Miksi tytöt innostuu homoista

Otsikko kertoo aika hyvin. Olen siis itse homo ja aina kun olen saanut uusia tyttö puolisoa kavereita ja he kuulevat että olen homo he innostuvat todella paljon siitä, että heillä on homo kaveri. Mistä tämä johtuu?
Ilmianna
Jaa

17 Vastausta

Koska homon pitäminen lemmik- siis YSTÄVÄNÄ osoittaa että he ovat suvaitsevaisia ja on muutenkin muodikasta.
1
Ilmianna
Jaa
Hei jokutyyppi19! Tuosta varmaan saisi hyvän keskustelun sun kavereiden kanssa ja he voisivat olla parhaita siihen vastaamaan, Hyvää viikonloppua! T. Camilla Aurinkorannikon Saappaasta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Huomaat kai, että en ole ketjun aloittaja....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei jokutyyppi19. Hups, olet oikeassa. Vastaus oli tarkoitettu ketjun aloittajalle. Korjaamme asian. Kiitos huomiosta! T. Aurinkorannikon saapas, Rebekka
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei Miksi tytyöt innostuu homoista! Tuosta varmaan saisi hyvän keskustelun sun kavereiden kanssa ja he voisivat olla parhaita siihen vastaamaan, Hyvää viikonloppua! T. Camilla Aurinkorannikon Saappaasta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Eikö ne tytöt olisi niitä parhaita vastaamaan siihen.
Tuskin ne homot edes tietävät miksi tytöt haluaa heidät kaveriksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
no se on juuri näin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Yksi syy voi olla homoseksuaalisen pojan turvallisuus. Siis häntä uskaltaa lähestyä, kun ei tarvitse pelätä, että homma lähtee lapasesta, jos esimerkiksi vastakkainen sukupuoli kiinnostaa, mutta ei vielä halua isompaa seksuaalista lähestymistä siltä toiselta osapuolelta, kun ei vielä tiedä miteh siihän itse suhtautuisi. Homoseksiaalin kanssa voi tutustua toiseen sukupuoleen ilman paineita.
Ilmianna
Jaa
Sinun kanssasi heillä ei ole paineita omasta ulkonäöstä ("pitääkö toi mua hyvännäköisenä") eikä tarvitse miettiä alatko vongata jotain enemmän. Oleminen ja tekeminen on vapaantuneempaa, kun ei tarvitse miettiä mitään seksuaalisia asioita ("haluaako toi mua/haluanko minä tuota toista") ja voi vaan olla kavereita. Paljonhan ne kuitenkin nuo seksiasiat ovat mielessä teini-iässä.

Luultavasti siinä on myös mukana pienesti sellainen "tyttömäinen homo"-myytti, jolloin ihminen (tässä tapauksessa tyttö) ajattelee saavansa uuden tyttökaverin, joka on kuitenkin poika eli vähän niinkuin kaikki parhaat asiat yhdessä paketissa. Ja voihan se jostain olla hienoa, että kaverina on poika noin ylipäänsä. Näyttää siinä muille, että on päässyt yli siitä lapsuuden "tytöt leikkii tyttöjen kanssa ja pojat poikien"-vaiheesta. Homo on tässäkin tapauksessa ns. hyvä valinta, kun siinä ei ole silloin mahdollisuuksia mihinkään seksuaaliseen ja voidaan olla vaan reilusti kavereita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Asiia olen humannut samaa vaikka olen vielä kaapissa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Omasta kokemuksesta, ei sillä ole sinänsä väliä oletko homo vai hetero. Sillä on merkitystä minkälainen tyyppi olet. Itse olen umpihetero, mutta silti 99% kavereistani ovat naisia (työkaverit lukuunottamatta).

Yleisesti ottaen, kuten tuossa jo joku mainitsi, homomiehen seurassa saattaa olla sosiaalisesti turvallisempaa, ei stressiä ihastusdraamoista yms. (tosin naiset saavat aikaan draamaa mistä vaan).

Asiaa voi ajatella myös toisinpäin. Minkälaiset naiset ystävystyvät homomiehen kanssa? Aika turha lähteä etsimään mitään stereotypioita, koska sosiaaliset kontaktit ovat niin arvaamattomia. Joillakin natsaa kuin Aatulla ja Eevalla konsanaan, jotkut ei siedä ollenkaan.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Olen tätä itsekin ihmetellyt.
Esim sellaiset seksuaalisuudestaan tunnetut artistit kuten Adam Lambert,Antti Tuisku,Jari Sillanpää jne. Heidän faninsa ovat 95% naisia.
Varmaan nainen ihastuu homomiehen sosiaalisuuteen,tyylitajuun,avoimuuteen ,älyyn jne. Kun keskiverto heteromies tavallisesti on sellainen mörökölli joka ei puhu eikä pussaa.
Ilmianna
Jaa
Itse asiassa se on niin, että naiset toivovat että he voisivat vietellä homomiehen. Jos seksistä heteromiehen kanssa saa yhden pisteen, niin homomiehen kanssa rakastelusta nainen saa 100 pistettä. Jos mies on juikkis, pisteet voivat jopa kymmenkertaistua!

Homot ovat vaikeita vietellä heteroseksiin, mutta pistesaalis on huomattava. Homoista saataa tuntua oudolta että naisella ei ole penistä!
Ilmianna
Jaa
Kysyit, miksi tytöt innostuu homoista. Kysymys: innostuuko ne?? Mistä tiedät?
Ilmianna
Jaa
Omakohtaista kokemusta ei ole mutta uskoisin että tytöt eivät koe ulkonäköpaineita kun vastakkainen sukupuoli ei ole kiinnostunut heistä romanttisesti. Jotkut tytöt myös ajattelevat olevansa vetovoimaisempia kun he ovat saaneet homonkin "kiinnostumaan".
Ilmianna
Jaa
Niiden kanssa voi shppailla , katsoa miehiä, puhuu muodista, seksistä ja kaikista leluista.. heiltä saa parhaat vinkit!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jep. Homot tuntevat naisten sukuelimet parhaiten, koska sekä omaavat sellaiset, että ovat niistä kiinnostuneita! Tämä tosin pätee vain naispuolisiin homoihin, joihin aloitus ei viitanne.

Noista ainoastaan miesten katsominen vaatisi homon....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi tytöt innostuu homoista

Otsikko kertoo aika hyvin. Olen siis itse homo ja aina kun olen saanut uusia tyttö puolisoa kavereita ja he kuulevat että olen homo he innostuvat todella paljon siitä, että heillä on homo kaveri. Mistä tämä johtuu?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta