Möin tori.fi:ssä vanhan ipodini pois, ja kauppaa tehdessä tämä äijä kysyi kuittiinsa (jonka oli tulostanut) niin mun nimmaria, nimenselvennystä ja hetua (henkilötunnusta)
ja mä tyhmä annoin. Nyt rupes mietityttää mihin hän ylipäätänsä tarvitsi sitä henkilötunnusta ja soitin hänelle takaisin kysyen että mikä tää homma nyt olikaan. hän selitti jostai verovapaasta ja että tää oli sille vaa helpompi että pysty todistaa jotai joka meni ohi mulla (en älynyt) eli jos joku osaa sanoa, onko tää normaalii että hän tarvitsi mun henkilötunnuksen. hän oli siis yrittäjä, ja sen pystyin tarkistamaan laittamalla nettiin hänen nimensä.
Annoin henkilötunnuksen tuntemattomalle??
4
283
Vastaukset
- Mitensenyton
Minua taas ihmetyttää miten tämä tarinasi liittyy pörssiin tai osakkeisiin?
- Meijeripoika
No voi vittu.
- gtyujbv
Koska asioit yrityksen kanssa, on oikea osio suomi24:ssä Talous -> Kuluttajansuoja. Sieltä voit saada paremmin vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966