Möin tori.fi:ssä vanhan ipodini pois, ja kauppaa tehdessä tämä äijä kysyi kuittiinsa (jonka oli tulostanut) niin mun nimmaria, nimenselvennystä ja hetua (henkilötunnusta)
ja mä tyhmä annoin. Nyt rupes mietityttää mihin hän ylipäätänsä tarvitsi sitä henkilötunnusta ja soitin hänelle takaisin kysyen että mikä tää homma nyt olikaan. hän selitti jostai verovapaasta ja että tää oli sille vaa helpompi että pysty todistaa jotai joka meni ohi mulla (en älynyt) eli jos joku osaa sanoa, onko tää normaalii että hän tarvitsi mun henkilötunnuksen. hän oli siis yrittäjä, ja sen pystyin tarkistamaan laittamalla nettiin hänen nimensä.
Annoin henkilötunnuksen tuntemattomalle??
4
319
Vastaukset
- Mitensenyton
Minua taas ihmetyttää miten tämä tarinasi liittyy pörssiin tai osakkeisiin?
- Meijeripoika
No voi vittu.
- gtyujbv
Koska asioit yrityksen kanssa, on oikea osio suomi24:ssä Talous -> Kuluttajansuoja. Sieltä voit saada paremmin vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1273902Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193255
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563209- 292855
- 472617
- 542607
- 672387
- 192337