Mitäs haluaisit

Naisellekysymys

kuulla nyt? Olisiko jotain sellaista asiaa?

62

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hexanbiest

      On asiaa anteeksi tässä se tulee oota....
      .........
      .......
      ...
      ..
      .
      Sori Tanja haluan olla sulle rehellinen, kävin panee Mariannaa ja Pauliina sitten on ne muut mitättömät suo mä rakastan silti, ainoastaan suo. Kaikki muut on katkeria akkoja. Huijaan suo aina mutta eihän se suo haittaa. Et saa koskaan tietää siitä kuitenkaan kun olen ovela. Ovelampi kun sinä🤣. Ne yrittää pilata meidän välejä älä usko. Usko muo kun lahjon suo kuitenkim hiljaiseksi.

    • Kuullanyt

      Mitä haluat minusta?

    • Antisissi

      Miksi laki ei mene näin ;
      Teet rikoksen, jos sinulla ei ole lapsia, joutuvat vanhempasi vankilaan.
      Toisaalta, jos sinulla on lapsia, niin joudut itse vankilaan.

      Eks oo paljon loogisempi ?
      Näin vanhempien pitäs ite miettii miten kasvattaa lapset eikä vaan pläjäyttää tänne

      • tunnetuinpedofiili

        Minkä takia sauli nännistöä ei ole vielä tuomittu pedofiliudesta sen 30-vuotta nuoremman lapsenkin kanssa harrasti seksiä jo sen ollessa alaikäinen sen jennin kanssa?


    • Haluaisin_tietää

      Että mitä ajattelet minusta?

    • miljardisinnetaitänne

      Eurokakkipotin uusimmat numerot ennen arvontaa olisi tietysti kiva asia.

    • jotaintuollaista

      Minä haluaisin kuulla rakkaudenosoituksen jolltain tytöltä josta todella pidän.

      • Elluhalloyb

        Mäkin haluaisin et joku ...mies.... sanois et oon sen kaikki...❤


      • kerrooikeanimesi

        Noniin nyt jo kuulit kun sanoin ja huomasit minut, vahingossa minäkin huomasin sinut, kuka oikein olet?


      • Elluhalloyb

        Salaisuus...se on ...salaisuus...❤


    • Sellaisen asian mitä et kuitenkaan koskaan pysty sanomaan.

      • otaselvää

        Saattaa pystyäkin ja saattaa myöskin haluta sanoa sen.


      • En kyllä usko ennen kun kuulen..


      • otaselvää

        "Varo mitä haluat, sillä voit saada sen"


      • Miksi varoisin jos haluan saada sen..


      • Sinullepa_eräsnainen
        Eräsnainen kirjoitti:

        Miksi varoisin jos haluan saada sen..

        Sanoppa ensin ikäsi ja nimesi ensimäinen kirjain sillä luulen että sinua luullaan nyt minuksi ka kohta taas tuo ukkoni pettää minua kostoksi kun tunnistamansa palstalla kaipailee muita


      • Hyvin menee, ei voi muuta sanoa..


      • otaselvää
        Eräsnainen kirjoitti:

        Miksi varoisin jos haluan saada sen..

        Jos et tiedä millainen hän on ja toivot häntä silti.


      • otaselvää kirjoitti:

        Jos et tiedä millainen hän on ja toivot häntä silti.

        En siltikään varo.


      • Knainen
        Eräsnainen kirjoitti:

        Hyvin menee, ei voi muuta sanoa..

        Samaa mäkin suosittelen. Sano reilusti kuka olet tai ketä kaipaat.

        Täällä tunnistellaan paljon ja väärin.

        Minäkin olen saanut olla jo Katja, Tarja,punapää, Timo, Satu ja M-nainen

        Olen saanut myös kuulla että minulle on syntynyt sillee yhtäkkiä jostain pari muksua ja olen ilmeisesti avioliitossa

        Tällaiset tiedot itsestäni on minulle täysin uusia mutta kiva tietää vaikka luulisi että naisena nuo synnytetyt lapset olisi hyvin tiedossa! Jne

        Olen myös saanut täällä uuden tiedon että olen varattu ja salasuhteessa varattuun eli kakkonen jollekin. Sekin on täysin uusi tieto minulle


      • Selvittäkää vaan itse omat soppanne.


      • Knainen
        Eräsnainen kirjoitti:

        Selvittäkää vaan itse omat soppanne.

        Minusta reilua olisi semmoinen jos ihan tiettyä seuraa täältä haet.

        Jos seuralla ei niin väliä niin sitten tietenkin ei väliä. Sit voit hakea seuraa anonyyminä ja saada olla vaikkapa joku varattu Mira Maria Miettinen kaipaamassa Timo Terho Tikkasta


      • Ensinnäkin minusta on ihan älytöntä tulla kyselemään täällä tuommoisia. Ei ole parisuhteessa ihan kaikki kunnossa jos täällä tarvitsee selvitellä välejään.
        Ja toiseksi ajattelen vain yhtä ihmistä eikä sitä tarvitse kenenkään tietää.


      • Knainen
        Eräsnainen kirjoitti:

        Ensinnäkin minusta on ihan älytöntä tulla kyselemään täällä tuommoisia. Ei ole parisuhteessa ihan kaikki kunnossa jos täällä tarvitsee selvitellä välejään.
        Ja toiseksi ajattelen vain yhtä ihmistä eikä sitä tarvitse kenenkään tietää.

        Cyber Relationship


      • Knainen
        Eräsnainen kirjoitti:

        Ensinnäkin minusta on ihan älytöntä tulla kyselemään täällä tuommoisia. Ei ole parisuhteessa ihan kaikki kunnossa jos täällä tarvitsee selvitellä välejään.
        Ja toiseksi ajattelen vain yhtä ihmistä eikä sitä tarvitse kenenkään tietää.

        Ja ihan muuten vaan kannanottoa internet parisuhteisiin ja siihen voiko ne olla oikeita ja kestäviä

        http://verkkolehtikantti.fi/artikkelit/mielipiteet/2015/02/voiko-nettisuhde-olla-aito-suhde/


        Täytyy muistaa että näissä ”suhteissa” ihmiset tietävät miltä keskustelukumppani näyttää ja mikä hänen nimensäkin voi olla jo tiedossa eikä enää puhuta anonyymille nimimerkille


    • jotaintämänsuuntaista

      Sen että sulla on ikävä mua ja haluaisit nähdä minua kesälläkin/piakkoin :)
      Sen että tunnet mua kohtaan jotain enemmän kuin tällaisessa tilanteessa yleensä :)

      • enmäviihti

        Vaikka kylläkin jos sanoisin noin nii se ei olisi valetta.


      • miksietitsekerro

        Onko sinulla vastavasti tunteita häntä kohtaan ja haluaisit nähdä häntä? Miksi et kerro niistä hänelle?

        Vastaan sinulle, koska kirjoituksesi on juuri sellainen mikä olisi aika unelma saada suoraan viestinä omaan puhelimeen esimerkiksi tai sitten päin naamaa.


      • nomiksietviihti
        enmäviihti kirjoitti:

        Vaikka kylläkin jos sanoisin noin nii se ei olisi valetta.

        viihtisit nyt vaan :) Tiedät että minä en tässä tilanteessa voi oikeen enää tehdä mitään.


      • viihtimisiä
        nomiksietviihti kirjoitti:

        viihtisit nyt vaan :) Tiedät että minä en tässä tilanteessa voi oikeen enää tehdä mitään.

        Ihan hyvin voit tehdä sinäkin.


      • enmäviihti
        viihtimisiä kirjoitti:

        Ihan hyvin voit tehdä sinäkin.

        Mutta kun se ei olisi -kin....


      • enmäviihti
        nomiksietviihti kirjoitti:

        viihtisit nyt vaan :) Tiedät että minä en tässä tilanteessa voi oikeen enää tehdä mitään.

        Tuon edellisen piti olla kohdistettu sulle.


    • aloittajavastaapa

      Haluaisin kuulla että minkä takia aloittaja rakastaa minua niin paljon?

    • sukkahyrrä

      En ole kuullut ihanaa seksikästä ääntäsi kuukausiin, että ihan henkilökohtaisesti sanottu "Moi, mitä kuuluu" vois riittää täs kohtaa. ;)

      • parasidea

        Jotain samanlaista täällä päässä ajatuksissa....


      • parasidea

        Miksi sinä et soita sitten jos molemmat haluavat kuitenkin olla tekemisissä?


      • sukkahyrrä
        parasidea kirjoitti:

        Miksi sinä et soita sitten jos molemmat haluavat kuitenkin olla tekemisissä?

        Ei mulla ole hänen henk.koht numeroa, et vähän on hankala soitella...


      • parasidea
        sukkahyrrä kirjoitti:

        Ei mulla ole hänen henk.koht numeroa, et vähän on hankala soitella...

        Olemme kaipaamani kanssa joskus soitelleet ja viestitelleet paljonkin joten hänellä on minun numeroni kyllä.


    • Yksnainen

      Sitä että haluaisin treffeille kanssasi?

    • katjusha_

      Jos olisit Hän, haluaisin kuulla onko suunnitelmissasi tulla tälle paikkakunnalle, kuten viime kesänä. Haaveilen sä, että näkisin sinut samassa kauniissa paikassa.<3<3<3

    • vastaanpa.tähän

      Joku laulu olisi kiva :)

    • Unohdan

      En mitään. Paska jätkä. Pettäjä.

