Herra Hellakoukku 67

pennistonpoika

on ilmaissut turhautuneensa Pennistonin binäärien käsittelyyn palstalla.

Auktoriteettien edessä tällaisen riviufotutkijan on alistuttava, joten
ilmoitan täten siirtäväni ufotutkimuksieni painopisteen jatkossa
vijapeltokuvioita tuottaviin ulkoavaruudellisiin tekoälyrobotteihin.
Kunnioittavasti:
pennistonpoika

11

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuudentorvi

      Häirikkö Trolli Pelle sinä vain olet !

      • huolestunut

        Turha tässä on nyt vouhottaa Pennistonin binääreistä !
        Skepojen taipumus selibaattiin ja sen tuomiin vitsauksiin
        on paljon huolestuttavampi asia !
        Siihen tulee nyt ja heti puuttua !!


      • anti-skeptikko
        huolestunut kirjoitti:

        Turha tässä on nyt vouhottaa Pennistonin binääreistä !
        Skepojen taipumus selibaattiin ja sen tuomiin vitsauksiin
        on paljon huolestuttavampi asia !
        Siihen tulee nyt ja heti puuttua !!

        Vielä huolestuttavampaa on se, että nykytieteen skeptiset
        näkökohdat rajoittavat luovaa , tieteistä riippumatonta ajattelua !

        Muistakaamme: Nykyajan ufotutkimuksen elinehto on riippumattomuus
        skeptismin rajoitteista !!


      • hillitönhellis
        anti-skeptikko kirjoitti:

        Vielä huolestuttavampaa on se, että nykytieteen skeptiset
        näkökohdat rajoittavat luovaa , tieteistä riippumatonta ajattelua !

        Muistakaamme: Nykyajan ufotutkimuksen elinehto on riippumattomuus
        skeptismin rajoitteista !!

        Hellis jätti meille ufopalstalaisille perinnöksi muutamia unohtumattomia ajatuksen helmiä, kuten että tiede täytyy pitää kaukana ufostelusta, ja että tiede on kädetön tutkimaan ufoja ja henkimaailmaa.

        Mainitsematta tosin jäi, että mikä sitten olisi se tiedettä parempi menetelmä? Kananluista katsominen, kanavointi, kristallipallo tai noitarummun pärisyttäminen?


      • YXII
        hillitönhellis kirjoitti:

        Hellis jätti meille ufopalstalaisille perinnöksi muutamia unohtumattomia ajatuksen helmiä, kuten että tiede täytyy pitää kaukana ufostelusta, ja että tiede on kädetön tutkimaan ufoja ja henkimaailmaa.

        Mainitsematta tosin jäi, että mikä sitten olisi se tiedettä parempi menetelmä? Kananluista katsominen, kanavointi, kristallipallo tai noitarummun pärisyttäminen?

        Älä unohda mitä paskaa suoltaa tuo skepojenskepo varaktori liiterin perukoista.


      • Kiintoisaaa
        YXII kirjoitti:

        Älä unohda mitä paskaa suoltaa tuo skepojenskepo varaktori liiterin perukoista.

        No kerropas esimerkki?


      • todellakin.kiintoisaa
        YXII kirjoitti:

        Älä unohda mitä paskaa suoltaa tuo skepojenskepo varaktori liiterin perukoista.

        Niin, esimerkiksi suoltaa mitä? Ja kerro toki samalla se tiedettä etevämpi tutkimusmetodi.


      • OlenOlemassa
        todellakin.kiintoisaa kirjoitti:

        Niin, esimerkiksi suoltaa mitä? Ja kerro toki samalla se tiedettä etevämpi tutkimusmetodi.

        Maalaisjärki.


      • kiitos
        OlenOlemassa kirjoitti:

        Maalaisjärki.

        Huutonaurua!


      • silimätpiässä

        Maalaisjärki oli aika hyvä vastaus. Siinä ei tieteillä tie mittää, ko taivahalla kiekko liitää, eikä tuu alas vaikka tiaknoosin kirjoittaisi lääkäri ja sairaslommoo.


    • Anonyymi

      Leikkiskepuille tiedoksi että tiede ei ole koskaan sulkenut pois ufoja. Se että ei tiedä mistä ja miten, ei ole sama asia kuin että niitä ei täällä ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe