Kaunista, kaunista

kaunistalaiffia

Tapsa tämän alunperin postitti. Tämän videon ansiosta vieteltiin samassa resortissa yhdet kaverin häät 2017 keväällä. Kaunis Pattaya näkyy horisontissa. Pienissä ja kauniissa häissä olevat vieraat ja hääpari eivät mitä todennäköisimmin ole "Pattayanvastaisia", kuten nimimerkki NumBall63 ilmoitti olevansa, vaikkakin hän kertoo Pattayalla käyvänsä miltei jatkuvastu Hua Hinistä käsin, josta hänellä ei mitään puutu.
https://www.youtube.com/watch?v=mXcYnxrVed8
No... Jotakin pientä nimimerkki NumBall63:lta kuitenkin kenties puuttuu, kuten sellainen pikku juttu kuin elämä.

16

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SinceJuu2010

      since2000.9.8.2015 9:55

      On sulla mielikuvitus kohdallaan. Pattayan asukkina voin kertoa että puhut aivan täyttä hevonpaskaa. Normipainoisia suomalaisista täällä on 98% ja kukaan ei kehuskele millään tai se pitää todistaa ja laittaa rahaa peliin. Puheilla täällä ei tee mitään. Turpaansa saa jos alkaa brassailemaan ilman katetta.
      Totta on taasen se että vaikkapa rantakadulla tytöt valitsevat mielummin vanhan miehen kuin nuoren. Se on nähtävissä selkeästi. Eivät iso osa edes lähde nuorten miesten matkaan. Kumppaniksi taasen valitsevat lähempänä oman ikäisen miehen. Ikäero tuolloin on 10-15 vuotta. 
      Meistä asukeista seurustelee vähintään 80% ja walkkarit jää turisteille. En ole vuoteen edes ajanut walkkarin läpi.
      Kannattaa joskus kokeilla ja tulla tänne vittuilemaan. Pääset tutustumaan merenalaiseen maailmaan ihan tuossa satamalaiturin tuntumassa.

      • SavvooTaas

        Arvasin että Maija Laiffinen vastaa 2 minuutissa mutta kun Savolainen on, niin ei asiaan vaan Pattayan vastaisuuteen koska hänelle rakkain on Pattaya ihmisrakkauden korvikkeena.


      • jättäkääserauhaan

        Äläs viitsi. Ihmisellä pitää olla elämäntehtävä. Lerpalla se on pattajavastaisuus keskustelupalstalla.


      • Aviomies
        jättäkääserauhaan kirjoitti:

        Äläs viitsi. Ihmisellä pitää olla elämäntehtävä. Lerpalla se on pattajavastaisuus keskustelupalstalla.

        Lerpastasi en tiedä mutta minä kiusaan sinua Maijukka koska sun elämätehtäväs on Pattayarakkaus kateus minua ja minun elämääni kohtaan sinun kuitenkin ollen kaikessa oikeassa ja paras.

        Esität jatkuvasti idioottikysymyksiäs, joten heitän takaisin yhden johon et kykene vastaamaan koska olet Savolainen kusipää.

        Vuodesta 2010 on kirjoittanut satoja jos ei jopa tuhansia kirjoituksia palstalle.
        Laiffi vastaavasti varmasti tuhansia.

        Kun minä ja Hua Hinin mies vaihdamme sanaa joskus, niin lopputulos älämölöä ja että olemme sama.

        Kysymys:

        Miksi koskaan, edes yhtä kertaa ns. Patayan rakkaat ei vaihda keskenään mitään milelipidettä keskenään vaan lerpattavat samoin sanoin ja samaa paskaa ???

        Et kykene asianmukaiseen vastaukseen.


      • juttelelääkärille
        Aviomies kirjoitti:

        Lerpastasi en tiedä mutta minä kiusaan sinua Maijukka koska sun elämätehtäväs on Pattayarakkaus kateus minua ja minun elämääni kohtaan sinun kuitenkin ollen kaikessa oikeassa ja paras.

        Esität jatkuvasti idioottikysymyksiäs, joten heitän takaisin yhden johon et kykene vastaamaan koska olet Savolainen kusipää.

        Vuodesta 2010 on kirjoittanut satoja jos ei jopa tuhansia kirjoituksia palstalle.
        Laiffi vastaavasti varmasti tuhansia.

        Kun minä ja Hua Hinin mies vaihdamme sanaa joskus, niin lopputulos älämölöä ja että olemme sama.

        Kysymys:

        Miksi koskaan, edes yhtä kertaa ns. Patayan rakkaat ei vaihda keskenään mitään milelipidettä keskenään vaan lerpattavat samoin sanoin ja samaa paskaa ???

        Et kykene asianmukaiseen vastaukseen.

        Asianmukainen vastaus on että olet totaalikreisi skitsofreenikko, joka rakentelee lääkityksessä itselleen virtuaalielämää netissä. Ensin päättyi hanurimiehen tarina, sitten päättyi zaphodbx tarina, seuraavaksi päättyi numerosarjamiehen tarina, sitten päättyi thailadyn tarina, sitten ilmestyi aviomies joka korvasi kaikki edelliset, syrjäytti numballin joka pelaa vain B-sarjassa tällä hetkellä jotta aviomies ei olisi kokonaan ilman ystävää. Olet koettanut prepata myös taksiteroa areenalle ja paria muuta, mutta huonolla menestyksellä.
        Yhdistävä tekijä jokaikiselle hahmollesi on se, että mitä uudempi niin sitä vauraampi.
        "Aviomiehen" omaisuus on kasvanut pelkästään tänä vuonna sadastatuhannesta kymmeniin miljooniin ja hän liikkuu välillä valon nopeudella pitkin planeettaa ja toisinaan vain äänen nopeudella. Sukkela hahmo. On mielenkiintoista tutustua skitsofreenikon sielunmaisemaan, mutta matkailullista antia tässä ei ole.


      • Aviomies

        Kiitos.

        Kutakuinkin noin asianmukaista odotin.

        Et kuitenkaan vastannut minun kysymykseeni.


      • SavolaisetKykenemättömiä
        Aviomies kirjoitti:

        Kiitos.

        Kutakuinkin noin asianmukaista odotin.

        Et kuitenkaan vastannut minun kysymykseeni.

        Johan sinä sen tiedät että ei savolainen kykene muuhun kuin irvailuun.


      • Numball63
        Aviomies kirjoitti:

        Kiitos.

        Kutakuinkin noin asianmukaista odotin.

        Et kuitenkaan vastannut minun kysymykseeni.

        Tottahan tuo on. Sinun elämäsi on täällä. Hyvää jatkoa kannattaa keksiä isompia laivoja ja lentokoneita itselle. Naisista on enään turha puhua ethän niitä tarvitse ellet keksi jotain ihmelääkekettä. Muutenhan seurustelisit jonkun kuninkaallisen kanssa.
        Soita mulle niin voin lahjoittaa sulle Bangkok pankin niin voit olla pankkiiri.
        6685879997653


      • vastaohjausruuhella
        Aviomies kirjoitti:

        Kiitos.

        Kutakuinkin noin asianmukaista odotin.

        Et kuitenkaan vastannut minun kysymykseeni.

        Aina pitää kysellä opiskelusta viisaammilta, vaikka eivät aina ehdi vastata!

        Uusin kysymykseni, joka kovassa kirjoitusinnossasi kai jotenkin onnistui välttämään kuuluisan merenkulkijan haukankatseen?

        Tottelevatko Aviomieslerppa nuo lukuisat veneesi hyvin ja tehokkaasti, ilman vaappumista ja nyökkimistä vastaohjausta? Jos ajattelemme paria venettä, joissa olet saanut istua, niin oliko tuo tervattu savolaisvene vastaohjauksessa ketterämpi, kuin naapurin isännän ruuhi?
        Voisitko pitää meille aloitteleville venelijöille vastaohjauskurssin styyrpuuriin ja sitten jatkokoulutustilaisuuden paapuuriin, näin nopeana verkkokurssina.


    • Aviomies

      Olkaa reppanat hiljaa nyt mulla on pankkiin.

      • Aviomiess

        Tien pikku paljastuksen... resut... Olen itseasiassa Prinsessa Harry, suusexin herttua ja kuninkuusperimysjärjestyksessä kolomas varamies. Menin just naemissii mekanin kansa, jos satutta telekkarista kahtommaa ku ol pikkuset hiätkii meilä. Pienenä minnuu sanottiin Pieksämäjen pätmäniksi.


      • Aviomies

        Todella helppo kiusata Maijukka 2010 lataamaan tollasia.

        Ei kykene vastaamaan simppeliin kysymykseen koska on yksin ja tässäkin jutussa myös numbaa ja mua.

        Eihän tuo Smurffi voi olla täysjärkinen.


      • vastaohjaapsykiatrille
        Aviomies kirjoitti:

        Todella helppo kiusata Maijukka 2010 lataamaan tollasia.

        Ei kykene vastaamaan simppeliin kysymykseen koska on yksin ja tässäkin jutussa myös numbaa ja mua.

        Eihän tuo Smurffi voi olla täysjärkinen.

        Lerppa,lerppa nyt on aika vastaohjata ruuhella jälleen psykiatrin luo, lääkitys on selkeästi liian lievä!


    • kaunistalaiffia

      Tulin juuri lääkäristä ja tässä lääkäreiden antama diagnoosini.

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
      Tämä häiriö ilmenee voimakkaimmin tehdessäni älyttömiä aloituksia palstoille. Tänäänkin olen tehnyt jo 20 aloitusta ja vastannut niihin itse toisella nimimerkillä. Saan suunnatonta tyydytystä kun saan kirjoittajat ärsyyntyneiksi.

      • laiffi_menee_ny

        Aurinko paistaa, kesä on tullut rytinällä Suomeen, linnut laulaa, kukat kukkii, puut on täydessä lehdessä, nurmikko vihertää, lapset ilakoi ja leikkii ulkona, baarien terassit täyttyy iloisista positiivisista ihmisistä, puheensorina täyttää ilman, grillit kuumenee talojen takapihoilla ja nostellaan maljoja, luonto uudistuu, ihmisillä on suuria odotuksia tulevalle kesälle, joku vahaa autoaan pihamaalla, moottoripyörät pärisee ja kiiltävät satamaravintolan edessä rivissä,
        taivaalla lentää pienkone banderollia vetäen, pienet lapset syövät jäätelöä rattaissaan... Ilmassa on jonkin suuren tuntua ja elämä on ihanaa.
        Minäkin lähden tästä pieniin puutarhajuhliin. Juomia, ystäviä, musiikkia, puheensorinaa, leikkiviä lapsia ja vain elämää! Juuri tulin suihkusta, ajelin parran ja avasin yhden kylmän oluen.

        Vain yksi on joukosta poissa, sillä hänellä on missio. Hän on aviomies, mutta tunnetaan paremmin Lerppana. Toivotamme hälle kuitenkin kaikkea hyvää Pattaya harrastuksensa tiimoille ja mukavaa iltaa näissä samoissa merkeissä.


      • MatkailijaJorkka

        Ei voi olla heräämättä kysymystä, onko vajaamielisyyden huippu saavutettu, lerpan kohdalla?
        Epäilen vahvasti, että kyllä on.
        Perusteet te arvoisat lukijat olette tuhansia kertoja jo saaneet lukea uusista aloituksistaan ja vastauksistaan!

        Kokenut kaiken tietää ja vaivainen kaiken kokee, sopii kuin nakutettu lerppaan!!!
        Toivottavasti ottaa motokseen em. lisäksi tämän häneen hyvin sopivan lauseen : Lerppa vaivansa nuolkoon...

        Niin se tämäkin päivä on jälleen sujunut lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavilla aloituksillaan...

        Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

        "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

        Uskokoon ken haluaa...

        Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

        Pattayalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen tulevansa palstojen kunkuiksi...

        Don Quijoten tavoin Pattayalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, törkeillä teksteillään, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus paikkoja kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua Hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe