Vanhempain huoneet keskustelut .

eteenpäin

Kovin on "köyhät jutut jos ei ole muuta kuin arvailla kuka on kukin ja mitä kirjoitti. Missä on Viisaat vanhemmat ja aikuiset ihmiset?

35

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isopenisonnero

      Mikä on viisaus kun kerran kenelläkään ei ole varmaa tietoa siitä miten seuraava valinta vaikuttaa tulevaan ?

      Viisaus = tietämättömyys ?
      Älykkyys = ei ole olemassa

      Vastaväitteet kiitos !

      T
      Umpi narsisti altruisti

    • BlandaVerba

      Viisauden määritelmiä, osittain netistä poimittuna:

      Tietämys tai oppi, järkevyys tai ymmärrys käytännön tilanteessa. Filosofia = viisauden rakastaminen. "Viisaus ei ole ainoa hyvän elämän tunnusmerkki" -Aristoteles (384-322 eaa.)

      Viisaus ja älykkyys ovat kaksi eri asiaa. Viisauden voi saavuttaa vain elämällä ja oppimalla elämän kautta. Viisas oppii virheistään ja kasvaa ihmisenä, älykäs jää virheidensä vangiksi ja tuntee epäonnistuneensa. Viisaus on rikkautta, jota toivoisin saavuttavani. Älykäs voi olla kuka vaan.

      Ab imo pectore: Animal bipes implume

    • Narsissi

      Kirjotin pitkän jutun tähän, mutta otin sen pois koska ymmärsin olevani älykkö eikä viisas.
      Perhana sentään...

      Oppia virheistä ?

      Entä jos on vammainen niinku mä, eikä osaa keskittyä juuri mihinkään paitsi maniassa ?
      Tai hullu niinku mä, eikä ikin tiiä mitä seuraavaks tekee paitsi maniassa ?

      Tuuripeliä koko homma !

      Vastaväitteitä kiitos !

      Yt
      Umpi narsisti altruisti

    • aikuinenmies55

      Toivottavasti ikinä siis ei ikinä tulisi itselle noin köyhää keskustelutasoa mikä liikkuu ainoastaan kukkien ja ruuan välissä ai niin kissat ja koirat.

      • kesässä

        Jos ei olen paljon muuta elämää kuin chat , ei osaa muusta keskustella kuin mitä tekee kotona. Minua ei kiinnosta toisten elämä eikä mitä kukin tekee. Aika suppeaksi on todella mennyt jutut, joten en siellä aikaani kuluta


      • Kesäinenchat
        kesässä kirjoitti:

        Jos ei olen paljon muuta elämää kuin chat , ei osaa muusta keskustella kuin mitä tekee kotona. Minua ei kiinnosta toisten elämä eikä mitä kukin tekee. Aika suppeaksi on todella mennyt jutut, joten en siellä aikaani kuluta

        Eikö ne"MUUTAKIN" elämämää elävien keskustelunaiheet ole ihan samanlaisia, kuin chattaavienkin jutut? Ei chatin ulkopuoliset jutut ole sen kummempia.
        Äidit hiekkalaatikoilla lapsineen, keskustelee äitiydestä, lapsistaan ja perhearjesta.
        Sinkkunaiset miehistä ja biletysreissuistaan jne.
        Miehet keskustelee keskenään tahoillaan, politiikasta ja ja urheilusta ja autoista.

        Ihmisillä on siis siellä(muussa elämässäkin) ihan samat keskustelunaiheet kuten chatissa.
        En näe näissä keskusteluissa mitään eroa. Chatissa ja livessä keskustellaan ihan samoista aiheista. Ajankohtaisista ja tapahtumista, politiikasta, urheilusta ja tv-ohjelmista, sekä puutarhan ja kodinhoidosta, musiikista, ruoasta, matkustelusta,seksistä, parisuhteistaan, lapsista ja lapsenlapsista, sukulaisista, rahasta ja kaikenlaisista ongelmistaan.
        Kuolemasta, syntymästä ja sairauksistakin keskustellaan.

