Onko poika ihastunut

tyttö12

Meidän koulussa on yks poika josta tykkään. Se on tosi hauska. Se on yhes yhen tyypin kaa mut silti se kattoo mua paljo. Kuulin ku mun kaveri kysy joltai mun toiselta kaverilta et miks se kattoo tänneppäin. Tunnen ku se kattoo mua ja heti ku katon takas ja meiän katseet kohtaa se näyttää ”iloselta”. JOTEN KAIKKI POJAT VASTATKAA ! kun musta tuntuu et oon sen mielestä söpö. Se on kysyny mult snäpis et tykkäänkö siitä mut se kysy saman mun kaveriltakii. Vaik oisin kaveriporukassa (samassa missä sekii) se huomaa mut mutta ei mun kaverii. Oon oppinu nyt rentoutuu sen seurassa. Ennen mä juoksin pois ku näin sen mut nyt en. Mun kaverit tietää et oon ihastunu siihe.

7

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeksikkäinLeopardi

      Olen 13 vuotias tyttö, ja voin lertoo sen että varattua ei saa ottaa, vaan sellasen voi ottaa joka ei ole varattu. Joten älä mee siihen nyt härkkii, nii et saa mitää sotkuu aikasels. Eli nää kutu kyl tiedetään sen verran hyvin, että sä voit jättää tekwmättä sem.

      • Hämmentynyt

        No miks ottaisin sen varatun???


      • EnOleTyhmä

        En oo niin tyhmä.


      • SeksikkäinLeopardi

        Sanoin vaan, koska tarvitsit apuu. Enkä ole tietääkseni sanonu sua tyhmäksi, enkä oo.


    • Vanhaviisassetämies

      Kyllä hän sinusta pitää

    • Näin

      (12vuotias poika)Mun mielestä sun kannattaa eka jutella vähän sen kaa vaikka snäpissä ja sitten kysyä rehellisesti että tykkäätkö musta ja jos teille tulee jotai nii sano että sen pitää jättää se nykyinen

    • Tyttö12_

      Poika josta tykkäsin olikii ihan vitun playeri ja on ny yhes mun parhaan kaverin kans mut ei mua haittaa yhtää oon vaan ilonen et pääsin mun ihastuksesta yli :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe