Tässä yks päivä luin äitini viestejä (tiedän että se on väärin) ja huomasin siellä että äiti viestittelee jonkun miehen kanssa. Menin katsomaan viestejä ja siellä oli kaikkee ” juu meil on nyt tyhjä talo”, ”moneltako sun lapset tulee kotii” ja esim ”onko sullavlelut mukana” yms. Mitä mun pitäs tehä tässä tilanteessa koska siis ainoo josta tietää tästä oon minä.
Äiti pettää isää
13
1715
Vastaukset
Sinun pitäisi lopettaa muitten viestien lukeminen.
"Kuinka voit pelastaa muita jos olet itse ihan paska?"
-Jeesus kansankielelle suomennettuna-- zdfvzfz
Ehkä se shokki oli sitten se rankaistus niien lukemisesta, mutta eihän se kuitenkaan sinun syy oo että aikuiset pettää toisiaan. Onko sulla sitten sisaruita vai ootko ainoa lapsi?
- yksi
Parempi kun annat olla, niin säästyt paljolta. Kyllä nämä asiat kehittyvät omalla mallillaan ja lopulta asiat ratkeavat tavalla tai toisella.
Muistan kun ensimmäinen liittoni päättyi eroon, vaimoni tarpeeseen saada vierasta. Ei siis seksin puutteeseen kotona tai sen huonoon laatuun.
Hän itsekkin myönsi kovan halunsa saada muita miehiä.
Aivan varmasti näitä pettäviä äitejä löytyy melkoinen määrä tästäkin maasta, sikäli et ole yksin. Usein enteileen lopun alkua, ellei sitten lapset, velat tai yhteinen omaisuus pidä korttitaloa kasassa. - qwerttyuiop
mites jos sivelet äitisi leluihin hieman kutinapulveria, stekkaat sitten kulkeeko naapurin ukko perse kenossa vai hankaako äitis persettän puuta vasten
- iok
Kyllä tuossa tilanteessa melkein kannattaisi sen äidin kanssa jutella asiasta.
- Tietäjä
Kertoisin isälle nyt. Tulee se kuitenkin jossain vaiheessa esille.isäs kannalta kuitenkin parempi tietää missä mennään.
- Tohelosmurffi
Sinuna pitäisin ehkä sisälläni, tai no en tiedä... Jos on jollekin pakko puhua tästä niin kysy äidiltäsi asiasta, isälle on turha vielä mitään sanoa, entä jos se olisikin väärinkäsitys? Puhu äidillesi suoraan on mun ehdotukseni.
- sdfsdfsdfsdfsdf
Rauhoitu ensin.
Lopeta niiden viestien lukeminen, koska se tekee susta yhä hätäsemmän.
Ja sitten muista, että elämä on. - REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Kyllä se juttu jossain vaiheessa muutenkin selviää isälles, joten turhaan sä sille mitään tekisit. Myöskin jos teet sille jotain niin joudut ite vaikeuksiin niiden viestien lukemisesta.
Jos et pysty rauhoittumaan, niin voit kysyä vaikka äidiltä tai isältä jotain että "uskotko sä että äiti/isä vielä rakastaa sua?" tai jotain jolla tilanne selviää. Entä jos äitisi toimii lapsenvahtina?
- ssssss
LÄhetä äitis puhelimesta viesti sille ja pyydä kylään
- Onfjelfndljy77
Sinua kertoisin isälle. Ei ole lapsen eli sinun asia kantaa noin isoa asiaa sisällään. Vaikka viestien lukeminen on sinänsä väärin, niin on äitisi myös pettänyt sinun luottamuksen pettämällä isääsi. Kerro vain. Selvittäköön asian sitten keskenään.
Shokissa oleva: Keskity vaan omaan Elämääsi: kouluun, tulevaisuuden ammattiisi. Siis täysin ITSEESI! Äidilläsi on myös oma elämänsä! Isäsi saattaa olla hänelle sopimaton. Siis nauti omasta Elämästäsi and forget your parents!
t. Ope
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542864
- 88974
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 83823
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94710
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575