Vitun Winkkari

Aivojaraastaa

Noni tätä saatanan paskaa ollaan jo pari päivää kärsitty. Minä sanon helvetti että toi vitun kone ei suostu tohon uudelleenkäynnistykseen. Saatanan apinat siellä Microsoftilla ei vittu osaa edes koodata ainoaa työtään oikein!! Elikkä problemaatina tänään on se, että uuden päivityksen jälkeen kone ei käynnisty ja väittää että uudelleen käynnistyksessä on ongelma ja vittu kun se ei osaa edes ite sitä korjata. Hirvee looppi taas näitten vitun koneitten kanssa saatana ku kyllästyttää jo oikeesti... 2018 ja teknologia kusee enemmän ku takapihan hevonen. Nyt loppu jo oikeesti.. Päivittäistä paskaa jatkuvasti.. Osaako joku nyt sanoo että miten tässä päästään eteenpäin vai onko kirveelle tänä päivänä hommaa? Kiitos..

8

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.osaan

      kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat! 🤬

    • Paskahattu

      Ei ole ihmisille tehty nämä Windowsit. Vituttaa varpaissa asti kun lukee.

    • Avaaja: Oletko käyttänyt CCleaneria, avannut mahdollisesti viruksia tai troijalaisia sisältäviä tiedostoja jotka olet saanut tuntemattomalta, säätänyt suoraan rekisteristä asetuksia tai muuten tehnyt jotain vastaavaa?

      • kirvellätöitä

        ccleanes olis ehkä pelastanut jumilta.
        sekonen rakisteri junttaa päivityksiä


      • kirvellätöitä kirjoitti:

        ccleanes olis ehkä pelastanut jumilta.
        sekonen rakisteri junttaa päivityksiä

        Miksi ehdotat asioita jotka heikentävät tietokoneen toimintaa?


    • loppu2004

      Asenna Ubuntu 18.04 LTS koko kiintolevylle ja loppuvat win-ongelmat.

    • Paskamikäpaska

      Ilmeisesti kyse on kevään W10 päivityksestä koodilla 1803? Tuo meni puoliväkisin mulla toissapäivänä ja sen jälkeen on tullut neljä kertaa sininen ruutu. Nettihaun mukaan ongelman syynä on Intel SSD 600P-sarjan levy, joka minulla on muutaman kuukauden ikäisessä HP Probookissa. Menin Recoveryn kautta juuri äsken takaisin vanhaan käyttisversioon (1709, Version 10.0.16299 Build 16299).

      Ilmeisesti minulla oli tuuria, että kone boottasi ja toimi melkein normaalisti 1803:lla. Netistä löytää paljon juttua, että käynnistys jää UEFI-näyttöön (BIOSin korvike). Tuossa pahemmassa tapauksessa kai voi joutua asentamaan käyttiksen kokonaan uusiksi.

    • voimia_aloittajalle

      Minulla oli ennen vastaavanlaisia kirjoituksia windowsista ja microsoftista, kunnes asensin ubuntun koko kiintolevylle :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe