Moi vaa!!!

MirandaUusi

Siis oon 13w tyþö, oon kunnollinen ja kaunis tytrö. Pidän ulkona olemisesta, ja mä tykkään eläimistä. Olis kiva joa jotakin teistä kiinnostais olee mun kans, ja haluisin et asuisitte turun, raiion tai rymättylän, tai sitten merimaskun lähellä. Sillä itse olen naantalissa, enkä haluis mitää et asuttais liian kaukana toisistamme. Ja olis kiva jos myls pitäisit eläimistä, ja musiikista, itse siis tykkään rockista sekä popista. Et olis sillee kiva jos tykkäisit vähän saman tapasista jutuista, tai sitten myös samoistakin. Ps. Olis todella kiva jos olisit 12-16 vuotias tyttö tai poika, ei oo välii vaik asuisit samalla paikkakunnalla ku mä. Ja haluisin sit ehsottaa ja sopii tääl mun leskustelussa aika ja paikka sit, ja sit ku tavataa nii voitais vaihtaa sähköpostii ja olla tekemisissä enemmän, et ilman että tääl tarttee.

15

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluun olla sun kans

      • MirandaUusi

        No okei, mut vaaniks sä mua vai? Vai mitä? Voin silti olla kyl sun kans, et ei siin mitää. No sopisko huonenna klo 16.00, tossa pizserian edessä. Sit katotaa mitä tehdään, tai sitte biikonloppuna molempina, tai siis jompana kunpana päivänä. Vaik kko 10.00-18.00 joßai, voin olla aika pitkään ulkona tai jossai.


      • MirandaUusi

        No?


      • Pääsekkö loimaal


      • MirandaUusi

        Tänää vsi? Asun naantalissa, eikä tääl oo mitää rautatieasemaa ainakaa et pääsis tulee.


    • 13Vw

      Joku kerto itsestään kunnolla. Hienoa!

      • MirandaUusi

        Oma on asiani, ja keŕoin rajallisesti ellet sitä huomannut öainkaan.


    • jrlqb

      Nämä alkaa jo mennä säälittäviksi.

      • MirandaUusi

        1. Olen eri ihminen.
        2. Täällä naantalissa asuu monia saman ikäisiä tyttöjä ku mä.
        3. Monet mua vanhemmat tykkää esittää mua, enkä esitä tau mitään.
        4. En ole trolli, massa, tai mikäön sellainen.
        5. Miss19 on ihan eriihminen ku mä, sillä hän on mun kaveri.
        6. Seksiköleopardi on eriihminen, sillä hänkin on mun kaveri.
        7. Siis hekin etsivät ppoikakaveria, ja se yks paikka on meidän yhteinen ajan vietto paikka myös.

        Tässä siis top7 asiaa että olen minö, en kukaan muu siis.


    • lusikkatesti

      Mikä on kantasi Martti Miettusen hätätilahallitukseen? En halua tutustua kehenkään, joka ei edes tiedä sen saavutuksia tai vähättelee ja vääristelee niitä. Myönnätkö sen saavutukset vai oletko joku antilusikkatestiläinen?

      • MirandaUusi

        En kommentoi, eikä liirt aohweseen.


      • paljastuit

        Liittyypäs! Taidat väheksyä Miettusen saavutuksia.


      • MirandaUusi

        Ei liity aiheeseen, älä ole typerä.


      • prolusikka

        Ottaako se noin koville, ettei sinusta tule koskaan niin tunnettua kuin Miettusesta?


      • MirandaUusi

        Ei kiinnosta, eikä liity aiheeseen. Moi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe