Tässä yks päivä luin äitini viestejä (tiedän että se on väärin) ja huomasin siellä että äiti viestittelee jonkun miehen kanssa. Menin katsomaan viestejä ja siellä oli kaikkee ” juu meil on nyt tyhjä talo”, ”moneltako sun lapset tulee kotii” ja esim ”onko sullavlelut mukana” yms. Mitä mun pitäs tehä tässä tilanteessa koska siis ainoo josta tietää tästä oon minä.
Äiti pettää isää
13
1495
Vastaukset
Sinun pitäisi lopettaa muitten viestien lukeminen.
"Kuinka voit pelastaa muita jos olet itse ihan paska?"
-Jeesus kansankielelle suomennettuna-- zdfvzfz
Ehkä se shokki oli sitten se rankaistus niien lukemisesta, mutta eihän se kuitenkaan sinun syy oo että aikuiset pettää toisiaan. Onko sulla sitten sisaruita vai ootko ainoa lapsi?
- yksi
Parempi kun annat olla, niin säästyt paljolta. Kyllä nämä asiat kehittyvät omalla mallillaan ja lopulta asiat ratkeavat tavalla tai toisella.
Muistan kun ensimmäinen liittoni päättyi eroon, vaimoni tarpeeseen saada vierasta. Ei siis seksin puutteeseen kotona tai sen huonoon laatuun.
Hän itsekkin myönsi kovan halunsa saada muita miehiä.
Aivan varmasti näitä pettäviä äitejä löytyy melkoinen määrä tästäkin maasta, sikäli et ole yksin. Usein enteileen lopun alkua, ellei sitten lapset, velat tai yhteinen omaisuus pidä korttitaloa kasassa. - qwerttyuiop
mites jos sivelet äitisi leluihin hieman kutinapulveria, stekkaat sitten kulkeeko naapurin ukko perse kenossa vai hankaako äitis persettän puuta vasten
- iok
Kyllä tuossa tilanteessa melkein kannattaisi sen äidin kanssa jutella asiasta.
- Tietäjä
Kertoisin isälle nyt. Tulee se kuitenkin jossain vaiheessa esille.isäs kannalta kuitenkin parempi tietää missä mennään.
- Tohelosmurffi
Sinuna pitäisin ehkä sisälläni, tai no en tiedä... Jos on jollekin pakko puhua tästä niin kysy äidiltäsi asiasta, isälle on turha vielä mitään sanoa, entä jos se olisikin väärinkäsitys? Puhu äidillesi suoraan on mun ehdotukseni.
- sdfsdfsdfsdfsdf
Rauhoitu ensin.
Lopeta niiden viestien lukeminen, koska se tekee susta yhä hätäsemmän.
Ja sitten muista, että elämä on. - REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Kyllä se juttu jossain vaiheessa muutenkin selviää isälles, joten turhaan sä sille mitään tekisit. Myöskin jos teet sille jotain niin joudut ite vaikeuksiin niiden viestien lukemisesta.
Jos et pysty rauhoittumaan, niin voit kysyä vaikka äidiltä tai isältä jotain että "uskotko sä että äiti/isä vielä rakastaa sua?" tai jotain jolla tilanne selviää. Entä jos äitisi toimii lapsenvahtina?
- ssssss
LÄhetä äitis puhelimesta viesti sille ja pyydä kylään
- Onfjelfndljy77
Sinua kertoisin isälle. Ei ole lapsen eli sinun asia kantaa noin isoa asiaa sisällään. Vaikka viestien lukeminen on sinänsä väärin, niin on äitisi myös pettänyt sinun luottamuksen pettämällä isääsi. Kerro vain. Selvittäköön asian sitten keskenään.
Shokissa oleva: Keskity vaan omaan Elämääsi: kouluun, tulevaisuuden ammattiisi. Siis täysin ITSEESI! Äidilläsi on myös oma elämänsä! Isäsi saattaa olla hänelle sopimaton. Siis nauti omasta Elämästäsi and forget your parents!
t. Ope
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418