nukkua yöllä mulla ei ole;D
Nainen onko kuuma
12
317
Vastaukset
- kylmälaitteisto
Jos on kuuma eikä ilmastointikaan auta, voi jumittaa pakastimen ja jääkaapin ovet auki jolloin se laite viilentää koko huonetta.
Mutta noin kannattaa tehdä pelkästään hotellissa muuten se jääkaappi alkaa viemään paljon sähköä jonka joutuu itse maksamaan.
Minibaarin ovi on aina auki, rajoittamaton aukiolo. - Elluhalloyb
Mulla ikkuna auki...
Niin ei kauhian kuuma...👍👍😀- arizonalainenilmasto
No heip ellu-dear... kaikkien juttuihin piti kirjoitella mutta muistutan siitä että, pidän sinusta todella.
Täällä on kuuma kerrostalossa nyt kun kaikki lämpökin nousee talosta ylös yläkerroksiin korostuu se lämpö ekspotentiaalisesti aina. - Elluhalloyb
Kuka pitää...
Minkä takia pidät...kun et tunnekaan..?😀🌸🍀
- niinköhaluatkuolla
Tavallisin tulipalon syy; jääkaapin ovi auki
- omatekoilmastointi
Jos on liian kylmä niin: uuni jos on uunin ovi auki ja lämmöt täysille, samalla kaikki keittolevytkin täysille.
Sitten voi sijoittaa uunin pakastimen sisälle ja kumpikin laite täysille. - sähkötjasalamat
Hm, niin luulisin että sähkölaitteen omistaminen on kuitenkin tavallisin tulipalon syy, tai tulitikkuaskin omistaminen, kaikkien pitäisi elää kuin helluntailainen tai jehovalainen tai lestadiolainen ilman mitään sähkölaitteita.
- Noeiviime
yönä ollut niin kuuma. Ikkuna auki ja voi tarvittaessa nukkua pussilakanalla.
On niin kuuma että olen ihan märkänä 😅😂
- piiloudupuunalle
Joku musiikki-ihminen, itseasiassa laulujen kirjoittaja esitteli minulle sanoituksiaan, aika hyvin rimmaavia kyllä, jäin miettimään että tunnenkohan tuon ihmisen kun oli niin tuttavallinen...
Sama ihminen ehdotti helteellä rannalle menemistä, rantaveteen vaikka vain huvinkin vuoksi, mutta tosiaan silloin kannattaa varoa tätä espanja-tautia, Espanjan kansantauti, eli melanoomaa liiasta auringosta.
Veneillä on hyvä mennä kellumaan ja kalastelemaan kaloja, jos jotain tulee: jotkut pikkupojat menevät heittelemään virvelilläkin rannoille, olen tyytyväinen että antaa niiden heitellä sitten lusikoillaan siellä jos tulee kala?
Täytyy olla aivan YLIpäinen rakennustarkastaja ja vesien vahti jotta lupia tulee kyselemään tuollaisesta.
Isäntä kertoi että oli taas tullut kaloja, mutta niin tällä on omat vesioikeudet sun muut. Mutta olisi helppoa kun tulisi aina kaloja kun lähtee veneilemään, ja erilaisia kaloja ruoaksi, jokainen päivä.
- naujuunou
Onhan tuo kuumaa öisinkin ollut kun tuo miesystäväni J on niin kiihkeä tapaus😎😀
- HyvätUnet
Ilmastointi auttaa ei paikat kostu;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396