        Chatissa näet vaan ehkä laajemmin ja enemmän keskustelua näistä aiheista.
        Chattaillen voit myös keskustella useampien ihmisten kanssa, kuin siellä "muussa elämässäsi"
        Mutta jos koet nämä kaikki keskustelunaiheet suppeana, eikä sinua kiinnosta kenenkään
        tekemiset. Ehkä sinua ei kiinnosta ne keskustelut siellä muussakaan elämässä sen enempää.

        Facebookista voi paremminkin sanoa, että siellä jotkut ihmiset jatkuvasti raportoi kyllästyttävällä tavalla tekemisiään ja elämänmenoaan, kuvien kera. Ihan kuin olisivat velvollisia raportoimaan jolllekkin yhteisölle elämästään päivittäin.
        Tälläistä ei yleensä tapahdu chateissa.


      • KenkiäSielläKenkiäTäällä
        kesässä kirjoitti:

        Jos ei olen paljon muuta elämää kuin chat , ei osaa muusta keskustella kuin mitä tekee kotona. Minua ei kiinnosta toisten elämä eikä mitä kukin tekee. Aika suppeaksi on todella mennyt jutut, joten en siellä aikaani kuluta

        Erästä joka omistaa miljoonan arvosen mökin meren rannassa ei kiinnosta kuin omat jutut. Hän on jopa sen itse kertonut. Kertoo paljon ihmisestä.


      • pahalta_piilossa
        kesässä kirjoitti:

        Jos ei olen paljon muuta elämää kuin chat , ei osaa muusta keskustella kuin mitä tekee kotona. Minua ei kiinnosta toisten elämä eikä mitä kukin tekee. Aika suppeaksi on todella mennyt jutut, joten en siellä aikaani kuluta

        Fakta: vanhimmat ja viisaimmat ovat iäkkääpää väkea, jotka viettävät aikaansa paljon kotona ja jokainen meistä tietää ettei kotioloissa tai lähikauppamatkalla paljon mielenkiintoisia tapahdu.

        Ongelma: perusongelma on ratkaistava eikä valittaminen keskustelupalstalla tai puheet vanhimpien pois häätämiseksi heidän sätistään ole sitä.

        Ratkaisu: jos ei tunne vahimmat-viisaimmat-chatin keskusteluilmapiiriä omakseen, voi siirtyä chattailemaan aktiivisten ja vähemmän viisaiden keski-ikäiset-huoneeseen.


      • rikkaus
        KenkiäSielläKenkiäTäällä kirjoitti:

        Erästä joka omistaa miljoonan arvosen mökin meren rannassa ei kiinnosta kuin omat jutut. Hän on jopa sen itse kertonut. Kertoo paljon ihmisestä.

        On sekin yhdenlainen keskustelun aihe kehua omia rikkauksia. Olipa niitä tai ei.. taitaa osalla olla mielikuvituksen tulosta.


    • Samatyyppi

      Miten sen nyt laittais viisaasti tai älykkäästi tähän ?

    • Kaikkionmiellyttäviä

      Jotain ultra positiivista...
      Sitä varmaan ollaa sisimmissään...
      Mutta ! Elämä on ? Neutraali hyvä tai paha ?

      Yt
      Umpi kiinni 24 palstoilla

    • matkamiesmaan

      Mullan alla mullan alla

    • Remonttiaremonttia

      Muilta palstoilla ei teköäly poista viestejä tälläisellä kiihkolla, kuin täällä.
      Ylläpito huomio! Nyt on aika selvittää tämä vika.

    • Hullu.palsta

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena. Ei täällä enää muuta lue.
      Äkkiä nyt tämäkin pois.

    • kummallista

      Poistakaa koko keskustelupalstat ,koska poistatte mielipiteet mitä ihmiset kirjoittavat

      • BlandaVerba

        Jos sinun mielestäsi nimimerkkien herjaamiset ovat terveitä mielipiteitä, niin kenessä on vika? Herjauksen poistaneessa tahossa vaiko sinussa?

