Ruosteen kemiallinen

ruostetta_housuissasi

merkki: OPEL.

18

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HousussasiOnRuskeata

      Kova on harmitus, ei voi mitään muuta sanoa.

    • KobeSteelinIhme

      Tuo on vanhaa ja väärää tietoa. Oikea ruoteen kaava on T O Y O T A.

      • kemas1

        Taas väärä tieto:Ruosteen oikea merkki on :BMW


      • Yarisman

        älä valehtele! TOYOTA on koriltaan pitkäikäisin auto. Vielä 20-vuotiaana se on täysin ruosteeton. Nykyiset on vielä paremmin suojattuja, joten niiden pitäisi kestää huomattavasti pidempään.
        Ranskalaiset ja Skoda ruostuvat tänäpäivänäkin todella nopeasti.


    • NERISD

      väärin se on: BMW OIKEA RUOSTEEN MERKKI

    • OpelKatumaasturi

      Aloittajalle tiedoksi: Ranskalaiset automerkit kestävät koriltaan kaikista parhaimmin. Ennen eivät kestäneet.

    • suojausJätettyPois

      Toyota on ruosteen kuningas, sitä on jo parin vuoden päästä monta kertaa enemmän kuin muilla.

    • tottaon

      Oikea ruosteen merkki 2000-luvulla taitaa olla mAzDA-6. Kysyä voi vaikka katsastusasemilta missä vm. 2009 ja jopa 2011 autoissa on katsastuksissa hakattu ruosteen takia puhki takasisälokasuojia... nettiauton myyntipalstalla löytyy myös mainintoja tehdyistä helmoista em. ikäisissä matukoissa.

      • YliLitranKone

        Mazda 6

        Uutena äänieristyskäsittely
        Uutena maalipinnankäsittely
        Uutena penkkien lianestokäsittely
        Uutena ruostesuojaus tarkastuskäynnit

        Huoletonta autoilua takana 11vuotta/213000km.


    • ilman.ruostetta

      Viimeiset 15 vuotta ruosteen kemiallinen merkki on ollut FORD, ja on edelleenkin.

    • Kylläopelruostettakestää

      Heko heko ostahan mazda tai kia jos haluat nähdä luokatonta "rautaa"

    • kumma.juttu

      Miksiköhän sitten liikenteessä on paljon ruosteettomia -98 mallin Astroja

    • ooppel.pippel

      Opel saa muovinkin ruostumaan.
      Opelin tulevan mallin nimi on Pippel saksalaisen taiteilijan, Otto Pippelin muistoksi, liekö ollut kovinkin mulkku mies :D
      Sehän on niin riimikästä sanoa ooppel pippel. Sitten sen ostaneet saavat sanoa menevänsä pippelillä töihin :D

    • kaikissaonjonkinverran

      Kyllähän tuota pintaruostetta löytyy jo kaikista lähes uusista autoista, alustaa jos vilkaisee. Käyttäjä voi siis vaikuttaa pesemällä autonsa tarpeeksi usein.

    • 123444444

      Missä autossa akselistot ei ruostu jos niitä ei ole massattu tms? pohjat nyt eriasia..

      • lkjfksdkfkdlf

        Sitten ne tukivarret ja akselistot vasta salakavalasti ruostuvatkin jos ne peitetään massalla. Kivet hakkaa massan paikoitellen rikki, sitten sen alle menee vettä ja suolaa ja ruoste saa tehdä tuhojaan massan alla piilossa kunnes eräänä päivänä läpiruostunut tukivarsi katkeaakin poikki...
        Mutta onhan se massattuna nätin näköinen...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe