Siis... Olen 13 vuotias tyttö ja olen halunnut jo vähän aikaa koiran. Olisin oikeasti valmis hoitamaan koiran tarpeet yms. Olen siis kiinnostunut agility harrastuksesta ja tokosta. En uskalla sanoa äidilleni että voitaisiinko hankkia koira, eli mitä teen???
Meillä on siis jo 4 kissaa ja joskus kun olin pieni, meillä oli tiibetinterrieri. Äiti on paljon kertonut juttuja siitä ja luulen, että niiden perusteella äiti ei haluaisi koiraa.
Ei tarvitse tulla sanomaan että kohta tulee bf sun muut kaverit ja aikaa ei riitä koiralle. Siis, vannon että en tule mieltä muuttamaan!
Eli siis mitä teen, kun en uskalla kysyä äitiltä tai isiltä? Olen yrittänyt vähän vihjailla koirasta, mutta turhaan.
Miten kertoa äidille että haluan koiran!?
HaluanKoiran
1
187
Vastaukset
- härkääsarvista
Ei siinä oikein muu auta kuin ottaa härkää sarvista ja kysyä ihan suoraan kaartelematta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892