kokemuksia bulgariasta 2018?

matkaaja123

olen parin viikon päästä menossa bulgariaan ja tähän asti olen kauhuissani netistä löytänyt vain huonoja kokemuksia! Olisiko siis tuoreita matkakokemuksia Bulgariasta?

13

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nazdrave

      Vai niin. Olet siis kauhuissasi lukenut netistä jne... Kuitenkin nyt olet menossa Bulgariaan. -No se onkin ainut ja oikea keino saada niitä aitoja kokemuksia, nimittäin näillä sivustoilla tuppaa suurin osa juttuista olemaan ihan "höpö-höpö" tarinoita tai trolleja.
      -Olen lomaillut Bulgarian rannikolla eri paikoissa 40 vuoden kuluessa kymmeniä kertoja ja kaikki reissut ovat olleet onnistuneita. On tullut koluttua myöskin Kreikan, Espanjan, Turkin ja jokunen muukin lomakohde. Hinta- laatusuhde on Bulgariassa kohdillaan. Turkkiin en enää mene. Itse olen jo siinä iässä, että en kaipaa Sunny Beachin hulinaa ja Albena on tylsä paikka.
      -Matkan onnistuminen on lopulta ihan itsestä kiinni. Omalla käytöksellään voi paljon vaikuttaa miten reissu sujuu. Ihmisiä pitää kunnioittaa, ei pidä olla provosoiva eikä ilkeä. Aidot bulgaarit ovat vähän ujoja ja etäisiäkin (niinkuin suomalaisetkin). Mutta kun jää on murrettu niin oikein mukavia ja ystävällisiä.
      -Ei muuta kun avoimin mielin ja ilman ennakkoluuloja reissuun niin hyvä tulee. Toki maalaisjärki mukana, ei aivoja narikkaan
      -Ai niin, siihen kysymykseen kokemuksista 2018 vuodelle. Ei ole vielä minulla.

      • juutsilk

        Ai on siis "Ihan itsestä kiinni", jos kaikkialla on etuilevia vanäläisturisteja?? Heh heh,


    • par-iina

      Heitähän on kaikkialla - eivätkä lainkaan niin pahoja kuin britit, sakemannit tai ruottalaiset!

      • että_semmosta

        Aivan. Britit ovat pahimpia. Nukkuvat känniään pois iltapäivälle ja lähtevät illalla metelöivänä laumana liikkeelle. Varsinainen mistään piittaamaton hunnilauma. Auta armias jos satut olemaan samassa hotellissa näitten kanssa tai edes lähistöllä niin voin taata että loma on pilalla. Kokemusta on. No skandinaavi naapurimme myös oma lukunsa. Tiukan alkoholipoliitiikan maista kun nuoriso pääsee halvan viinan kanssa läträämään estottomasti niin oksat pois. Lisäksi se ylimielisyyden määrä mikä varsinkin ruotsalaisia vaivaa. No saksalaiset sitten tyhjentävät aamiaispöydän alta minuutin ja vimpan päälle nuukina ostelevat syömiset ja juomiset marketeista ja myskävät yökaudet hotellin käytävillä ja huoneissa niin äänekkäästi, ettei siinä metelissä nuku Erkkikään. Että heh-heh vaan juutsilkille.


    • Lipdus

      Siisti paikka edulliset golfit norskin lennoillea
      Matkaan pääsee jo alle tonnin
      Kannsttaa käydä

      • alle3tonnia.vai

        Vai että matkaan pääsee jo alle tonnin. Paljonkohan perillä maksaa?


    • suosittelen

      Me 50 pariskunta olimme viime kesänä Bulgariassa, Sunny Beachilla. Matka lentoineen, hotelleineen aamisella kahdelle maksoi 880. Viikon reissulla saimme käytettyä noin 400 euroa.
      Tähän sisältyi ihan kaikki, tuliaisista itselle, kolmelle aikuiselle lapsellemma, sekä kahdelle lapsenlapsellemme.Syötiin ja juotiin ravintoloissa joka päivä. Halpaa on, parhaimmillaan oluttuoppi 1 euro. Kaunis maa, ihana ranta, ystävällistä porukkaa ja todella halpaa.

    • Susuliinis

      Olemme lähdössä kultahietikolle toukokuun alussa, koska loma silloin. Odotame lomalta ilman takkia-kelejä, hyvää ruokaa, kauniita maisemia, shoppailua ja rauhaisaa yhdessäoloa sekä muutamaa kulttuurinähtävyyttä. Matka oli edullinen ja lennot järkevään aikaan. Hotelli allinc. Voi kun olisi jo toukokuu!

    • SunnyNina

      Ollaan miehen kanssa lähdössä myös toukokuun alussa, 4.5 Norwegianin yölennolla eli periaatteessa 5-12.5 on matka. Toivotaan hyviä ilmoja!!! Lomailu on aina lomailua ja mitään hellesäätä ei odotetakkaan. Mihin hotelliin Susuliinis olette menossa?

    • muuallepäin

      Viime kesänä Sunny beachilla oli heinä- elokuussa valtavasti sinilevää. Uiminen oli omalta osaltani mahdotonta, mutta kyllä siellä ihmiset ui!!
      Olen matkustellut paljon eri lomakohteissa ympäri eurooppaa ja kauempanakin, mutta tuolla on Venäläisiä eniten, kuin missään. Ja seassa paljon niitä ylimielisiä ja äänekkäitä öykkäreitä. Muutenkin varsinkin Sunny beach on minulle no, no. Kultahietikkokin on paljon parempi vaihtoehto. Rannatkin kirkkaampia. Hintataso on edullisempi, mutta siihen ne plussat sitten jääkin.

      • Anonyymi

        Olen käynyt 3 krt kultahietikko,tsarevo ja sb ,mieleni tekee uudelleen nämä reissut vain 7 pv.Kaverini joiden kanssa olen ollut eivät halua olla pitempään joten heitän matkan soolona.Ajankohta 16.5.2020 allinc. matka kaikkinensa 16 pv.Top 10 matkat(2krt.)Nytkin allinc. on paljon halvempaa olla siellä tuohon aikaan koko höskä 405€. mukavaa aloittaa ennen kesää toisaalta on tuo syyskuun taitekkin vielä hyvää aikaa.2011(29.8-5.9) oltiin tsarevossa oli pieni paikka, hotelli oli tosi hyvä ZEBRA . TÄNÄÄN TULI TOP 10 2020 matkat myyntiin.PS kesäkuussa hinnat ovat aivan eri luokkaa.Eipä muuta kuin matkaan , maailmaa avartamaan ja seikkailumielellä.T JUSSI jyväskylästä


    • Anonyymi

      Viime yönä tulin SB:ltä. Kovasti on kausi loppumaisillaan. Alet päällä lähes joka paikassa, osa kaupoista jo kiinni. Jotenkin on kausi hiljaisempi kuin esim viime kesänä. Venakot kuulemma menneet Turkkiin.
      Mutta lämmintä on ja menoa riittää.

    • Anonyymi

      Elokuun loppu meinaa sitä, että Euroopassa alkaa kesälomakausikin loppua. Samoin koulut alkavat olla jo käynnillään joka paikassa. Nythän se mukavin lomailuaika vasta alkaakin. Pahin häslinki on rauhoittunut, kuumimmat helteetkin helpottaa, rannoilla ja ravintoloissa on enemmän tilaa. Mikä parasta, matkojen hinnatkin halpenee. Ja kun pakettimatkat loppuvat ihan lähiaikoina, ainahan voi lennon ja hotellin varata erikseen edullisesti. Syyskuu ja lokakuun alkupuolikin on ilmojen puolesta ihan ok aikaa näin suomalaisittain oleskella Mustan meren rannikolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe