Huijaustako

Siskojasenveli

Nyt on ulkomailta tulossa dollareita ihan miljoonia. Kun löytää ja pelastaa erään sotaa käyvän maan rahat, voi saada muutamia miljoonia ikään kuin lahjaksi. Rahankuljetusauto tuo kahisevat sotasankarin uudelle suomalaisystävälle ja suoraan pihaan ja siitä ne sitten pitäisi siirtää pankkiin. Ja kaikki tullaukset ja paperit on kuulemma kunnossa. Onko muilla kokemusta tämän tapaisesta menettelystä?

5

207

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kdkwudj

Joo kuulostaa ihan rehelliseltä. Jos pyytävät henkilötietojasi ja pankkiyhteystietojasi niin kannattaa antaa. Samoin jos tarvitsevat vähän etumaksua saadakseen rahat liikkumaan niin maksa joutuisasti, muitakin on, joille tilaisuus tarjotaan. Älä anna miljoonia muille, ole nopea!

• Paras.tuotto

Nopeus oli valttia myös WinCapitassa.

• Persimoninkauppias

Brynolf Kalapuikko korjasi potin.

• Kollimaattori

Tuo on vain internetin ystävällinen huomautus kaikille siitä, että ahneus yhdistettynä typeryyteen voi koitua yllättävän kalliiksi.

• Pulsuttava

Mulle tuli 13 miljoonaa.
      Sitten alkoi ongelmat.
      Oli lahjontaa, veroa, suomalaisen pankkitilin siirtoveroo.
      En maksanut mitään, heitin huulena, että tuli parempi tarjous 20 miljoonaa Egyptissä.
      Sit alko puhelin käymään kuumana, kuulemma Egyptin pojat on huojareita, heillä ei ole rahaa.
      Laitoin puhelimen kiinni.

Täysiä konnia kaikki, ei näillä ole rahaa latiakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1672
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      89
      595
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe