Kiusaaminen loppuumaan

Surullinen

Meidän luokan poika sanoo mua aina läskiks jos istuu lähel mua. (Ei oo se poika mikään keijukainen) Se ei vaan tajuu miten se rikkoo mua. Mulla ei oo enää hyvää itsetuntoo. Se vaan ei tajuu miten mua sattuu sen sanat. Ei mulla tulis mieleenkään sanoo sitä lihavaks tai ees ylipäätään ketään. Vaikka mä en reagoi ulkoisesti sen sanoihin mun sydän silti huutaa tuskasta. Jos sua on sanottu läskiks tai rumaks kirjota tänne. Oikeesti mun mielestä toi on kiusaamista!!!

9

3234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Toisten nimittely, jollain muulla kuin omalla nimellä/lempinimellä, on kiusaamista. Voi tuntua että pääsee helpommalla kun ei näytä sitä että nimittely sattuu. Mutta voi olla, että tuo poika ei ajattelemattomuuttaan ymmärrä sen loukkaavan sinua. Siksi olisi hyvä että sanoisit siitä hänelle. Kerro että tuo nimittely on loukkaavaa. Jos hän ei siltikään lopeta nimittelyä, kerro siitä opettajalle tai koulunne tukioppilaalle. Koululla on varmasti malli miten puuttua tällaiseen kiusaamiseen.

Minna - Kalajoen rovastikunnan NettiSaapas

• Ei ole kiusaamista ollenkaan. Ryhdistäydy ja syö kasviksia kolmevuotta. Olet heikko

• Apua on olemassa kaikkiin ongelmiin. Pitää vain olla tarpeeksi rohkea uskaltaakseen todeta missä itse menee ja pyytää sitä....

Tsemppiä!

• HuoneKasviRakkautta

Jos nimimerkki on Goottigoppikuollutytto ei voi järkevää kommentttia odottakaan, ainakaan Suomi24:ssa.

Sinulle suosittelen, että ryhdistäydyt ja luet käytöoppaita kolme vuotta. Olet tarpeettomasti ilkeä.

• Miksi et reagoi?

Kerro hänelle siitä, miten se loukkaa. Tarvittaessa huuda ja räjähdä. Hän ei välttämättä edes tajua tekevänsä mitään väärää, koska siitä ei ole hänelle sanottu.

• ÄläOleSurullinenOleVahva

Vedä sitä turpaan tai nöyryytä se jotenkin. Näin minä olen aina kiusaajistani selvinnyt.

• AuttavaTaho

Kannattaa todellakin sanoa sille pojalle, miltä susta tuntuu. Jos ei siltikään lopeta nii sit vaa sanomaan asiasta suoraan opettajalle. Ei todellakaan kannata vaa kestää sitä vaa puuttua asiaan jotenkin.

• Jos koet että onnistuisi ja voisit niin kysy suoraan miksi niin tekee ja ymmärtääkö että satuttaa sinua. Ei ole helppoa mutta kova sana jos teet! Muuten opettajalle heti. Ei tuota tarvi arpoa onko kiusaamista....aivan selvä homma! Itsetuntoa voit samalla alkaa itsekin rakentamaan, sellaista mikä ei ole riippuvaista toisista tai painosta tai mistään muusta kuin siitä että sinä olet arvokas juuri sinuna. Tsemppiä!!

• kenfkhj3ef

jos mua joku kiusais ni nyrkki heilahtaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1944
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      76
      1412
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1374
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1097
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1026
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      951
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    9. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      785
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      745
    Aihe