Kaapista ei pääse ulos

Irma-einari

Ahdistaa tämä yksinäisyys kun haluaisin jutella samanhenkusten kanssa. Olen harrastellut kotona neljän seinän sisällä tyttöilyä jo pari vuotta ja hankkinut vaatteita ja meikkejä ym ym. Asun omakotitaloalueella ja kaikki naapurit tuntee toisensa enkä ole ulos uskaltautunut naisen asussa. Vaatteiden hankinta on vielä alkuvaiheessa mutta tarkoitus olisi nyt alkaa täydentämään vaatekaappia kuukausittain. Kenkien hankinta on vähän ongelma kun kävin oulussa yhdessä kenkäkaupassa ja löysin yhdet korkokengät koossa 44 mutta ne puristi varpaita kipeästi. Myyjä ei suostu tilaamaan isompia kenkiä niin joutunen käyttämään miesten pikkukenkiä mekon kans ja se ei tunnu hyvälle. Oulun seudulla on viime aikoina ollut hiljaista transryhmän osalta. Yritin puolitoista vuotta sitten menmä keskusteluiltaan oulun setalle mut ovi oli lukossa ja ovessa lappu jossa oli puh. Nro johon voi soittaa. No mä soitin siihen ja siellä vastattiin jotta siellä keskustellaan englannin kielellä niin se keskustelu oli sit siinä. Eteläsuomen seudulla tuntuu olevan aikalailla ohjelmaa mut ei täällä pohjoisen päässä. Tuttavapiirini nähden en voi esiintyä naisen asussa ja työpaikka lähtisi välittömästi jos työnantaja näkisi minut naisen asussa joten matalaa profiilia on pidettävä. Vaatekaapissani on pari mekkoa ja villaneule sekä alusvaatteita. Ulkovaatteita en ole hankkinut kun kynnys lähteä ulos on suuri. Meikinopastuksessa olen kerran käynyt ja olisikin jo aika käydä uudelleen. Olen viikottain katsellut setan sivuja mut täällä oulun seudulla ei järjestetä meikki iltoja niin sen vuoksi en ole liittynyt oulun setaan kun tunnen ettei se palvele minua sillä tavalla kuin toivoisin. Soitin eilen sinuiksi päivystykseen ja meillä oli olkein mielenkiintoinen keskustelu. Harkitsenkin nyt että voisin liittyä dreamwearclubiin kun niillä on aina silloin tällöin hotelliviikonloppuja ja voisi käydä siellä mut yks haittapuoli siinä on se että ne tapaamiset on eteläsuomessa...

5

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utugukjgfuygkuhj

      Postimyyntiliikkeissä löytyy korkokenkiä isossakin koossa, jopa suomalaisista liikkeistä.

      DWC:n viikonlopputapahtumaan kannattaa matkustaa kauempaakin. Kuluja voi hieman pienentää kulkemalla vaikkapa junalla ja kysellä kyytiä Tampereelta jonkun mukana.

      • utugukjgfuygkuhj

        Niin ja jos liittyy DWC:hen niin on "oikeutettu" osallistumaan Oulun Setan toimintaan.


      • Irma-einari
        utugukjgfuygkuhj kirjoitti:

        Niin ja jos liittyy DWC:hen niin on "oikeutettu" osallistumaan Oulun Setan toimintaan.

        Siis ei tarvitse liittyä setaa kun on jo DWC:n jäsen. Tämäpä onkin kiinnostava pointti. Se vaan että dwcllä ei ole tänä vuonna ollut oulussa yhtään tapaamista. Oulussa näkyy toimivan joku gender ryhmä ja perheryhmiä. Ei muuta.


    • Irma-einari

      Kävin tänään meikin opastuksessa ja kyllä voin sanoo jotta rahat meni tavallaan hukkaan koska meikkaaja ei suostunut opettamaan minun tuotteillani. Hän perusteli että hän käyttää vain omia tuotteitaan ja hänen tuotteensa oli todella kalliita. Viisisatanen olisi mennyt jos olisin koko arsenaalin päivittänyt. Hän käytti puuterimaisia meikkejä päinvastoin kuin minä meikkivoiteita jotka vaatii erikseen puuterin kiinnitykseen. No... tiedämpähän vähän ainakin jos haluan päivittää meikkilaukkua niin mitä haen. Tulin kotiin täysissä meikeissä ja onneks naapurit ei huomanneet mitään :) Lisäksi pyysin että neuvoisi irtoripsien asentamisessa ja siihen ei suostunut.

    • ftm

      On se vittu kun ihmisten pitää tällä tavalla piilotella :( Toivotaan että tulevina vuosikymmeninä tilanne paranee myös täällä haja-asutusalueella & pohjoisessakin.

      Mitään muuta neuvoa en osaa antaa, muuta kuin että joidenkin mekkojen tms. kanssa sopii Converset jotka on aika sukupuolineutraalit jalkineet joten kokojakin luulis löytyvän. Joku varmaan voi kokea ne liikaa nuorten kengiksi?
      Nettikaupoista voi myös tilata asuja kotiin sovitettavaksi ja palauttaa maksutta tietyn ajan sisällä. Moni tekee niin että tilaa vaikka samaa asua useamman koon ja palauttaa muut paitsi sopivan kokoisen.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe