Mittautin D-vitamiinin verestä ja lukema oli 69.
Viiearvojen alapuolella, mutta lääkäri meinasi, että syö vaan edelleen sama määrä D-vitamiinia kuin aikaisemminkin.
Olen syönyt D50 joka pv.
Luulisi, että olisi parempi syödä jo enemmän, jotta saisi lukeman nousuun
D-vitamiini taso
6
564
Vastaukset
- deeee
Lukemasi on tyydyttävä.
Pillereistä ei imeydy niin hyvin kuin ruoasta.
Syö enemmän ruokaa josta saat D-vitamiinia
ja näyttäydy auringossa, se on hyvä D-vitamiinin lähde nyt.- deee2
Jep, tai kokeile eri valmistetta esim. suihketta.
- Ripe
D on immunosuppressantti kuten esim. kortisoni. D aiheuttaa ja ylläpitää Th1 tauteja . Siis yleisimpiä kansantauteja. Perustuu korruptoituneeseen bisnekseen. 1.25D myrkytysraja Merckin mukaan on 105 pmol/L. Itselläni mitattu yli 160 pmol/l, enkä ole ottanut Deetä ikinä.
- nolin
Kerro selkosuomella mikä tuo tarkoittaa ! Immunosuppressantti. TH1-taudit.
- Rip
nolin kirjoitti:
Kerro selkosuomella mikä tuo tarkoittaa ! Immunosuppressantti. TH1-taudit.
Immunosuppressantti heikentää puolustusta. Immunostimulantti vahvistaa. Th1-taudit käsite on selvää suomea. Googleta. Etsi PubMedistä.
- JohnnyTang
Kyllä purkki D on sellaista mitä en suosittele että sillä ihmiset tankkaavat itseään, se näyttää enemmän palliatiiviselta hoidolta kuin joltakin joka todella pitkässä juoksussa auttaa eteenpäin. Lopettakaa ihmeessä sen purkki D:n popsiminen
Aiheesta on luettavissa esim tästä :
http://bacteriality.com/category/vitamin-d/
http://autoimmunityresearch.org/transcripts/AR-Albert-VitD.pdf
Pitäkää mielessä, mitä enemmän immuuni järjestelmää tukahdutetaan, sitä vaikeampaa on elimistön taistella eri pathogeeneja vastaan, ja jos oireet tukahdutetaan, ei se tarkoita että parantumista tapahtuu. Purkki D on muotoa jolla on immunosupressiivisa vaikutuksia. En varma miten autoimmuuni taudeissa, mutta siinäkin asia on monitahoisempi ja täysin mahdollista että myös siinä purkki D on enemmän haitaksi kuin hyödyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815