Olenko bi vai homo

Pojujäbä

No niin. Yritän selittää asiani mahdollisimman tyhjentävästi ja selkeästi. Olen miettinyt, että olenko bi vai homo. Tiedän, että seksuaalisuus ei ole yksioikoista. Monesti ihminen ei ole 100 % homo tai hetero vaan jotain siltä väliltä. Olen 25 vuotias jätkä. Huomasin kiinnostukseni jätkiin noin 13 vuotiaana. Tunteelliset ihastukset ovat kohdistuneet enemmän naisiin ja lihallinen himo miehiin. Tosin on myös tuntunut, että mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo ja olen kiihottunut kun vastapuoli on bi top. Siinä ikään kuin alistuu puoliksi heterolle mikä tuntuu "kivan sovinistisen ihanalle". Olen myös monesti sanonut olevani bi. Mietin, että onko homoksi esittäytyminen vain "kielletyn hedelmän" maistamista ja siksi kiihottavaa.

12

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hggjjhf

      Olet homo. Ihastumisen tunteisiin tarvitaan otsalohkoa, johon voidaan vaikuttaa tietoisella mielellä. Eli jos ei ole sinut itsensä kanssa niin se vaikuttaa ihastumiseen. Liskonaivot eli sijainniltaan alemmat ja evolutiivisesti aijemmat aivoaalueet synnyttävät kiihottavuuden tunteet. Ja kiihotus ei valehtele. En jaksa pidemmin avata, mutta ehkä ymmärrät mitä tarkoitan. Nimimerkillä biologi.

      • yuyului

        Eli se että kiihottuu homoseksistä määrittää seksuaalisuuden. Ihastuksen puuttuminen on kiinni vain ettei ole sinut itsensä kanssa. Kuitenkin bissellä voi olla aivan aitoja ihastumisia naisiinkin. Yksi askel on että hyväksyy seksuaaliset halunsa miehiin. Toinen olisi sitten ihastuminen mieheen. Onko se sitten itsensä hyväksyminen homona ja homoelämän alku. Vai huomata olevansa todella aito bisse eikä mikään bicurious.


      • voivoi.voi.voi
        yuyului kirjoitti:

        Eli se että kiihottuu homoseksistä määrittää seksuaalisuuden. Ihastuksen puuttuminen on kiinni vain ettei ole sinut itsensä kanssa. Kuitenkin bissellä voi olla aivan aitoja ihastumisia naisiinkin. Yksi askel on että hyväksyy seksuaaliset halunsa miehiin. Toinen olisi sitten ihastuminen mieheen. Onko se sitten itsensä hyväksyminen homona ja homoelämän alku. Vai huomata olevansa todella aito bisse eikä mikään bicurious.

        Onhan se kummallinen bisse jolla voi vain olla AITOJA tunteita naisiin, eikö niillä pitänyt olla miehiinkin niitä AITOJA tunteita, jos kerran ovat bissejä.
        Miksi sekoitat bissejen ihastumiset homojen homoelämään?
        Eli olet SE ikuinen jaarittelija näistä aidoista väheksetyistä bissestä?
        Eihän tuossa sinun sekoilussa ollut mitään järkeä.
        Summarum bisseillä voi olla aitoja tunteita naisiin, mutta ei miehiin.
        Homoilla ei ole mitään aitoja tunteita?


    • Onnea_etsintään

      Jotkut tykkää erotella seksuaalisen ja romanttisen suuntautumisen toisistaan, eli voisit periaatteessa olla vaikkapa homoseksuaalinen heteroromantikko. Lopullinen vastaus identitteetin pohdintaan löytyy kuitenkin itsestäsi, joten kannattaa jatkaa pohdintaa ja tutustua erilaisiin indentiteetteihin ja ihmisiin. :>

      • hrtghtgrj

        Eikö " homoseksuaalisen heteroromantikon" tieteellinen nimi ole bi-seksuaali:D


      • erihomofirma
        hrtghtgrj kirjoitti:

        Eikö " homoseksuaalisen heteroromantikon" tieteellinen nimi ole bi-seksuaali:D

        Bisse se on.

        Ei se pohdinta, eikä omat ajatukset sitä määrittele, vaan teot sen määrittelee.
        Toisilla on hulluja ajatuksia oman seksuaalisen määrittelynsä kanssa, että voisi itse määritellä ne tekojensa/halujensa vastaiseksi, fantasiat ovat eri firma.


    • Totuus

      Eihän tuossa ole mitään epäselvää olet nimittäin ihan selvä bi. Homo et voi olla seuraavista syistä:
      1. Tunteelliset ihastuksesi ovat kohdistuneet myös naisiin.
      2. Itsetyydytyksen kohteesi ovat olleet LÄHINNÄ miehiä, joten naisiakin on fantasioissa ollut joskin vähemmän mutta on kumminkin.
      3. Saatat nähdä naisenkin hyvännäköisenä.

      Joten nämä seikat todistavat selvästi homo vaihtoehdon pois. Eli kannattaa jatkossa käyttää vain tuota bi titteliä.

      • biproblematiikkaa

        Mä luulen että kun on bisse eikä vain bi curious välillä tuntee olevansa homo. Se saa vain bisseytensä löytäneen kuvitteleman että on yhtäkkiä poksahtanut umpihomoksi. Homoseksuaalisuus tuntuu bisse miehelle ihan yhtä luontevalta kuin heterous. Onhan bisse naisillakin välillä naistenvälisen rakkauden kausia.


      • zyjzeezj

        Jonkun tutkimuksen mukaan naisissa biseksuaalisuus on verrattain yleisempää kuin miehillä. Miehet on yleensä joko-tai.


    • Anonyymi

      Mä kiihotun enemmän jätkistä kuin naisista, oon silti suhteessa naisen kanssa. Aiemmin oon harrastanu suuseksiä kahden miehen kanssa, ja edelleen sitä tekis mieli. On ihanaa kattella hyvännäköisiä jätkiä, luokittelen itseni enemmän homoksi kuin bisseksi.

      • Anonyymi

        Miksi sitten olet naisen kanssayhdesdä, jos koet itsesi homoksi? Et minusta bisseltä kuulosta. Onko tuo oikein tyttöystävääsi kohtaan?


    • Ollako vai eikö....
      maaginen luku 23

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1676
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1176
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      977
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      854
    Aihe