Vain seksiä

Once_in_a_week

Onko kokemuksia pelkän seksiseuran etsinnästä/löytämisestä? Exä vaihtoi toiseen naiseen, niin tahtomattani olen joutunut jo useamman kk:n puutteeseen... Olisi kiva löytää luotettava vakipano. Yhden illan jutut ei kiinnosta. Onko joku sivusto, jossa muitakin kuin varattuja ihmisiä etsisi pitempiaikaista seksikumppania.

49

3144

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dkdkfkfk

      Tinder :D

      • Once_in_a_week

        Aivan.. ;D


    • Lappeenranta !!!!!!! 6-tie......

    • Miessss_78

      Mistäpäin sinä olet?

      • Once_in_a_week

        Länsi-suomi


      • KilttiMies-
        Once_in_a_week kirjoitti:

        Länsi-suomi

        Länsi-Suomi on aika laaja käsite. Tampereella tai lähistöllä?


    • Iskuri on ainakin ollut suosittu paikka hakea seuraa, mutta sinne on pesiytynyt paljon feikkejä, maksullisia ja muuta epämääräistä porukkaa. Eli jos laitat sinne ilmoituksen niin on hyvä idea tehdä selväksi että olet aito ihminen ja kertoa millä ajatuksella olet liikkeellä :)

      • M35-015

        Joo samaa mieltä iskurista. Hyvä sivu muuten mutta ei siellä ole kuin huijareita. Oman ilmoituksen kun ilmoittaa rehellisesti niin joku voi jopa tarttua.. ja jos aloittaja olis itä-suomessa niin olisin mielelläni käytössäsi..


      • Se on pienen työn takana löytää sieltä aitoa seuraa mutta itseäni on onnistanut. Naiset saavat siellä satoja viestejä joten he voivat valita kermat kakun päältä. Siksi vastaukseen kannattaa panostaa kunnolla. Ja jos ketjun aloittaja lukee tätä niin allekirjoittanut on myös Länsi-Suomesta. vinkkivinkki


    • jkk

      Kuopion suunnalta saisi nainen luottamuksella seksiseuraa ja nautinnollista sellaista jos jotakuta täällä päin sattuis panettaa...oletpa vapaa tai varattu , miksei kimppakivakin :)
      Ikäni on 48 koko normaali muutenkin normaali mies:)

      • N45F

        jkk, käytkö ikinä Jyväskylässä?
        N45 kiinnostunut sinun seurastasi!
        Kun käyn Kuopiossa, saako seurastasi nauttia luonasi?


      • Juhakku
        N45F kirjoitti:

        jkk, käytkö ikinä Jyväskylässä?
        N45 kiinnostunut sinun seurastasi!
        Kun käyn Kuopiossa, saako seurastasi nauttia luonasi?

        N45F, sellainen kuin 31-vuotias kaveri Kuopion suunnalta olisi seikkailemassa sinne päin 15.-18.6. loman merkeissä. Kiinnostaisiko kutsua vaikka käymään kylässä ;)? Koodaa jussiylin gmailiini, jos kiinnostaa!


    • puuttessakokenut

      Vain seksiä , mitä haetkaan, näistä herkku iskureista ei tipu, feikkiä kaikki joku Jonne siellä kirjaa tarinaa.
      Seksitreffit lienee vain thaikkujen ilmoituksia.
      Ja samaa mieltä muista seurapalstoista onko oikeasti kukaan mitään pelkkää seksiä saanut, ruotsin laivaan voi luottaa 100% verrattuna feikkipalstoihin.

