Onko Tiksin aseman Avarnin paikallisvartijoilla muuta toimenkuvaa kuin seiniin nojailu pareittain? Saavat toki välillä seuraa nojailevista piirivartijoista.
Tikkurilan aseman vartijat
4
961
Vastaukset
- Oiuo
Siellä taitaa olla sen verran kovat jvt että sinä ja muut ootte siellä niin kiltisti, niin ei paljon hommia oo..
- Tuupajoki
No Secun jv:t sentään yleensä pystyvät seisomaan asiakasvirran keskellä, kun Avarnin kovat jv:t tarttevat näemmä kaiteen pyllyn alle.
- Juupatoki
Miksi niiden järkkärien pitäisi seistä siellä asiakasvirran keskellä tukkeena? Parempi, että ovat reunalla, jos muuta tekemistä ei sillä hetkellä ole käsillä.
- Zeltaoflegend
Mitä oon kattellu, niin ei nuo secun jv:t tiellä ole olleet, vaan näkösällä, mikä edes auttaa sitä että jv saattaa itsekin nähdä jotain. Avarnin heppujen työasenteessa on mun mielestä parantamisen varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481