      • Sanonpahanvaan

        Itse olet sadistinen narsissi 🌺


    • Miehelle.menee.tää

      Haluaisin kuulla, että pelko ja epävarmuus sekä moraali saivat hänet toimimaan näin kuinka toimi. Se ei olisi koko totuus vaan tunteita olisi minua kohtaan. Lämpimiä tunteita. Intohimoa. Ystävyyttä. Ihastusta jne.

      Haaveita vain. Turhia sellaisia, minulta.

      Sinä vaan oot ❤ M

    • Mitenkehtaat

      En enää yhtään mitään. Näytit viimein sun todelliset kortit. En olis uskonut. Luulin tuntevani. Vähän eri käsitykset ystävyydestä. En ikinä enää erehdy avautuun. Seommoro.

    • läählääh

      Laita jotain pornojuttuja.

    • sellastavaan

      En mitään ihmeellistä. Enempi tuntee lämpöö ja läheisyyttä.

    • oishan.sitä

      Totuuden.
      Mutta tiedän etten todennäköisesti kuule sitä koskaan. Olen hahmotellut suhtautumistani tähän seikkaan. Kyllä se vielä siitä selkenee...

    • Eienää

      Tähänkään asti kuullut yhtään mitään siltä suunnalta.
      Paitsi solvauksia.

    • Paskaakotäällä

      Tommosia pitää kysellä, mee ja kysy face to face vai puuttuuko munaa muuhun ku nimettömiin viesteihin.

    • aitoriitta

      Haluaisin kuulla, että sinulla on kaikki hyvin ja olet onnellinen😃

    • se.eräs

      Voisit kertoa millainen suhde sinulla on siihen erääseen ihmiseen.

    • nkmnmnjb

      Mitä tunnet häntä kohtaan?

    • Solonggoodbye

      ANTEEKSI etten ole ollut läsnä ja vastannut kaikkiin viesteihisi. Pidin sinua itsestäänselvyytenä ja aliarvioin tunteesi ja rakkautesi minua kohtaan. Annoin sinun ymmärtää kiinnostukseni olevan aitoa, vaikka ei aikomista muuhun edes ollut kuin ystävyyteen ja ehkä salatapaamisiin.
      Anna anteeksi myös se etten tajunnut päästäväni karkuun elämäni suurinta rakkautta. Olen sen nyt vasta ymmärtänyt etten ole ketään muuta ajatellut kuin sinua ja ainoa, aito rakkauteni olet ollut sinä.
      Anteeksi tyhmyyteni etten tajunnut rakkauttamme ennenkuin menetin sinut. Suren ettet enää lähesty viestein minua. Olen surullinen että jään ilman onnitteluja, toivotuksia ym., jotka ovat olleet tapasi kertoa välittämisesi. Sitäkään en ymmärtänyt. Anna anteeksi! Rakastan ja haluan vain sinut!

      JT voisi sanoa M naiselle nämä...

      • tottamaarjuuriki

        TrollTrollen kirjottaa nyt huonosti yhteensopivaa matskua. Saat anteeksi. Menetit vain elämäsi suurimman palstarakkaussuhteen. Mutta eiköhän aina löydy joku joka rakastaa ja haluaa sinut ja vain sinut. Ja sitten voidaan julistaa lisää elämän suurta rakkautta ja laittaa sanoja toinen toisensa suuhun. Palsta lives on, forever. Otahan opiksi!


      • Kiitossolong

        Eipä ole mistään trollista kyse vaan aidoista ihmisistä aidossa, jo menneessä tilanteessa, joten trollaapa sinä jonnekin ihan muualle!


    • SalaisestiOisinSinun

      Ehuna M nainen vois kertoilla. Haluaisin kanssasi salaisesti kaikkea ;)

    • APAATTINEN

      APATIA

    • Jokunäkymätön

      Häneltä haluaisin kuulla yhtä sun toistakin. Siitä voisi lähteä liikkeelle, miksi ei pidä minusta, vaikka en ole tehnyt mitään pahaa koskaan hänelle. Emme edes tunne kuin hyvin pintapuolisesti, joten tuntuu pahalta, että hän on silti päättänyt etten ole mukava ihminen. Ja joo, tiedän kyllä, että tähän tulee taas vastauksia, joissa syytellään mua itseäni, ja kerrotaan että totta kai olen jotain tehnyt väärin. No sitä ei tiedä kuin hän itse mitä se sitten voisi olla, joten jää varmaan ikuisesti arvoitukseksi.

    • Tverkkis

      Meekkö virkistyspäivälle?

    • näilläaloitellaan

      Joo, 10000 tuhatta tonnia (10000 000 kg) platinaharkkoina, laivalla kuskattuna Maltan saarelle, ja haluan myös omistaa koko saarenkin.

    • MoneyMoneyMoney

      Voittavat lotto- tai jokerinumerot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe