Suhde 39-v. miehen kanssa

PoikaJaMies

Moi! Olen 15-vuotias homo, jolla on 24 vuotta vanhempi miesystävä. Tapasimme netissä ja olemme pari kertaa harrastaneet seksiä. Mies sanoi olevansa rakastunut minuun ja haluavansa aloittaa suhteen kanssani. En tiedä olenko valmis suhteeseen. Mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä?

8

393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkomiettiä

Voihan miettiä, onko tapaileminen niin paljon vanhempaan ihmisen kanssa kaikkein paras valinta, mutta se on minusta oma asiasi enkä rupea tuomitsemaankaan. Älä kuitenkaan suostu semmoseen mitä et itse halua tai mihin et ole valmis. Ja selitä sille ettet ole valmis suhteeseen.

• pakkomiettiä

*vanhemman

• Järjedn käyttö sallittu

• Herää_Jo

Kiva bait

• Mieti-vielä-vähän

En itse vastusta ikäeroja, mutta Sinun tapauksessasi kyllä. 15 vuotias ei ole vielä kypsä seksisuhteeseen aikuisen miehen kanssa. Lakikin jo kieltää tämän. Odottele vielä vuosi, pari ja jos silloinkin vielä todella rakastat tätä miestä, niin siitä sitten vain seurustelemaan. Maailma on täynnä nuoria, jotka todella pitävät itseään vanhemmista miehistä. Minusta ei sitä pidä tuomita. Jokaisella on yhtäläinen oikeus tykätä mistä haluaa ulkopuolisten mielipiteistä huolimatta.

• Kastraatio

Pedofiilin pallit joutaa spriipurkkiin Rikosmuseon hyllylle.

• oliverkaupunkilainen

En usko miehen rakastumiseen, uskon enempi siihen et mies haluaa vain nuoren seksikumppanin....
      Oletko itse rakastunut, ihastunut tai jotain muuta?
      Aika yleistä tuo miesten "rakastuminen" on, mutta loppupelissä minun kohdalla ainakin ne olivat vain omistamista ja suurta halua seksiin kanssani, eikä ollut tapaamisia jossa eivät olleet seksiä vaille :(
      Luvataan maat ja taivaat ja kun on saanut panna niin good bye ja tietysti jos olet bottom niin useimmat vain väkisin sisään ja sinusta välittämättä...
      Nyt olen 17v ja olen oppinut kiertämään tällaiset "rakastuneet" ja pahimpia olivat ukkomiehet, puhelinnumeron jouduin vaihtamaan usein onneksi oli prepaid joten jäin tuntemattomaksi.
      Sinun kohdalla onkin onni että olet 15v niin eivät uskalla liikaa soitella ja nurkissa pyöriä.

Ainoa neuvo ole varovainen.

• Maailmassa on todellakin paljon nuoria, jotka pitävät vanhemmista kumppaneista, eivätkä he mitään väärää siinä tee. Ei sitä itse voi valita, mistä tykkää.

Harrastaessaan seksiä kanssasi tämä vanhempi mies on syyllistynyt rikokseen, jonka syyteoikeus vanhenee silloin, kun sinä täytät 28 vuotta. Siinä on melkoinen painolasti suhteelle, vaikka joka ikinen muu asia olisikin välillänne okei. Se kertoo myös jotain tämän "miesystävän" harkintakyvystä. Hän ei kunnioittanut sinua sen vertaa, että olisi malttanut odottaa seksiä sen vertaa, että täytät 16. Hän teki sinusta rikoksen uhrin, vaikka et ehkä itse koekaan osaasi sellaiseksi - ainakaan vielä nyt.

Jossain vaiheessa hänelle saattaa myös juolahtaa mieleen, että sinä oletkin hänelle uhka, koska voit paljastaa kaiken. Lasten hyväksikäytöstä tuomittuja kun ei yhteiskunnassa katsella kovin suopein silmin.

Sen sijaan, että hän olisi sinuun tutustuttuaan malttanut odottaa ja selvittää fiiliksiäsi mm. suhteen osalta, hän vei sinut suoraan sänkyyn. Ehkä olit itse jopa aloitteen tekijä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä: se on se aikuinen, joka vastaa näissä tapauksissa asioista. Aina.

Miehen tunteet voivat tällä hetkellä olla hyvinkin aidot, mikä on tilanne pidemmällä tähtäimellä: Kun hän kerran ilmeisesti tykkää nuorista, niin mitä tapahtuu sen jälkeen, kun et olekaan enää nuori?

Minun neuvoni on, että älä missään nimessä suostu. Se, että itse epäröit valmiuksiasi, korostaa tätä neuvoani.

Sinä et kuitenkaan ole tehnyt mitään väärää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      273
      18364
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10550
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      389
      7069
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      79
      6686
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4656
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3454
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3018
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2565
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2320
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      30
      2228
    Aihe