        Mielipiteet ovat kiinnostavia, muiden haukkumiset ja herjaamiset eivät. Nimimerkin takanakin on ihan oikea ihminen, jos sitä et käsitä, niin suosittelen tutkiskelemaan itseäsi vähän syvemmällä analyysilla.

        Vastausta odotellessa, vaikken siitä niin kovasti välittäisikään

        Ab imo pectore: Animal bipes implume


      • eimuuta
        BlandaVerba kirjoitti:

        Jos sinun mielestäsi nimimerkkien herjaamiset ovat terveitä mielipiteitä, niin kenessä on vika? Herjauksen poistaneessa tahossa vaiko sinussa?

        Mielipiteet ovat kiinnostavia, muiden haukkumiset ja herjaamiset eivät. Nimimerkin takanakin on ihan oikea ihminen, jos sitä et käsitä, niin suosittelen tutkiskelemaan itseäsi vähän syvemmällä analyysilla.

        Vastausta odotellessa, vaikken siitä niin kovasti välittäisikään

        Ab imo pectore: Animal bipes implume

        Yhdessäkään kirjoituksessa en ole yhtäkään nikkiä herjannut , mielipiteeni vaan tuonut julki. Osaan käytöstavat niin livessä kuin chatissa. En hyväksy toisten "mollaamista" olipa aihetta tai ei. Chat ei ole elämäni


      • eimuuta

        Minulla ei ole tapana valehdella missään ..se siitä.


      • BlaaBlaa
        BlandaVerba kirjoitti:

        Jos sinun mielestäsi nimimerkkien herjaamiset ovat terveitä mielipiteitä, niin kenessä on vika? Herjauksen poistaneessa tahossa vaiko sinussa?

        Mielipiteet ovat kiinnostavia, muiden haukkumiset ja herjaamiset eivät. Nimimerkin takanakin on ihan oikea ihminen, jos sitä et käsitä, niin suosittelen tutkiskelemaan itseäsi vähän syvemmällä analyysilla.

        Vastausta odotellessa, vaikken siitä niin kovasti välittäisikään

        Ab imo pectore: Animal bipes implume

        ``Vastausta odotellessa, vaikken siitä niin kovasti välittäisikään``

        Valehteleminen on perisynti


    • Tekoäly.syyniin

      Tekoäly ei aina toimi moderaattorina halutulla ja "älykkäällä" tavalla. Siksi tarvitaankin ylläpidosta tarkempaa tekoälyn seurantaa. Etenkin tällä palstalla.

    • lappilukkari

      Mietitäänpä sitä kun siellä eräät istuu 12 h vrk ,ei voi enää jutut olla mitään erityisiä.

      • omallatavallaan

        Eipä voikaan, he kertovat yleensä miten heidän päivän on mennyt. Harvoin on juttuja mistään muusta


      • Outoa.valitusta
        omallatavallaan kirjoitti:

        Eipä voikaan, he kertovat yleensä miten heidän päivän on mennyt. Harvoin on juttuja mistään muusta

        Kyllä ne tietyn ikäryhmän jutut on ihan samanlaisia chattien ulkopuolellakin,
        kuin chatissakin.
        Mitä ihmettä te oikein odotatte vanhemmathuoneen aiheilta?
        Onko noin vaikea ymmärtää, että vanhemmat huone koostuu yleensäkin juuri tälläisistä, työ ja osa jo huvielämänkin taakseenjättäneistä vanhemmista ihmisistä?
        Jutut on sen mukaisia.

        Mikäli huoneen ilmapiiri ja keskustelunaiheet noin kovasti häiritsee?
        Suomi 24 löytyy muitakin chathuoneita, joista voitte valikoida silmillenne mieluisampia keskustelunaiheita. Ettei tarvitse aina valittaa, näistä tämän tietyn huoneen keskustelunaiheista.

