Päijät-Häme hoi!

syysmyrkkylilja11

Hellou!
Olen 28-vuotias lahtelainen nainen. Ystävät ovat hävinneet muille paikkakunnille tai muuttuneiden elämäntilanteiden myötä.
Toivoisin, että olisit Päijät-Hämeen alueelta, koska huomaan, että pitkällä tähtäimellä minulla ei riitä motivaatio pitää vain sähköpostikavereita tai muita viestittelijöitä, kaipaan ihmissuhteita jotka tapahtuu tosielämässä. Parisuhdetta en etsi, mutta sukupuolellasi ei ole väliä. Eikä myöskään fyysisillä iällä, henkisellä kyllä 😀
Harrastuksiini kuuluu valokuvaus, liikunta eri muodoissa, kirjoittaminen, lukeminen. Maalauksen haluaisin aloittaa uudestaan, mutta joskus tarvitsisin potkun perseelle, että saan jotain aikaiseksi. 😉
Rakastan luontoa yli kaiken, se on suuri inspiraation ja rauhan lähde. Viihdyn silti hyvin kaupungissa. Täällä Lahdessa pääsee nopeasti luontoonkin jos on tarve. :)
En ole tällä hetkellä työelämässä, olen kuitenkin kuntouttavassa työtoiminnassa, siellä aika kuluu eläinten parissa.
En pelkää vaikka sinulla olisi rankkojakin elämänkokemuksia tai muita ongelmia, koska omakaan tieni ei ole ollut mikään maailman tasaisin.

Jos löysit jotain samaistumiskohtia, ota yhteyttä! Tämä ilmoitus ei ihan heti vanhene! :)
[email protected]

2

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen_Savosta

      Moi!

      Samastuin sen verran, että omatkin ystävät ovat kaukana ja kolmekymppiä lähestyy :D

    • outomyyrä

      Näin on käynyt monelle muullekin kuten minulle, koulukavereiden kanssa olmme tiiviisti yhdessä siihen saakka kun jokainen lähti samalta paikkakunnalta omille teilleen, vannottiin että pidämme yhteyttä mut ei ole kuulunut kenestäkään mitään, samoin on kyllä suurimmaksi osaksi sukulaiset, tuntuu siltä että olenko minä se jonka pitäisi aina otta yhteyttä, ajatteleeko kaikki näin..todennäköisesti.
      Itse jo yli viiskymppinen mies ja aika yksin sitä saa olla kun tuntuu ettäkenelläkään ei ole aikaa edes harrastuksiin, tosin omat harrastukset yksilölajeja kuten valokuvaus, no voihan tuota kimpassa harrastaa mutta tykkään samoilla kameran kanssa yksin metsissä ja järvien rannoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe