Mopoon on siis aprilia sx ja kun ostin mopon talvella mopo kulki 55 mutta pätki ja tyhmänä en niinkään ajatellut asiaa koska en ajellut paljoa. Mopoon ilmeni bensan vuoto ongelmia jonka jälkeen mopo seisoi ehkä 4kk? Nyt lumien sulamisen jälkeen ja muiden vikojen korjaamisen jälkeen ilmeni yks ongelma että mopo kulkee vai max 42 ja pätkii. Tosi harvoin lähtee 48 mutta sitten taas hyytyy. Mopon suutin on 95 ja olen kokeillut pienentää suuttimen 85 ja sillon kulki 35km/h vain ja sitten vaihdettiin tänään 100 ja kulki vain 40 ja röpötti eli vaihtan 95 takaisin jolloin kulki paremmin. Oisko mahdollista olla sähkövika et cdi boksi on viallinen vai jotain muuta? Kaasari on puhdistettu.
Mopo ei kulje
Paskanaama
2
129
Vastaukset
- tarkasta_noi
mäntä on väljäntynyt tai on hapettunut liittimet.
- mopojonnenenene
vaiha tulppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1661915
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591551Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan451017- 38895