Olen menossa sekasi, haluaisin rakastua, missä kulkee kohteeni ?
Kuusivuotta leskenä !
6
222
Vastaukset
- vauhtia-riitää-
Heh,,, sinäkikkö,,,,, ???
miten samaan aikaa sekoat samasta asiasta kui minäki,
heh,
kirjoitin juuri runon tuolle seitkyt palstalle samasta asiasta, katso, kommentoi,,,
oletko mies vai nainen,
mä olen nainen,
täynnä elämää,,
olen hetero,,, - Tarvitsetko
Sinun tulisi kertoa jotakin itsestäsi!
- hetero-nainen-
Niin sinunki pitäisi kertoa tarkemmin itsestäsi,
onko ikäero esteenä,
olen yli seitenkymppinen,
pidän yliki kymmenen vuotta nuoremmista,
he vaikuttaa aianki yhtä vanhoilta kuin itsekki olen,
juu,
ehkä yhdessä olisi mukavempi loppu elämä, tiedä-häntä,
- kaduillatuulee
Mene ulos etsimään, siellä niitä kohteita liikkuu. En kässää miks täälä netissä ollaan tai mee ees treffi juttuihin, niissä on valinnanvaraa.
- amoram
Onnea matkaan. Toivottavasti tiellesi osuu, asia ei ole lainkaan itsestäänselvyys. Kuusi vuotta sitten edellinen rakkaani haudattiin 19.5. En edes ajatellut uutta, nyt mulla on ollut parisen vuotta tosi ihana kumppani kuten edellisetkin. Elämä voi yllättää.
On sattuman kauppaa että sopiva sattuu kohdalle.
Alkuun olin aika torjuva suhteen aloittamaan suhteen. Moni asia tuntui sotivan onnistumista vastaan.
Hyvin on mennyt, kun aikaa kuluu ei sellaisia enää mieti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805