Vallan hyvää työtä mielestäni tehnyt tämä uusi kunnanhallituksenpuheenjohtaja, vaikka ei itseään olekkaan jalustalle nostamassa joka käänteessä, mikä on ollut perinteisempi tapa Ypäjällä.
Vastaukset 5
- lahtileppä
Neljä haki virkaa, kolmella pätevyys ja epäpätevä valittiin, joten parempi pitääkin matalaa profillia. Kyllä tuokin alkaa keulimaan niinkuin jokainen mitätön, ypäjän viroissa oleva kouluttamaton sontakasa
- epätietoinenypäjältä
ei kai kunnanhallituksen puheenjohtajaksi haeta?
- Asemalainen
Edellinen, pitkäaikainen omaa mielestäni jopa narsistisia luonteenpiirteitä? Sen verran fiksu pitäisi olla, että tietää milloin on epäpätevä hoitamaan luottamustehtävää ja jättäytyä sovinnolla sivuun.
- asukas
eiköhän ne ole hiukan kannatuksestakin kiinni nuo luottamustehtävät, vaalithan meillä on ollut ja ihan rehellisetkin kai...
- Asemalainen
Niin, kannatushan laittoi kuntaa hallinneen "kerman" sivuun vähän niinkuin pakolla. Tarkoitin, että olisi hyvä jos itse ymmärtäisi väistyä ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei272827- 74727
- 82726
- 71691
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607