Rajalan digiviikoilla on huonosti Fujia tarjolla, mutta jos haluaa edullisesti Fujin järjestelmään kiinni, niin nyt X E2s on siihen mahdollisuus. Itse vähän ihmettelen tuon zoomin valintaa pakettiin, mutta runkoa saa ilmankin ja esimerkiksi f/2.8 27 mm pannari on loogisempi valinta.
Se kannattaa kysyä, onko halvempaa ostaa pelkkä runko ja erikseen objektiivi, vai ottaa se kitti zoomi paketissa ja tehdä vaihto saman tien. Joskus jälkimmäinen on edullisempi tapa.
Rajalassa X E2s:ää digiviikoilla
5
2651
Vastaukset
- fujikauppiaskosetaas
Käsittämätöntä miten vielä jollain merkillä voi olla uutena myynnissä 5 vuotta vanhaa mallia? Ilmeisesti Fuji kauppa ei ole käynyt ja vielä muutamaa varaston hyllylle pölyttynyttä kamerapakettia koetetaan saada pois? Jos nyt niin alas vajuisin, että tuon Fujin ostaisin, niin ennemmin tuolla zoomilla kuin millään pannarilla, Fujilla kuitenkin tuo zoomi on kohtuu hyvä. Toiseksi tuon zoomobjektiivin arvo on melkein tuon paketin arvoinen, joten kameralle jää hintaa reilu satanen, joka on sopiva X E2 Fujista. Pelkkä runko maksaa 449, ja siihen jos 27mm pannarin, niin hintaa tulee jo yli 800, eli liikaa liikaa, aivan liikaa, ei loogisuutta millinkään vertaa.
- Canonisti
Rajala on niin iso peluri, että sillä riittää rahkeet ostaa valmistajien loppueriä. Muistan hyvin, kun Canonin 350D:n myynti oli jo loppunut ja digiviikoilla oli pelkästään Helsingin liikkeessä kaksi kuormalavallista runkoja!
- VanhaJaKokenutKaveri
Köyhä se hintoja parkuu!
- fujikauppiaskosetaas
VanhaJaKokenutKaveri kirjoitti:
Köyhä se hintoja parkuu!
Vaikka kuinka olisit rikas, se ei muuta sitä tosiasiaa, että, "Ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa"? Tai "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"?
Ei ole Nikoniakaan liikaa ollut, olen odottanut D850 puoleen hintaan vaan ei näy.
Selväähän on, jos viitsii vähänkin ajatella, että tarjouksiin päätyvät ne varusteet jotka muutoin uhkaavat pölyttyä yrityksen hyllylle. Tyhmäkään kauppias ei menevää myy isoilla alennuksilla vaan pyrkii erilaisin verhoin peittelemään päätarkoitustaan eli hyllyjen tyhjennystä tavarasta joka muutoin ei oikein käy kaupaksi.
Noin minä sen näen vaikka olenkin Rajalan vaki asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574940Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813596SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt322589SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402253Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962129Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?282046Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632033Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872003Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet201495Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051390