Unelmiesi viesvartalo?????
Unelmien miesvartalo????
17
550
Vastaukset
- kovakyrpä-
Niin kova kyrpä että sillä voi leikata timanttia.
- miesonesine
Kova iso kyrpä ja kiinteä perse. Ei miestissejä.
- nnnnn---
Sopusuhtainen, voimakas, vähän treenattu. Sellaisesta pienestä "isimahasta" tykkään kanssa, ja ei tarvis olla rungoltaan liian pitkä kolistelija...
- nnnnn---
Silmät, katse ja hymy on yleensä kyllä se mikä saa jalat alta...
- Kesänneito
Semmonen tosi hoikka mies <3 niin söpöjä ;)
- fghdfghfgn
Tuleehan niistä kukkakepeistä sitten aikanaan latvarosoja , ei hätää :)
- sivusta
ne kukkakepit on vanhana vielä nuorekkaita ;)
- hohohoijaa
fghdfghfgn kirjoitti:
Tuleehan niistä kukkakepeistä sitten aikanaan latvarosoja , ei hätää :)
Se "kukkakeppi" voi olla luonnollisesti treenattu lihaksikas, ei turhaa rasvaa ja hyvässä kunnossa, se horpalla treenattu nestevartalo ei ole normaalia j aseksikästä, ja monesti jos ette ole nähneet miestä alasti niin ei kannata vetää stereotyyppejä, jäntevä, hoikka, liian laiha niillä on eronsa.
- Elluhalloyb
Leveät hartiat.....
Sopusuhtainen peppu...
Reidet...pitkät jalat..
Ei isoa mahaa...en ymmärrä miten ison mahan kanssa voi rakastella..
Mut muuten ihan normi känsä kouda...
Hymy ..silmät...kiva luonne...
Siinnä..🍀🌸
Mut ei tarvii olla mikään malli..ihminen itse...👍 - Unelmako
Hellät kädet ja hyvin kehittyneet aivot.
- pelkkäkroppaeisiltiriitä
https://goo.gl/images/UH7KDN
tuollainen kroppa miehellä olisi niin kuuma... - tämännaisenhaaveissa
Pitkä ja jäntevä. Miehekkäät kädet, joita katsessa tulee sellainen olo, että niillä suojellaan ja rakennetaan, mutta pidetään tarvittaessa myös lujasti kiinni. Sopivasti lihasta, etenkin reisissä.
- kuhakysyn
suojellaan ? mitä niil nyrkeil tekee jos konnal on mutka taskus ? nyky aikana kaikki on vaa suhteellisuutta einstein..
- frrrpy
Entä jos nykysuuntauksen mukaan niillä miehekkäillä käsillä pahoinpidelläänkin kumppania?
- mullaeioikeestaan
ole mitään unelmavartaloa. Kunhan nyt ei mikään ihan sika lihava ole, tai niin laiha, että luut törröttää. Enempi kiinnitän huomion kasvoihin, käsivarsiin ja yleiseen olemukseen.
. Tuossahan se kuvassa näkyy 😂
- Enainen
Eiii mä en kestä Jmies 😄!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444857Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813546SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt302545SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402223Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä652061Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231981Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191458Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991262