      • Once_in_a_week

        Hmm..aito parisuhde olisi se unelma, mutta kuten laitoin alussa..exä jätti lähtemättömän vaikutuksen teoillaan, joten ns. luuranko kolisee kaapissa kauan :( Siksi haussa parisuhde ilman parisuhteen ongelmia, eli ts. vain seksiä, mutta vakikaverilta. Senpä takia en taida koittaa onneain noilla sivustoilla..taitavat enempi tarjota vain yhden illan kiksejä ;)


      • Once_in_a_week kirjoitti:

        Hmm..aito parisuhde olisi se unelma, mutta kuten laitoin alussa..exä jätti lähtemättömän vaikutuksen teoillaan, joten ns. luuranko kolisee kaapissa kauan :( Siksi haussa parisuhde ilman parisuhteen ongelmia, eli ts. vain seksiä, mutta vakikaverilta. Senpä takia en taida koittaa onneain noilla sivustoilla..taitavat enempi tarjota vain yhden illan kiksejä ;)

        Kyllä niiltä sivustoilta voi löytää pidempiaikaistakin seuraa, harva sielläkään haluaa vain kertaluontoista tapaamista. Luulen että tuollainen kuvailemasi seksisuhde vakikaverin kanssa on juurikin sitä mitä suurin osa käyttäjistä toivoo :)


      • Once_in_a_week

        Ok, no pitääpä edes kokeilla, jahka saavat sivuston käyntiin taas;) vanha sivusto poistettu näköjään. Juu, sellainen seksiterapia passaisi tähän elämän kohtaan täydellisesti, sillä eniten kaipaa sitä paljaan ihon kosketusta... Kaikki muu hoituu itsekseenkin :)


      • Once_in_a_week kirjoitti:

        Ok, no pitääpä edes kokeilla, jahka saavat sivuston käyntiin taas;) vanha sivusto poistettu näköjään. Juu, sellainen seksiterapia passaisi tähän elämän kohtaan täydellisesti, sillä eniten kaipaa sitä paljaan ihon kosketusta... Kaikki muu hoituu itsekseenkin :)

        Jep, mielenkiinnolla odotan millainen tuo uusi sivu tulee olemaan. Luulen että siinä tehdään anonyymi seuranhaku vaikeammaksi, missä on hyvät ja huonot puolensa.


    • Turhautunut

      Hiton vaikeaa on naisen löytää pelkkää seksiseuraa. Olen hakenut puoli vuotta vakipanoa ilman suhdetta eikä onnistu millään. Miehet hakevat rakkautta ja ihastumista, vaikka väittävät, että pelkkä seksisuhde kiinnostaa. Olen hyvännäköinen nainen, siitä ei ole homma kiinni. Tuntuu siltä, että olisi helpompi saada miestä jos olisi ruma ja köyhä ja tarttisi mieheltä rahaa tai muita vastapalveluksia suihinotolle kuin että ihan vaan haluaa itselleen hyvää seksiä. Ujot fiksut miehet olis ihania, mutta ne ei uskalla ottaa kontaktia ja alfamiehet haluaa kai voittaa naisensa.

      • Kivaaolisi

        Sitten tarpeet eivät kohtaa. Minulla on sama mielikuva naisista. Enemmistö haluaa sielunkumppanuutta. Kiireisessä elämänvaiheessa siihen ei ole riittävästi aikaa. Tavatessa laatuaikaa, ei siinä ole mitään väärää. Joskus tämmöinen on onnistunut, sitten nainen löysi ns. vakavan suhteen.


      • Turhautunut

        Kommenttisi yllätti. Mistä sä näin kilahdit? Kai sitä vapaa nainen saa hyvästä seksistä tykätä.


      • Kivaaolisi

        Ei löylykauhasta kannata välittää. Se on palstan kummajaisia.


      • Intohimoinenmiesoisin

        Ei asia ole noin välttämättä.minä haen kiimaista naista,joka todellakin nauttii pitkistä hetkistä estoitta.Kertoo heti mistä nauttii ,siten luottamus säilyy ja saadaan kosteudet juokseen.Heitä sähköpostiosoite, niin saat aitoa seuraa


      • Anssi39

      • jbakonen

        Olen 50 naimisissa oleva mies. Matkustan paljon työni vuoksi ja yövyn hotellissa. Olisi tosi kiva löytää vakiseksiseuralainen, joka ei ole vailla muuta. Laitatko viestiä nimim. @gmail.com niin ihmetellään onnistuuko...


