Piiskaa vanhemmalle naiselle

Juissi

Tämä tarina tapahtui vuosia sitten... Hain ilmoituksellani BDSM-foorumilta subia/masokistinaista ja olin laittanut ikähaarukaksi 25-40 vuotta. Itse olin silloin n. 30 v. masterinalku. Haun luonne oli leikki/sessioseura. Pian sain vastauksen s-postiini naiselta, joka kertoi olevansa hieman yli 60 v. mutta "kokenut ja saattaisi tarjota nuoremmalle miehelle unohtumattoman elämyksen". Hetken mietittyäni vastasin viestiin. Muutamia viestejä myöhemmin oli selvää, että haluaisin ehdottomasti tavata tämän naisen. Viestitellessä hän oli mm. kertonut rakastavansa tosi kovaa piiskausta, nauttivansa sessioissa kun saa olla "kolmen reiän lutka" ja pitävänsä nännien ja pillunhuulten nipistelystä ja venyttelystä. Lisäksi mainitsi, että pitää itsestäänselvyytenä, että on sessioissa ilkosen alastomana ja aina huolellisesti sheivattuna ja saa nautintoa "nimittelystä" esim huoraksi, lutkaksi tms.
Niimpä Merjaksi (nimi muutettu) esittäytynyt nainen saapui sovittuna toukokuun perjantaina maaseudulla sijaitsevan taloni pihalle autollaan. Kaikista ennakkotiedoista huolimatta yllätyin melkoisesti; varsin tavallisenoloinen pienehkö nainen, tosin hyvin muodokas ja nuorekas ikäisekseen. Istuimme kahville ja juttelimme vähän kaikkea maan ja taivaan väliltä kaikessa kiireettömyydessä. Tulimme tosi hyvin juttuun ja lähes kolmenkymmenen vuoden ikäero alkoi kuulostaa pelkiltä numeroilta...
Lopulta totesimme, että "eiköhän aloiteta". Merja kertoi hakeneensa matkalla piiskoja ja risuja metsästä. Käskin häntä hakemaan ne autostaan, tuliaisina oli iso kourallinen koivurisuja, pajupiiskoja ja paksumpia pihlajaraippoja. Menimme kimppu kädessäni makuuhuoneeseen, jossa olin jo valmiiksi laittanut köydet/kahleet sängyn neljään nurkkaan. Olin myös koonnut normaalisti vaatekaapissa piilossa olevan piiskauspukin keskelle lattiaa. Pöydällä sängyn vieressä oli dildoja, pyllytappeja, nipistimiä yms valmiina käyttöön. Merja katsahti tätä kaikkea ja henkäisi syvään.
Hänen katsoessaan minua, arvelin session alkaneen. Siispä komensin häntä riisuuntumaan alastomaksi. Katsoin nautinnolla paljastuvaa vartaloa; isot rinnat suurilla tummilla nänneillä, paljaaksi ajeltu pillu ja varsin muodokas peppu. Käskin hänet konttaamaan luokseni ja laitoin kaulapannan ja nahkakahleet nilkkoihin ja ranteisiin. Otin tukasta kiinni ja talutin kohti pukkia ja kiinnitin hänet siihen kunnolla kiinni. Kysyin "tietääkö lutka mitä nyt seuraa?" "Piiskaa varmaankin" oli vastaus. "Oikein, paitsi ensin huoran pyllyyn työnnetään iso tappi". Tähän tyyliin aloitimme, ja seuraavan tunnin piiskasinkin Merjan isoa peppua ensin lämmitellen ja lopuksi varsin kovaa paju- ja pihlajavitsoilla. Lopuksi pakarat alkoivat olemaan kauttaaltaan sinipunaisilla juomuilla. Aina hetken taukoa pitäessäni kuulin kuiskauksen "lisää, kovempaa". Totesin olevani todellisen masokistin kanssa tekemisissä, joten jatkoin piiskausta myös muodokkaille reisille. Tällä sain jo aikaan lähes itkua muistuttavaa ääntä, mutta aina se ääni päättyi lähinnä nautinnolliseen huokaisuun. Viimein otin tapin pois pyllystä ja avasin kahleet. Huomasin, että pillunhuulet kiiltelivät kosteudesta ja kiimasta...
Kertokaa, jos haluatte lukea jatkoa

11

10283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisääKiitos

      Olisko mahdollista saada lisää

    • tytön_hupakko

      Tapahtui 1980-luvulla jolloin vielä oli Ratto lehdessä seurahaku ilmoituksia. Minulla oli suunnaton halu tulla piiskatuksi koivun vitsalla ja siksi panin seuraavanlaisen ilmoituksen: Täällä parikymppinen neitokainen haluaisi saada koivun vitsaa ikämiehiltä, yli 65 vuotiailta., nuoremmat älkööt vaivautuko. En tee tätä rahan vuoksi, vaan silkasta kiimasta ja vastapalvelukseksi otan suihin.

      Sitten vaan odottelin vastauksia ja niiden runsaus yllätti. Monta kymmentä kirjettä ja jokaisessa oli kiihottavia kutsuja. Halusipa joku nuorempikin mies maksaa runsaasti jos saisi minut tulemaan luoksensa. Koska luotin paremmin vanhoihin eläke ukkoihin, vastasin parille kolmelle tyypille.

      Päätin mennä tapaamaan miesparia, koska minua kiinnosti ryhmäseksi niin kamalasti. Tapaaminen oli sovittu Helsingin rautatien torilla, jonne sitten jännittyneenä menin.

      Vanha mies tuli sovittuun tapaamiseen ja hän kertoi meidän olevan menossa merenranta saunalle hänen ja kaverinsa mökille. istuin volvo merkkisen auton kyytiin ja matka alkoi jonnekkin Espoon suunnalle. Matkalla Eeroksi esittäytynyt mies hiveli tämän tästä reisiäni, olihan minulla minihame päällä. Saunalla oli jo toinen mies, Johannes valmistellut saunan kylpykuntoon. Olin hirveän kiihottunut ja jännittynyt. Miehet tarjosivat rohkaisu ryyppyjä ja otin ne jolloin oloni keveni ja ilmaisin miehille haluni, että riisuisivat minut heti alasti. Miehet olivat vesi kielellä ja ihastuksesta mykkänä nähdessään minun pilluni ja pyllyni sekä isot tissit.
      Saako sinua nussia, vai tyydytkö vain ottamaan suihin meiltä, kysyi Eero. Tyydyttääkö teitä sitten vain se, jos otan vain suihin, etten tulisi raskaaksi, jota en halua. Varmasti tyydyttää, virkkoi Johannes. Me ollaan homopari, niinkuin jo varmaan arvannetkin, mutta me ei olla vielä koskaan olleet naisen kanssa ja olis jännä kokea, kun nainen ottaa suihin.

      Piiskaa halusit, missä vaiheessa annetaan , sanoi EEro.
      Minäpä olenkin tuhma tyttö ja en niinvain ota, ellette ensin piiskaa ja saa minua tottelemaan. Sovitaan sitten käsikirjoitus ensiksi, sanoi Johannes.

      Minä olen siis tuhma ja ilkeä huoranpenikka ja en nuole teidän homeisia kyrpiänne, älkää luulkokkaan.
      Teidän pitää ensin saada minut tottelemaan ja nöyrtymään ja se vaatii lujasti koivun vitsaa, ennenkä tottelen.

      Yskä ymmärretty, sanoi Johannes, leikki alkakoon joten haepas lutka koivun vitsa tuolta sauna takaa pusikosta.
      Mitä vielä, minähän en hae, en tottele, en varmasti. otetaanpa naikkoselta sitten luulot pois, eero tuumasi ja tarttui minua kädestä ja Johannes toisesta kädestä ja taluttivat minut sauna taakse pusikkoon piiskattavaksi. Siellä minut kellistettiin mahalleni mättäälle apposten alastomana. Johanneksen pidellessä minua paikallaan Eero vuolaisi notkean koivun vitsan. Toisen pidellessä toinen mies kuritti pyllyä jolloin aloin huutaa täyttä kurkkua kivusta.
      Joko lutka uskoo ja alkaa nöyrtymään, kysyi Eero hellittäen piiskaamisen hetkeksi. Kun en saanut sanaa suustani vitsa alkoi läimähdellä pakaroilla entistä lujempaa.

      Jalkovälissä alkoi kuumottaa ja kun miehet käänsi minut seljälleen, pillusta vuoti kiimaista nestettä. Eero ropsi vitalla kevyesti pillulle jolloin rääkäisin; EI ÄLKÄÄ, SATTUU HIRVEÄSTI. EEro vitsoi nyt reisiä ja Johannes oli rähmällään päälläni niin, että hänen paljas takamus hinkkasi kasvojani. Jokos nyt riittää ja alat nöyräksi, vai pitääkö vielä kurittaa lisää pyllyä?
      Pakaroita kihelmöi niin ankarasti, että sanoin: Rakkaat miehet, minä olen kiltti, en kestä enää.

      Olin niin piiskauksesta voipunut, etten päässyt ylös ja miehet kantoivat takaisin saunalle ja löylyn lämpöön. Saunassa oli huone, johon Ero ensin minut talutti nussittavaksi. Eero komensi minut oitis alleen ja tarjosi isoa mulkkuaan suuhuni. Vitsa oli huoneessa siltä varalta, että alkaisin vastustaa. Nyt imet kyrpää ja oikein kunnolla tai piiskaan takapuolesi ruvelle. Eero hiveli mulkullaan naamani oikein perusteellisesti ja kullin lima liimautui naamaani. Sitten silmät kiinni ja suu ammolleen. Tein niin ja kulli oli syvällä kurkussani. Oli pakko nieleksiä, kun muuten tuntui tukehtuvan. Nuolemista jatkui ikuisuuden, ennenkuin jo ollessani aivan voipunut kurkkuun syöksyi Eeron mulkusta mahtava sperman tulva. Nielin kaikki ja lisäksi Ero komensi nuolemaan kyrvän pään puti puhtaaksi sperma pisaroista. Sitten jäin huoneeseen ja Eero poistui. Kohta tuli Johannes vuorostaan vaatien tekemään samat nuolemiset.

      Koska en jaksanut, pyysin saada levätä ja käydä pesulla. Sperman maku ei lähtenyt ja sain tovin yökkiä saunassa, ennenkuin helpotti, mutta kun pitäisi jaksaa vielä tyydyttää toinenkin. Siksi pyysin, että Johannes nussisi takapuolen reikääni. Johannespa nussikin minua pillureikään vastusteluistani huolimatta paljaalla kyrvällä. Se tuntui niin hyvältä, etten halunnut vastustaa. Johannes ei päästänyt spermoja pilluuni, vaan rihtaisi mulkkunsa ja suuntasi sperma lastin suoraan kasvoilleni. Olin yltä päältä spermassa ja sperma liimausi pitkiin hiuksii

    • tytön_hupakko

      ...jatkoa... Saunassa kotin huuhtoa ja pestä itseäni spermasta, joka oli tiukasti liimautunut iholle ja hiuksista oli toivotonta saada kaikkia sperman repaleita irti. Jäätiin yöksi sinne mökille. Yöllä päätin lähteä salaa ja valvoin aamuyölle, jotta mieskaverukset varmasti nukkuvat . Sain vedeltyä pimeässä vaatteet ylleni, mutta sitten näin miesten lompakot heidän päällys housujensa taskuista. Vedin varovasti lompakon esiin ja kahmaisin setelit. Saman tein toisestakin lompakosta. Hiivin ulos, mutta jokin kolahti ja putosi, jolloin miehet konkoivat ylös. Päästyäni ulos pinkaisin juoksuun, mutta pahaksi onneksi kompastuin pimeässä ja lensin päistikkää nurin. Sattui kipeästi ja en heti voinut nousta, kun toinen miehistä, Eero tormasi luokseni. Miksi tuolla lailla säntäilet, et voi karata noin vain, nyt takaisin sisälle. Sisällä selvisi se, että olin käynyt miesten lompakoilla ja taskuni heti tutkittiin. Löydetyt rahat saivat miehet vihaisiksi ja luvassa oli koivun vitsaa oikein kunnolla.

      Minulla ryöstäystyi itku, mutta se ei auttanut. Hetkessä olin alasti riisuttu ja Eeron polvien päällä Johanneksen pidellessä nilkoista alkoi koivun piiskan läiske takapuoleeni.

      Itkin ja rukoilin. ÄLKÄÄ PIISKATKO, RAKKAAT, MINÄ HYVITÄN KAIKEN, AIIH, AIIH, SATTUU..UU, AIIII, OIIIII, EI ENNÄÄ, AUUU...HHH
      Kun pakarat oli piiskattu veres punalle, Eero piiskasi reidet samaan kuntoon. Johannes piiskasi jalka pohjia hyvän aikaa. AIIIIIIIHHHH... sattuu, EIIIIHHH..H. Lopuksi yötä minut sidottiin niin, etten pääsisi karkuun. Aamu oli ankea, sperman maku suussa, iletti, hävetti, kadutti ja en ollut saanut itse orgasmia. Esitinkin aamulla tämän toiveen, että minut nussittaisiin, sillä milläänn ei ollut enää väliä.

      Eero nussi pilluani kyrvällään ja sitten se tuli, ORGASMi. Pillu oli täynnä spermaa. Halusin pyllyreikäänkin kyrpää, jota Johannes sitten tarjosi. Nussittuaan persereikääni hän veti kortongin ja valutti spermat peräaukkoon.
      Olipa se kokemus. Pari viikkoa meni sairastellessa piiskauksen jäljiltä ja arvetkin jäivät, mutta se kokemus ja orgasmit oli mukavia

      • lisää

        Lisää lisää lisää


    • nuolin_pyllyreikää

      Menin viettämään kesäpäivää Helsingin seurasaaren nakurantaan, jossa voi ottaa aurinkoa alastomana. Siellä oli miehille ja naisille oma aidattu alue. Olin silloin nuori poikanen ja ensimmäistä kertaa kyseisessä paikassa. Loikoilin siis kalliolla patjan päällä alastomana, kun tuli tunne, että minua tarkkaillaan. Kohosin istualleen ja lähelläni istui vanhahko mies minua katsellen. Tunsin oloni vaivautuneeksi, mutta samalla myös kikkelissä tuntui hyvälle.
      Mies kohosi seisaalleen sanoen; tule poika uimaan, kahlaamaan. Joo, pitää tässä käydä jäähdyttelemässä vällillä, sanoin ja niin me asteltiin rantaan ja hypättiin veteen. Uitiin sen verran etäällä rannasta, että naisten puolelle näki ja siellä olevat alastomat makoilemassa. Uituamme palattiin samalle paikalle ja juteltiin niitä näitä. Aurinko meni pilveen ja tuli vilu. Iho meni kananlihalle. Mies siirtyi viereeni sanoen: Minäpä hieron selkääsi, että vähän lämpenet. Ihmiset alkoivat poistua ja lopuksi jäätiin aivan kahden. Kallion kolossa oltiin näkymättömissä ja siellä Kaltsuksi itseään kutsuva mies alkoi hieroa minua tosissaan. Mene makuulle, niin parempi hieroa. Tein niin ja kaltsu hieroi minut lämpimäksi. Hän hieroi pyllyä, reisiä ja tunsin kiihottuvani entistä enemmän. Tajusin, mistä on kyse ja kun halusin sitä, menin seljälleni sanoen. Hiero kaltsu joka paikasta, minä tykkään.
      Kaltsu hieroi kikkeliä, joka paisui isoksi. Lähdetään poika ja mennään minun saunalle jatkamaan. Joo, lähdetään vaan, tämä paikka menee kiinni.

