Mikä on sopiva neliöhinta tiilikaton pesulle ja maalaukselle. Entä peltikatolle. Molemmat katot vain kevyesti likaisia peltikattoa ei juurikaan irtonaista muoviputkea. Molemmat pitää toki pestä hyvin. Onko kokemuksia eri yrityksistä.
Katon maalaus
3
253
Vastaukset
- Matsipatsi
Maalautimme Espoossa konesaumatun peltikaton muutama vuosi sitten, hinta oli muistaakseni 19e neliölle niin, että hinta sisälsi pesun ja maalauksen ja myös maalit. Olisko ollu https://maalausniskanen.com/ yritys joka katon maalasi, voin kyllä suositella työn jälkeä. Ei tullut kilpailutettua hintaa mutta ei ole myöskään kaduttanut jälkeenpäin.
- AlakerranRami
Biocombia pari purkkia ja sumutinpullo= Rautakaupassa satasen paketti. Harjaat isoimmat sammaleet pois ja sumutat biocombin. Sammaleet lähtee kesän aikana sateen mukana. Jos ei halua itse mennä katolle niin uhraa sukulaispojan.
Sitten katto tarvii vaihtoa niin kattoremontti vesikouruineen jne. - mikähän.tehoaisi
Kokeilin biocompilla pari vuotta sitten. Huolellisen työn tulos: heikko vaikutus sammaleeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029