Pikkurakitkin tappaa

rakkihullutmurhaa

Italiassa rakkihullu piti narttua ja kuutta pentua irti läheisessä metsässä, raatelivat naapurin naisen kuioliaaksi. Onneksi rakit lopetettu, mutta miksi edes harkitsevat nostetaanko syytettä, noista pitäisi tulla aina tuomio vähintään taposta, mieluummin murhasta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201805162200947106_ul.shtml

Intiassa on peräti 30 miljoonaa kulkurakkia, jotka tappavat säännöllisesti ihmisiä, äsken oli lehtijuttu, että tappoivat vähälle aikaa toistakymmentä lasta, eivät uskalla enää antaa lasten liikkua yksin edes ulkovessaan. Kuinkahan paljon sieltäkin rakkihullut "pelastaa" noita petoelukoita Suomeen. Ainoa oikea ratkaisu on tappaa kaikki irtorakit millä tavalla tahansa, tiukat rajoitukset myös omistamiseen etenkin kaupungeissa.

5

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo-o

      Taisi rouva kuolla nauruun. Ainakin mulle ois käynyt niin.

      • nauruhyytyy

        Varmasti te rakkihullut nauratte kun rakkinne raatelevat muita ihmisiä, mutta tuskin sentään kuollut siihen. Omaiset voisi toki kostaa raateluttamalla tuon rakkihullun isommilla tai pienemmillä rakeilla, naurattaisikohan silloinkin.


    • kghkllhghkk

      Katukoirista ei koskaan tiedä, et mitä ovat kokeneet.Eikä, et mitä tauteja tuovat.Siks Evirakaan ei suosittele tuomaan niitä.

    • rakitmultiin

      On muuten hauska nähdä nuo rakit raatoina kuvassa, ihan kuin rotat tai mitkä tahansa muut haittaelukat!

    • yömenijöitäonkoheitäjoo

      Ei aikuismaista jutustelua. Eikä liity mitenkään iäkkään koirn kuolemaan, joka oli perheensä kanssa taluttimessa. Ei ole tullut minulle tietoa, että Intiasta toisi isoimmat Avustusjärjestöt koiria Suomeen. Paikallisisesti koirien pelastustyöstä tekevät kuvanneet jonkun videoon keskelle kadunristeykseen montuksi painunee lsta onkalosta jonka reunamalla kyyhötti rauhallisesti joku vaalea keskikoinen koira. Mutta auttajiin kuuluva mies laskettiin köysistä tehdyllä narukiikun näköisellä laitoksella hänet koiran luo, josta seinämältä onnekas koira ja mies hilattiin ylös kadun reunamalle. Lyhyesti virsi kaunis. Aivan esimerkillinen juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe