Suhde 39-v. miehen kanssa

PoikaJaMies

Moi! Olen 15-vuotias homo, jolla on 24 vuotta vanhempi miesystävä. Tapasimme netissä ja olemme pari kertaa harrastaneet seksiä. Mies sanoi olevansa rakastunut minuun ja haluavansa aloittaa suhteen kanssani. En tiedä olenko valmis suhteeseen. Mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä?

8

339

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkomiettiä

      Voihan miettiä, onko tapaileminen niin paljon vanhempaan ihmisen kanssa kaikkein paras valinta, mutta se on minusta oma asiasi enkä rupea tuomitsemaankaan. Älä kuitenkaan suostu semmoseen mitä et itse halua tai mihin et ole valmis. Ja selitä sille ettet ole valmis suhteeseen.

      • pakkomiettiä

        *vanhemman


    • Järjedn käyttö sallittu

    • Herää_Jo

      Kiva bait

    • Mieti-vielä-vähän

      En itse vastusta ikäeroja, mutta Sinun tapauksessasi kyllä. 15 vuotias ei ole vielä kypsä seksisuhteeseen aikuisen miehen kanssa. Lakikin jo kieltää tämän. Odottele vielä vuosi, pari ja jos silloinkin vielä todella rakastat tätä miestä, niin siitä sitten vain seurustelemaan. Maailma on täynnä nuoria, jotka todella pitävät itseään vanhemmista miehistä. Minusta ei sitä pidä tuomita. Jokaisella on yhtäläinen oikeus tykätä mistä haluaa ulkopuolisten mielipiteistä huolimatta.

    • Kastraatio

      Pedofiilin pallit joutaa spriipurkkiin Rikosmuseon hyllylle.

    • oliverkaupunkilainen

      En usko miehen rakastumiseen, uskon enempi siihen et mies haluaa vain nuoren seksikumppanin....
      Oletko itse rakastunut, ihastunut tai jotain muuta?
      Aika yleistä tuo miesten "rakastuminen" on, mutta loppupelissä minun kohdalla ainakin ne olivat vain omistamista ja suurta halua seksiin kanssani, eikä ollut tapaamisia jossa eivät olleet seksiä vaille :(
      Luvataan maat ja taivaat ja kun on saanut panna niin good bye ja tietysti jos olet bottom niin useimmat vain väkisin sisään ja sinusta välittämättä...
      Nyt olen 17v ja olen oppinut kiertämään tällaiset "rakastuneet" ja pahimpia olivat ukkomiehet, puhelinnumeron jouduin vaihtamaan usein onneksi oli prepaid joten jäin tuntemattomaksi.
      Sinun kohdalla onkin onni että olet 15v niin eivät uskalla liikaa soitella ja nurkissa pyöriä.

      Ainoa neuvo ole varovainen.

    • Maailmassa on todellakin paljon nuoria, jotka pitävät vanhemmista kumppaneista, eivätkä he mitään väärää siinä tee. Ei sitä itse voi valita, mistä tykkää.

      Harrastaessaan seksiä kanssasi tämä vanhempi mies on syyllistynyt rikokseen, jonka syyteoikeus vanhenee silloin, kun sinä täytät 28 vuotta. Siinä on melkoinen painolasti suhteelle, vaikka joka ikinen muu asia olisikin välillänne okei. Se kertoo myös jotain tämän "miesystävän" harkintakyvystä. Hän ei kunnioittanut sinua sen vertaa, että olisi malttanut odottaa seksiä sen vertaa, että täytät 16. Hän teki sinusta rikoksen uhrin, vaikka et ehkä itse koekaan osaasi sellaiseksi - ainakaan vielä nyt.

      Jossain vaiheessa hänelle saattaa myös juolahtaa mieleen, että sinä oletkin hänelle uhka, koska voit paljastaa kaiken. Lasten hyväksikäytöstä tuomittuja kun ei yhteiskunnassa katsella kovin suopein silmin.

      Sen sijaan, että hän olisi sinuun tutustuttuaan malttanut odottaa ja selvittää fiiliksiäsi mm. suhteen osalta, hän vei sinut suoraan sänkyyn. Ehkä olit itse jopa aloitteen tekijä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä: se on se aikuinen, joka vastaa näissä tapauksissa asioista. Aina.

      Miehen tunteet voivat tällä hetkellä olla hyvinkin aidot, mikä on tilanne pidemmällä tähtäimellä: Kun hän kerran ilmeisesti tykkää nuorista, niin mitä tapahtuu sen jälkeen, kun et olekaan enää nuori?

      Minun neuvoni on, että älä missään nimessä suostu. Se, että itse epäröit valmiuksiasi, korostaa tätä neuvoani.

      Sinä et kuitenkaan ole tehnyt mitään väärää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe