antoi kasvot kokoomus-politiikalle. Aiotko äänestää kokoomusta seuraavissa vaaleissa?
Susanna Koski
20
615
Vastaukset
Koskaan en ole porvaria äänestänyt , enkä äänestä !
- KosannaSuski
Kaikilla meillä on rajoitteemme kuten Susanna Koski sanoi. Siinähän on ihan oikeassa, kuten Susannan tapauksessa huomaamme.
Hänellä se on älyn ja empatian puute kokonaan. Voi raukkaa kun on vähän rajoittunut tunne puoli. Jaksu haleja sussulle.- totuusesillelopultakin
Olen erittäin tyytyväinen hänen esiintymiseensä. Tuli totuus kokoomuslaisista kerrankin kunnolla ja kaunistelematta esille.
"Meillä kaikilla on rajoitteemme............siitä saa mainion vaalipuheen aikaiseksi muiden puolueiden ehdokkaat.
Vaalit on ensi keväänä. Lopultakin aletaan saada totuus kokoomuslaisuudesta julkisesti esille.
Miten raadollista heidän suhtautumisensa muiden ihmisten toimeentuloon ja pahoinvointiin on!
Peruskokkarit tietysti äänestävät puoluettaan aina. Liikkuvat äänestäjät, etenkin kaupunkien nuoret ovat olleet heidän äänestäjiään.
Toivottavasti kokoomus saadaan ensi keväänä oppositioon ja mielellään vähintään 30 vuodeksi.
Siellä sen paikka on. - urkkia_tarvittaisiin
totuusesillelopultakin kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen hänen esiintymiseensä. Tuli totuus kokoomuslaisista kerrankin kunnolla ja kaunistelematta esille.
"Meillä kaikilla on rajoitteemme............siitä saa mainion vaalipuheen aikaiseksi muiden puolueiden ehdokkaat.
Vaalit on ensi keväänä. Lopultakin aletaan saada totuus kokoomuslaisuudesta julkisesti esille.
Miten raadollista heidän suhtautumisensa muiden ihmisten toimeentuloon ja pahoinvointiin on!
Peruskokkarit tietysti äänestävät puoluettaan aina. Liikkuvat äänestäjät, etenkin kaupunkien nuoret ovat olleet heidän äänestäjiään.
Toivottavasti kokoomus saadaan ensi keväänä oppositioon ja mielellään vähintään 30 vuodeksi.
Siellä sen paikka on.Urkki oli viisas urkki laittoi kokkareet 30 vuodeksi mustalle listalle parasta mitä tälle maalle on koskaan tapahtunut
- KunKysyit
Minä äänestän SDPn ehdokasta niin että se siitä Koskesta ja hengenheimolaisista.
- Itsevastuullinenduunari
"Korkea ja kova ylhäisyys, itsevastuullisuus. Elämä itse on heikomman omaksumista, omiin muotoihin pakottamista, sortoa, kovuutta, vähintäänkin riistoa". (Filosofi Nietzsche suomennettuna).
- köyhätkyykkyyn
Vaikutelma tulee Susannasta, että on ylpee ja leuka. Vastaa kysymyksiin köyhiä halveksuen. Äänestäjät katsokaa ketä seuraavan kerran äänestätte. Antoi tylyn kyvan fil.maist Anna_Maija Tikkasen pitkäaikastyöttömyyteen ja sairauteen kovat sanan, että "töihin vaan" tyyliin. Vaikka työkykyä ei ole.
- PehmeitäNaisarvoja
On käsittämätöntä, että Koski on päässyt vaaleissa läpi, nyt hän on häpeäksi koko vaalipiirille.
- älyvapaaedustaja
Jos yrittäisin parilla sanalla kuvailla: kamala akan kaakattaja.
Hänenkin lisäarvonsa sitten seuraavissa vaaleissa punnitaan -- jos nyt kokoomus uskaltaa sitä enää edes ehdokkaakseen ottaakaan. Ei kannattaisi.
- InMediasRes
Niin, nojoo, Koski sanoi hakevansa ratkaisua tähän ja monen muuhunkin asiaan. Olisihan hän voinut tietenkin sanoa, että voevoevoe herraisä, eikait sinun auta muuta kun olla köyhä hamaan hautaan asti. Sekö se sitä empatiaa on?
- Ettäsilleeen58
Koski oli hyvä,köyhät vinkuu lisää ilmaista rahaa.
- PeraPurolasta
Minä äänestän demareita. Saadaan lisää rahaa nostamalla veroja kaikissa ylellisyystavaroissa kuten autoissa ja omakotitaloissa ja moottoripyörissä. Kaikki ylimääräinen raha, varsinkin jos se on pääomatuloja, napataan valtiolle, joita sitten jaetaan köyhille ja työttömille, ettei niiden tartte ite tehä mitään, koska se rasittaa ja on pitkä matkakin sinne tökäriin.
- eifiksua
Mahdoton möläytys suusta Susannalta TV-ohjelmassa. Ei anna hyvää kuvaa tästä mimmistä. Onkohan narsisti? Suosittelen hälle jotain tapakasvattajan kurssitusta.
- pilasi_maineen
Pilasi pohjalaisten maineen brändäyksen parissa sekunnissa takaisin 30-luvulle
- ääniSusannalle
Olihan se melkoinen trolli yleltä ottaa Sukin vastapariksi hengityssuojainta ja rollaattoria käyttävä emäntä! Susanna oli ihan oikeassa kun ei lähtenyt turpa norsunvitulla voivottelemaan rouvan kovaa kohtaloa vaan kertoi selkeästi, että kaikkien pitää yrittää kykyjensä mukaan.
- pekele
Se nyt on vaan niin tyhmää äänestää Kokoomusta
- soteselittäjä
Kokoomus on ammattiselittäjäin puolue. Ja Petteri Orpo on selittäjien piänuatsikka.
- UuninpankonPorwari
Arvostan Susanna Kosken ja Elina Lepomäen korkealle! Heillä on sentään suora selkäranka.
- pierukin.parempi
Olen aina piereskellyt kokoomuslaisten seurassa jotta ilma puhdistuisi ! yäk..yäk
- LapinSomali
EN SUOSTU PASRISUHTEESEEN, EN NAIMISIIN, EN USKOON ENKÄ LIITY KIRKKOON!!!
PAINUKAA VITTUUN!!!
POLIISIEN PITÄÄ PUUTTUA TÄHÄN VUOSIEN PIINAAN JO!!!
Rikosilmoitus siitä vaimohommasdtakin.
VITUN SAIRASTA HYVÄKSIKLÄYTTÖÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832