osaan

kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat! 🤬

• Paskahattu

Ei ole ihmisille tehty nämä Windowsit. Vituttaa varpaissa asti kun lukee.

• Avaaja: Oletko käyttänyt CCleaneria, avannut mahdollisesti viruksia tai troijalaisia sisältäviä tiedostoja jotka olet saanut tuntemattomalta, säätänyt suoraan rekisteristä asetuksia tai muuten tehnyt jotain vastaavaa?

• kirvellätöitä

ccleanes olis ehkä pelastanut jumilta.
        sekonen rakisteri junttaa päivityksiä

• kirvellätöitä kirjoitti:

ccleanes olis ehkä pelastanut jumilta.
        sekonen rakisteri junttaa päivityksiä

Miksi ehdotat asioita jotka heikentävät tietokoneen toimintaa?

• loppu2004

Asenna Ubuntu 18.04 LTS koko kiintolevylle ja loppuvat win-ongelmat.

• Paskamikäpaska

Ilmeisesti kyse on kevään W10 päivityksestä koodilla 1803? Tuo meni puoliväkisin mulla toissapäivänä ja sen jälkeen on tullut neljä kertaa sininen ruutu. Nettihaun mukaan ongelman syynä on Intel SSD 600P-sarjan levy, joka minulla on muutaman kuukauden ikäisessä HP Probookissa. Menin Recoveryn kautta juuri äsken takaisin vanhaan käyttisversioon (1709, Version 10.0.16299 Build 16299).

Ilmeisesti minulla oli tuuria, että kone boottasi ja toimi melkein normaalisti 1803:lla. Netistä löytää paljon juttua, että käynnistys jää UEFI-näyttöön (BIOSin korvike). Tuossa pahemmassa tapauksessa kai voi joutua asentamaan käyttiksen kokonaan uusiksi.

• voimia_aloittajalle

Minulla oli ennen vastaavanlaisia kirjoituksia windowsista ja microsoftista, kunnes asensin ubuntun koko kiintolevylle :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      382
      12584
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      268
      5520
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      232
      4046
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      264
      2999
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      19
      2060
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1884
    7. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      32
      1197
    8. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      168
      968
    9. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      925
    10. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      812
    Aihe