    • Olen onnistunut löytämään useamman naisen, joiden kanssa olemme tavanneet vain seksin vuoksi. Olen aina pitänyt kiinni yhteisistä sopimuksista.
      Hiukan kun näkee vaivaa ja kohtelee naista, häntä miellyttävällä tavalla, tapaamiset ovat onnistuneet hyvin.
      Joskus olen käynyt tekemässä jonkun pienen remontin ja "hoitanut" myös muitakin tarpeita.

    • Intohimoinenmiesoisin

      Sinä turhautunut......kaipaatko pikään sexiä,vkloput ois parhaita,tiett missäpäin olet .Siten saisit usiemmin.Aamu seisokit parhaita

      • Intohimoinenmiesoisin

        Huomenta.Käyn harvoin täällä.Mutt kass vain kiinnostais.Kyllävain vkloput ois parhaita sais tyydyttää molempien tarpeet.Niin lemmes kuin muis tarpeis ,vaikk viihteellä...:).
        Aivan aamull seisoo parhaiten ja muutenkin.....tykkäisit...hmmm.
        .......Missä sinä vaikutat....mä Kauhajoki


    • Vainseksiä

      Ei se seuranhaku helppoa ole miehillekkään, useimmin naiset haluavat parisuhdetta vaikka ollaan sovittu pelkästään seksistä. Oulunseudulla useimmiten onnistuu kerran palkkä seksi, sitten on alettava kotistelamaan.

    • matsq

      Pitkäaikainen naispuolinen seksikaveri ois kyllä kiva tänne Länsi-Suomeen Porin seudulle 42v miehelle. Naisista saa kyllä ihan hyvin seuraa, en ole mikään ruma, mutta heillä on sitten aina jotain muuta mielessä kuitenkin.

      • Varattu

        Saisko yht tietoja


      • Varattu kirjoitti:

        Saisko yht tietoja

        Laita nimimerkkini postiin jos 57v kiinnostaa


      • Varattu kirjoitti:

        Saisko yht tietoja

        Missähän olis laita viestii nikki ja loppun tiijätkin


      • matsq
        Varattu kirjoitti:

        Saisko yht tietoja

        Geemailiin postia, koskikallio


    • Esbo

      Espoosta olisi myös mukava löytää seksi kumppani nuorelle miehelle.

    • Panskattaa

      Haluaisiko joku Mimmi tulla pikapanolle autossa pk seudulle ;) olen itse nuori 25v kaiffari:) iällä ei väliä<3

    • Nainennn

      Ei ole naiselle helppoa löytää vakipanoa, voin kertoa. Ei olekaan kemiaa, tai miehellä ei ole paikkaa, tai miehellä ei ole aikaa, kun tekee töitä niin kovasti. Tai etsiikin parisuhdetta. Olen vastanut Iskurin ilmoituksiin. Luulen, että jos nainen laittaa ilmoituksen niin hukkuu pimeisiin vastauksiin. Kolmelle vastasin Iskurissa: yksi ei ollut lainkaan sellainen mitä kertoi missään mielessä, yksi lopetti vastaamisen ennen kuvan vaihtoakaan, yhden kanssa on tavattu ja kivaa on ollut, mutta aivan liian harvoin.
      Ilmoitin kaikille, että haen pelkkää seksiä, mieluiten vakipanoa. Luulisi, ettei ole vaikeeta....mutta on!
      Silti suosittelen aloittajalle Iskuria, kunhan se taas aukeaa. Lue ajatuksella ilmoitukset. Älä laita liian tiukkoja ikärajoja miehille.

      • kiimakalle

        missä nainen olis kinostais???


