Kuka hoitaa Olli Polon potilaita jatkossa?

Uneton1974

Hei!

Tietääkö kukaan kuka hoitaa jatkossa Olli Polon/ edesmenneen Alihangan potilaita? Saa esittää ulkomaisiakin lääkäreitä. Hyväksyn senkin että lääkkeeni jatkossa lopetettaisiin, haluaisin siihen kuitenkin lopetusohjeet, sillä olen syönyt sitä maksimiannostuksella 14 vuotta ja ilmeisesti ei voi lopettaa seinään. Olli Poloon en enää saa yhteyttä. Unesta ei vastaa eikä keuhkopolillekaan ilman lähetettä ja keuhkovaivoja pääse Ollia tapaamaan.

Oivaunessa kävin, mutta paljastui että Henri (uniguru?) tekee pelkästään kliinisiä unitutkimuksia ja kauppaa rentoutusta, jonkinlaista keskusteluterapiaa (kamalan kiukkuinen unihoitaja, en kävis, vaikka mulle maksettaisiin) ja netin ilmaisohjeita (syö hyvin, liiku riittävästi jne) kovalla rahalla. Myönsi jo käydessäni ettei pysty minua auttamaan kun vaivani liian haastava, johon rentoutushetki ei tepsi Ja vaikka toimiva hoito löydetty muiden lääkäreiden toimesta, ei kuulemma uskalla hoitaa Polon asiakkaita ettei Valvira vie hänenkin oikeuksiaan, vaikka sairauteni ei ole tämä riidan kohteena oleva väsymysoireyhtymä vaan selkäytimen hermovaurio.

3

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uneton1974
    • Uneton

      Hei! Ei varmaan kukaan. Minullakin on eräs hänen määräämänsä lääke käytössä ja oma lääkärini ei suostu sitä uusimaan. Hankala tilanne. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Minäkin soitin Oivauneen ja päätin että paikka ei varmaan myöskään käy minun tapauksessani.

    • huohhaaaa

      Oisko homeopatiasta jotain apua.???? Samantyyppisiä hoitoja toisilla kuin oli O Polollakin. Tai no kun se homeopatia ei oikein ole myöskään mikään hyväksytty. Saattaa olla käyttökelvoton hoitomuoto. Niin ja varmaan onkin ihan huuhaata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe