on ilmaissut turhautuneensa Pennistonin binäärien käsittelyyn palstalla.
Auktoriteettien edessä tällaisen riviufotutkijan on alistuttava, joten
ilmoitan täten siirtäväni ufotutkimuksieni painopisteen jatkossa
vijapeltokuvioita tuottaviin ulkoavaruudellisiin tekoälyrobotteihin.
Kunnioittavasti:
pennistonpoika
Herra Hellakoukku 67
11
399
Vastaukset
- totuudentorvi
Häirikkö Trolli Pelle sinä vain olet !
- huolestunut
Turha tässä on nyt vouhottaa Pennistonin binääreistä !
Skepojen taipumus selibaattiin ja sen tuomiin vitsauksiin
on paljon huolestuttavampi asia !
Siihen tulee nyt ja heti puuttua !! - anti-skeptikko
huolestunut kirjoitti:
Turha tässä on nyt vouhottaa Pennistonin binääreistä !
Skepojen taipumus selibaattiin ja sen tuomiin vitsauksiin
on paljon huolestuttavampi asia !
Siihen tulee nyt ja heti puuttua !!Vielä huolestuttavampaa on se, että nykytieteen skeptiset
näkökohdat rajoittavat luovaa , tieteistä riippumatonta ajattelua !
Muistakaamme: Nykyajan ufotutkimuksen elinehto on riippumattomuus
skeptismin rajoitteista !! - hillitönhellis
anti-skeptikko kirjoitti:
Vielä huolestuttavampaa on se, että nykytieteen skeptiset
näkökohdat rajoittavat luovaa , tieteistä riippumatonta ajattelua !
Muistakaamme: Nykyajan ufotutkimuksen elinehto on riippumattomuus
skeptismin rajoitteista !!Hellis jätti meille ufopalstalaisille perinnöksi muutamia unohtumattomia ajatuksen helmiä, kuten että tiede täytyy pitää kaukana ufostelusta, ja että tiede on kädetön tutkimaan ufoja ja henkimaailmaa.
Mainitsematta tosin jäi, että mikä sitten olisi se tiedettä parempi menetelmä? Kananluista katsominen, kanavointi, kristallipallo tai noitarummun pärisyttäminen? - YXII
hillitönhellis kirjoitti:
Hellis jätti meille ufopalstalaisille perinnöksi muutamia unohtumattomia ajatuksen helmiä, kuten että tiede täytyy pitää kaukana ufostelusta, ja että tiede on kädetön tutkimaan ufoja ja henkimaailmaa.
Mainitsematta tosin jäi, että mikä sitten olisi se tiedettä parempi menetelmä? Kananluista katsominen, kanavointi, kristallipallo tai noitarummun pärisyttäminen?Älä unohda mitä paskaa suoltaa tuo skepojenskepo varaktori liiterin perukoista.
- Kiintoisaaa
YXII kirjoitti:
Älä unohda mitä paskaa suoltaa tuo skepojenskepo varaktori liiterin perukoista.
No kerropas esimerkki?
- todellakin.kiintoisaa
YXII kirjoitti:
Älä unohda mitä paskaa suoltaa tuo skepojenskepo varaktori liiterin perukoista.
Niin, esimerkiksi suoltaa mitä? Ja kerro toki samalla se tiedettä etevämpi tutkimusmetodi.
- OlenOlemassa
todellakin.kiintoisaa kirjoitti:
Niin, esimerkiksi suoltaa mitä? Ja kerro toki samalla se tiedettä etevämpi tutkimusmetodi.
Maalaisjärki.
- kiitos
OlenOlemassa kirjoitti:
Maalaisjärki.
Huutonaurua!
- silimätpiässä
Maalaisjärki oli aika hyvä vastaus. Siinä ei tieteillä tie mittää, ko taivahalla kiekko liitää, eikä tuu alas vaikka tiaknoosin kirjoittaisi lääkäri ja sairaslommoo.
- Anonyymi
Leikkiskepuille tiedoksi että tiede ei ole koskaan sulkenut pois ufoja. Se että ei tiedä mistä ja miten, ei ole sama asia kuin että niitä ei täällä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602