Oltiin kaverin kanssa ajamassa ja sitten kaverin skootteri sammui ja otettiin minun skootterista siihen akku ja laitettiin käyntiin, sitten tuli ongelma että minun skootteri eikäynnistynyt niin työnnettiin se minun skootteri takasin koululle jossa akku laitettiin laturiin mutta ei toimi vieläkään..? Siinä sitten 3 tuntia kokeiltiin kaikkea mahdollista mutta skootteri ei käynnisty mikä voisi olla vikana? skootteri on siis kymco agility 50
Skootteri ei käynnisty
5
179
Vastaukset
- Jutustelija1
Lähtikö kaverisi mopo käyntiin sillä sinun akullasi, pysyikö se myös käynnissä?
- Kkkk
Lähti ja pysyi
- Jutustelija1
Kkkk kirjoitti:
Lähti ja pysyi
Aika outoa jos sinun akullasi ensin moposi toimi ja vielä kaverinkin mopo, mutta sitten kun vaihdoit akun takaisin omaan mopoon niin ei startannut.
- mpman
ei kai ne sentään akulla, KÄY, vaan laturilla, muutenhan matkanteko loppuis aina, kun akku tyhjenee. Mutta asuiasta kolmanteen, täyttyykö akku täyteen laturissa, ja navat on oikein päin.. kun kiinnitätte sitä, ettei mikään hajoo, vai taisi jo hajota.. ja - on tarkkoja..
- näppärätskootterit
Minun mielestäni on aika hauskaa kun tytöt ajelevat ja tekevät retkiäkin noilla moposkoottereilla (josta eräs kaveri voi olla eri mieltä kun kertoi että ajoivat niin kovaa vauhtia keskustassa että melkein päälle suojatiellä ajoivat), saa eväitä mukaan jne.
Joskus tytöt näyttävät kyyditsenvänkin toisiaan noilla, sepä vasta hauskan näköistä onkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1661915
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591551Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan451017- 38895