    • marjaterttuli

      Nainen saa nimenomaan seuraa koska vaan! Jokaista naista kohden on tarjolla 50 miestä. Joskus laitoin Iskuriin ilmoituksen ja sain 400 vastausta. Jokaiseen, mihin itse olen vastannut, on aina tullut vastaus ja aina mies on ollut valmis tapaamaan.
      Itse olen alastonsuomessa ja tapailen sitä kautta nuorempia miehiä. Nyt mulla on pari vakiuista, eikä aika riitä enempään

      • Jakita

        Näin se menee...Mikskähän täällä ämmät jauhaa paskaa. Panijoita todellakin on tarjolle jokaiselle kantturalle jos vaan vaivautuu seuraa hakemaan ja sitten vastaamaan kirjoittajille.
        Näissä asioissa tasa-arvo ei tule koskaan kohtaamaan. Naisille seuraa tarjolla paljon. Miehille heikosti ja vaatimukset niin kovat, että niitä ei peruspertit täytä.


    • Peruspertti

      Naisille kyllä pääsääntöisesti löytyy kumppaneita, vaikka olisi vähän pullukampi tai rumempi. Naisilla vaan on yleensä liian kovat vaatimukset miehiin, pitää olla sen pituinen se ja sikspäkki näkösällä, pesupallo ei hyvä. Sitten pettyvät kun löytävät sellaisen, se on yleensä itsekeskeinen, eikä ota naista huomioon ja kestää sen Max. minuutin kun laukee.

    • vanhempiherrasmies

      Itse olen saanut seksi seuraa aika helpolla esimerkiksi chat palveluista. Olen vanhempi miekkonen ja täytyy sanoa, että chatin kautta isketyt opiskelija-tytöt ovat olleet aika kivoja tapauksia. Deittien kautta olen löytänyt joitakin kertoja laittamalla vain puhelinnumeron suoraan toteamuksella mitä oikeasti haen :) Iskurin kautta ei ole koskaan löytynyt kuin vain joko maksullisia tai huijareita. En suosittele.
      Ja koska olen varattu, niin tinderiä en juuri pysty käyttämään.
      Ja yksi varma menetelmä on ihan kadulla alkaa juttelemaan varovasti neitosen kanssa. Sitten vain varovasti antaa ilmi, mitä oikeasti etsii. Leikissä pitää kuitenkin olla vähän silmää, sillä muuten voi tulla laukusta päähän....

    • tiedän

      Mene viktoria milaniin sieltä löydät parhaat miehet

      • KomiaAnonyymi

        Tuo viktoriamilan ja muut vastaavat sivut on kyllä sellaisia, että sinne, kun rekisteröityy, tulee heti sähköposti täyteen bottien viestejä. En suosittele. En usko, että siellä on oikeasti ketään suomalaisia. Pelkkää paskaa. Itse tein kuvattoman miesprofiilin keskellä-ei-mitään-paikkakunnalle ja kahdessa päivässä oli 60 kiinnostunutta stock-photo-kuvallista naista lähistöllä. Todella uskottavaa. Sama homma "i want matures" ja "flirtclub" tai jollain sen tyyppisillä sivuilla. Ajattelin kokeilla, kun nuita aina välillä siellä ja täällä joku mainosmies ehdottelee. Vain hullu syöttäisi kyseiselle sivulle oikeat tietonsa, saati luottokortin numeroa.

        Ainoat vähänkään toimivan kaltaiset sivut on iskuri ja seksitreffit.


      • KomiaAnonyymi

        Vielä lisäys:
        Alastonsuomi varmasti toimii naiselle oikeasti seksinhaku kanavana.


    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Treffisivustoilla voit kertoa kuvauksessa, ettet etsi parisuhdetta. Entä oletko miettinyt seksinuken hankkimista?

    • jos asuut etelässä niin tästä saat vakitoveri silloin kun sitä tarvii. 185/75/18 . Mailaa..

    • Jos olet läheltä raumaa lait meiliä. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

    • tre

      tre päin naisia

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe