Nyt tarviis vähän jotain henkistä tukea ennen ensviikon pääsykoetta. Tuntuu että olen lukenut uutisia ja yleistietoa mielin määrin mutta pää on silti tyhjä. Miten muut on valmistautuneet kokeeseen? Kommentoikaa kaikkea pääsykokeisiin liittyen jos vaikka helpottais minun jännitystä.
Medianomiksi, journalistin puolelle!
henatus
1
176
Vastaukset
- Jo_Jo
En nyt ehtinyt tänne aiemmin buustaamaan! Mikä on fiilis nyt kokeen jälkeen? Omalta kohdalta jäi tunne, että oli ehkä liiankin helppo, että saattaapa olla melko tiukka seula päästä jatkoon. Koskahan sen jatkoon pääsyn oli määrä selvitä? Se ennakkotehtäväkin annetaan vasta kutsun yhteydessä... jännittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774