Kertokaapa mistä johtuu huono käyntiinlähtö pitemmän ajamattoman ajan jälkeen. Ehkä n. viikon kuluttua, ei tahdo lähteä normaalisti käyntiin. Tyhjentyykö polttoainepuoli jotenkin? Eikö automaattiryyppy toimi oikein? Vai mistä on kyse. Koko ajan tuntuu huononevan lähtö.
Muutaman kerran kaasua polkaisemalla automaattiryyppy pitäisi mennä päälle, mutta jotenkin vaikuttaa että koko ajan huonommin toimii. Kun ajoa on päivittäin tai muutaman päivän välein, niin ongelmaa ei ole, joten ryyppyn kyllä pitäisi toimia ihan normaalisti.
Primera P10
primera91
3
130
Vastaukset
- primera91
Voiko polttoainejärjestelmä tyhjentyä seistessä niin, ettei saa bensaa käynnistyäkseen? Mikä sen aiheuttaa?
- Kakkavehee
Bensapumppu vikoja noissa kotteroissa ollut jo melko uutena.
- primera91
Voiko se olla pumpussa, kun auto muuten toimii moitteettomasti? Vain käyntiinlähtö kiikastaa pitemmän seisonnan jälkeen. Häiriötä on ollut jo aika pitkään, ja tuntuu pahenevan koko ajan pikkuhiljaa. Kuitenkin aina se lähtee, kun polkee kaasupoljinta vähän aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119