Meidän koulussa on yks poika josta tykkään. Se on tosi hauska. Se on yhes yhen tyypin kaa mut silti se kattoo mua paljo. Kuulin ku mun kaveri kysy joltai mun toiselta kaverilta et miks se kattoo tänneppäin. Tunnen ku se kattoo mua ja heti ku katon takas ja meiän katseet kohtaa se näyttää ”iloselta”. JOTEN KAIKKI POJAT VASTATKAA ! kun musta tuntuu et oon sen mielestä söpö. Se on kysyny mult snäpis et tykkäänkö siitä mut se kysy saman mun kaveriltakii. Vaik oisin kaveriporukassa (samassa missä sekii) se huomaa mut mutta ei mun kaverii. Oon oppinu nyt rentoutuu sen seurassa. Ennen mä juoksin pois ku näin sen mut nyt en. Mun kaverit tietää et oon ihastunu siihe.
Onko poika ihastunut
7
544
Vastaukset
- SeksikkäinLeopardi
Olen 13 vuotias tyttö, ja voin lertoo sen että varattua ei saa ottaa, vaan sellasen voi ottaa joka ei ole varattu. Joten älä mee siihen nyt härkkii, nii et saa mitää sotkuu aikasels. Eli nää kutu kyl tiedetään sen verran hyvin, että sä voit jättää tekwmättä sem.
- Hämmentynyt
No miks ottaisin sen varatun???
- EnOleTyhmä
En oo niin tyhmä.
- SeksikkäinLeopardi
Sanoin vaan, koska tarvitsit apuu. Enkä ole tietääkseni sanonu sua tyhmäksi, enkä oo.
- Vanhaviisassetämies
Kyllä hän sinusta pitää
- Näin
(12vuotias poika)Mun mielestä sun kannattaa eka jutella vähän sen kaa vaikka snäpissä ja sitten kysyä rehellisesti että tykkäätkö musta ja jos teille tulee jotai nii sano että sen pitää jättää se nykyinen
- Tyttö12_
Poika josta tykkäsin olikii ihan vitun playeri ja on ny yhes mun parhaan kaverin kans mut ei mua haittaa yhtää oon vaan ilonen et pääsin mun ihastuksesta yli :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27418373Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110550Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3907079Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai816870Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853454"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972565Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342335MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä322255