        Lauantai iltana, erityisesti pisti silmään, jonkun valitus ja avautuminen.
        Voi, voi sentään, kun jotkut "istuu chatissa 24/7" Mitään muuta aihetta ei ko.ihmisellä ollut. Oliko tämä nyt se esimerkki, miellyttävästä keskustelunaiheesta?
        Voi hyvänen aika! Eikö jollain todellakaan ole mitään muuta tekemistä, kuin vahtia
        kellokallena 24/7 sitä, kuinka kauan joku chattailee?


      • eiainaistu

        Luulisi ihmisillä olevan muutakin tekemistä aurinkoisena kesäpäivänä kuin istua 24/7 sätissä samaa asiaa kertoen,oletan heidän reisivaltimoiden olevan jo muutenkin tukossa,tylsistyyhän siellä.


      • ottiatuata
        eiainaistu kirjoitti:

        Luulisi ihmisillä olevan muutakin tekemistä aurinkoisena kesäpäivänä kuin istua 24/7 sätissä samaa asiaa kertoen,oletan heidän reisivaltimoiden olevan jo muutenkin tukossa,tylsistyyhän siellä.

        Näyttääpä sullakin olevan aikaa vahtia muiden tekemisiä ja valittaa sitten niistä ;-)
        Menehän sinäkin vaan sinne ulos, kaunis päivä tosiaan siellä on tulossa.


      • Samaa.asiaa
        eiainaistu kirjoitti:

        Luulisi ihmisillä olevan muutakin tekemistä aurinkoisena kesäpäivänä kuin istua 24/7 sätissä samaa asiaa kertoen,oletan heidän reisivaltimoiden olevan jo muutenkin tukossa,tylsistyyhän siellä.

        Alkoholistidementikot yleensä vain kertovat samoja asioita, koska eivät muista kertoneensa jo kymmeniä kertoja.


      • eiainaistu
        ottiatuata kirjoitti:

        Näyttääpä sullakin olevan aikaa vahtia muiden tekemisiä ja valittaa sitten niistä ;-)
        Menehän sinäkin vaan sinne ulos, kaunis päivä tosiaan siellä on tulossa.

        "ottiatuata": kerron sinulle etten istu sätissä yleensä kuin ehkä sen kaksi tai kolme kertaa viikossa enkä vahdi toisten tekemisiä enkä kuka missäkin on vaan elän oikeata elämää ja käyn mielenkiinnosta lukemassa sekä kommentoimassa joitain kommentteja,toivottavasti tämä helpottaa hiukan oloasi.


    • hyvinmenee

      Halvatun hyvä huone ja kaikki sinne tuppaantuu. Meillä menee hyvin.

    • melbourn22

      Keskustelu Egyptiläisestä kissasta on aina mielenkiintoinen ,sen aika ja arvattavuus kiinnostaa kaikkia,kysynkin millaisia nimiä näille kissoille ovat sättiläiset antaneet?

    • mebourne44

      Keskustelu Egyptiläisestä kissasta oli mielenkiintoinen ja siitä mitä nimiä niille on annettu,sättiläiset tietävät mistä on kyse.

    • liveriniino

      Kamalan ykstotista on siellä porukat ,tosikko raukat.

      • levvander

        Raastavan yksinkertaista väkeä ja totista sakkia muutamaa ehkä 3-5 lukuunottamatta.


    • sitäse

      Edessä ollaan mukavia toisille , kun poistuu niin arvostellaan:( Selän takana puhujia osa.

    • outoaporukkaa

      Oma elämä kaikilla kunnossa ,kun ei ole muuta kuin huolehtia chatin ihmisistä missä on vaiko onko kuollut? Ihmeporukkaa , ei siellä viihdy sellainen joka haluasi jutella muuta kuin toisista ihmisistä:(

      • belissima

        He vain eivät ymmärrä yhtään mitä heille kertoo, he eivät ymmärrä olla antamatta tietojaan itsestään he eivät ymmärrä miten heitä huijataan,olen yrittänyt sitä heille niin monesti kertoa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe