Saan Joulukuussa m-kortin ja köyhänä mietin että uusi skyteam monkey (mattamusta) vai joku isopyöräinen käytetty mopo? VAI Ostanko halvan skootterin vuodeksi ja sitten kevari ja kevarikortti.
Vastaukset 7
- XDD123
osta suoriltaan 2t skoba, joku nätti ja ätäkkä äläkä osta kemmua. skoba o hyvä ku ei oo vaihteistoa joka vois mennä paskaks.
- nääin
Aika harvinaista että laatikko menee paskaksi. Täytyy olla joko todella paljon ajettu, astetta tehokkaampaa viripalikkaa, huonot öljyt tai todella paska vaihtamaan vaihteita.
- Jutustelija1
Osta vaikka se Skyteam ja pidä kuin kukkaa kämmenellä, varovasti mutta varmalla otteella.
Sitten kun saat A1-kortin niin täysteho mantsa (125cc) siihen perään jolla pääset nauttimaan ne reitit joita olet Skyteam:illa voinut vain katsella.- Jutustelija1
JSanteri kirjoitti:
Ei oikeen molempiin oo rahaa
Osta sitten joku halpa mutta ehjä käytetty mopo ja sitten se unelmien täysteho mantsa (125cc) siihen perään... Käytetty Skyteam ei esim paljoa maksa.
- nääin
Ite äänestäisin skootteria ja sitten kemmua. Se mopo on vuoden pari ihan mukava vehje mutta sitten rupeaa vituttamaan se jatkuva poliisien kuumottelu ja tehon puute. Eri juttu jos innostuu sylkkäsarjoista ja viilaamisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351068- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429