Kuka hoitaa Olli Polon potilaita jatkossa?

Uneton1974

Hei!

Tietääkö kukaan kuka hoitaa jatkossa Olli Polon/ edesmenneen Alihangan potilaita? Saa esittää ulkomaisiakin lääkäreitä. Hyväksyn senkin että lääkkeeni jatkossa lopetettaisiin, haluaisin siihen kuitenkin lopetusohjeet, sillä olen syönyt sitä maksimiannostuksella 14 vuotta ja ilmeisesti ei voi lopettaa seinään. Olli Poloon en enää saa yhteyttä. Unesta ei vastaa eikä keuhkopolillekaan ilman lähetettä ja keuhkovaivoja pääse Ollia tapaamaan.

Oivaunessa kävin, mutta paljastui että Henri (uniguru?) tekee pelkästään kliinisiä unitutkimuksia ja kauppaa rentoutusta, jonkinlaista keskusteluterapiaa (kamalan kiukkuinen unihoitaja, en kävis, vaikka mulle maksettaisiin) ja netin ilmaisohjeita (syö hyvin, liiku riittävästi jne) kovalla rahalla. Myönsi jo käydessäni ettei pysty minua auttamaan kun vaivani liian haastava, johon rentoutushetki ei tepsi Ja vaikka toimiva hoito löydetty muiden lääkäreiden toimesta, ei kuulemma uskalla hoitaa Polon asiakkaita ettei Valvira vie hänenkin oikeuksiaan, vaikka sairauteni ei ole tämä riidan kohteena oleva väsymysoireyhtymä vaan selkäytimen hermovaurio.

3

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uneton1974
    • Uneton

Hei! Ei varmaan kukaan. Minullakin on eräs hänen määräämänsä lääke käytössä ja oma lääkärini ei suostu sitä uusimaan. Hankala tilanne. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Minäkin soitin Oivauneen ja päätin että paikka ei varmaan myöskään käy minun tapauksessani.

• huohhaaaa

Oisko homeopatiasta jotain apua.???? Samantyyppisiä hoitoja toisilla kuin oli O Polollakin. Tai no kun se homeopatia ei oikein ole myöskään mikään hyväksytty. Saattaa olla käyttökelvoton hoitomuoto. Niin ja varmaan onkin ihan huuhaata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1684
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      1252
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79