      Kaltsu vei minua autollaan jonnekkin Nummelaan rantamökille. Pannaan poika sauna lämpimäksi ja pidetään hauskaa, kun oli näin mukavat senssit, että tavattiin.
      Minä olin parikymppinen nuorukainen ja kaltsu jotain päälle neljän kymmenen. Kutsu minua vaan sedäksi, kaltsu virkkoi ja otti minut syleilyynsä. Tykkäsin sedästä ja annoin hänen suudella minua intohimoisesti. odotellessa saunan lämpenemistä jatkettiin halailemista ja pussailemista. Tunsin syvää kiintymästä sedän isoon kikkeliin ja pyysin saada imeä sitä.
      Voi poikakulta, miten ihana olet, kun otat suihin. Minä olen oikein hyvä sulle ja täytän kaikki seksi toiveesi. Imin sedän kikkeliä ja ajattelin tuoda julki erään mieli haluni. Setä rakas, mennään pesulle ja imetään kumpikin toisiltamme yhtä aikaa. Se on ihana ehdotus, tule rakkaani. Pesimme toisltamme kikkelit ja pyllyreijät putipuhtaiksi ja menimme pukuhuoneen sohvalle päällekkäin. Siellä oltiin pyllyt päin kasvoja ja nuolimme yhtä aikaa toistemme pyllyreikiä. Olin sitten mahallani sedän mahan päällä ja oma kikkelini oli sedän suussa ja sedän kikkeli omassa suussani. Kokeillaan, kumpi saa ensin orgasmin, setä sanoi, imetään kilpaa.
      Halusin kuitenkin ennen orgasmia vielä yhden intohimoni ja sanoin: Setä, piiskaa minut, en ole koskaan saanut paljaalle pyllylle koivun vitsaa. Se toive täytetään, lähdetään yhdessä pusikkoon hakemaan vitsaa. Minua jännitti tavattomasti ja olin aivan kiimassa, kun setä taitteli vitsaa. Tuossa sopiva mätäs, menes mahallesi. Voi setä rakas, piiskaa minut oikein kunnolla, äläkä leiki sillä vitsalla. Piiskaa niin kipiäksi, ettei istumaan pysty. Virtsaa sitten piiskatun pyllyn päälle, niin seksiunelmani ovat toteutuneet.
      Setä alkoi vitsoa takamuksia ja heti alkuunsa temmoin itseni ylös. Setä rakas, en voi olla paikoillaan, sido minut ja piiskaa sitten. Jäin alasti odottelamaan mättäälle kun setä haku narua ja köytteli minut kintuista ja käsistä kiinni puiden väliin, jossa varmasti pysyisin paikoillaan.
      Sidottuaan minut lujasti setä otti koivunvitsan ja veteli pitkin pakaroita ja kinttuja. Swiss..ss, swiss, kuului piiskan läimäykset ja huusin. aiiiiiiihhh, oiiiih, sattuuuuu.. aiiiiiiiiihhhhh. Vaikka kuinka yritin vääntäytä irti, en voinut liikkua mihinkään ja setä saattoi rauhassa piiskata niin kauan, kunnes pylly olisi istuma kelvoton. Aiiiiihh... oiiiihhhh. Kipu oli valtava ja tuntui henki salpautuvan. Lopussa ei enää niin tuntunut, kun olin kipu shokissa. Kun pylly tuli piiskatuksi, setä pissasi pitkät pisut kipeälle pyllylle, jossa kirvely senkun koveni virtsan iemeytyessä haavoihin. Sitten päästeli setä minut irti ja kantoi sylissään voipuneen pojan saunan lämpöön. Lauteilla piti olla mahallaan tai polvillaan., Pyllyllään ei voinut istua. Pelkkä hipaisukin teki kipeää.. Pesun jälkeen setä vei minut sänkyyn ja jatkettiin kikkeliemme imeskelyjä. Olin taas sedän mahan päällä vatsallani ja imin isoa kikkeliä. Aikamme imeskeltyä sedältä tuli hirveä lasti suuhuni. Minulta itseltänui ei vielä tullut, johtuen varmaan kipeästä pyllystä. Olin kuitenkin kiimassa ja nielin kaikki spermat ja nuolin sedän kikkelin puhtaaksi sperman jäämistä. Alettiin sitten nukkumaan. Unta en saanut, sillä en ollut saanut orgasmiakaan. Aamuyöllä aloin imeä taas sedän mulkkua, joka paisui. Setä alkoi pussailla minua halukkaasti ja nuoli huuliani ja kasvojani. Voi rakas poika, että minä sinusta tykkään. Minä kans sinusta setä rakas, haluan nuolla sinun pylly reikää oikein kunnolla. Nuol

    • nuolin_pyllyreikää

      ...lin sedän pyllyreikää samalla kun setä imi kikkeliäni. Kiihotuin sedän nuolemisesta ja mitä enemmän setä imi kikkeliäni, sitä intohimoisemmin nuolin pyllyvakoa. Halusin päästä kielelläni syvälle sedän pyllyyn, ahmin ja nuolin ja kun minulta tuli siemensyöksy, luputin kovaa sedän pyllyvakoa. Otisn sitten sedän kyrvän suuhuni ja imin sitä halukkaasti. Kauaa ei tarvinnut, kun sedältä irtosi spermat suuhuni. Olimme molemmat onnellisen voipuneita aktin jälkeen,.

    • Anonyymi

      Saan Piiskaa Vanhemmalta Naiselta olen itse 25V mielelläni menen 50kymppisen Naisen syliin ottamaan vitsaa nainen tietää miten käsitellä naista on saanut ja antanut kokemus on hyväksi piiskaamme oman ikäluokan kanssa Vanhempi on parempi Ei ole liian hätäinen Hellempi mutta pitemmät piiskaukset olen itse ja pyrstötyytyväinen kun nousen 50kymppisen sylistä .

    • Anonyymi

      Nainen On minua noin 10vuottavanhempi olen hänen reisillään usein ottamassa vitsaa koko alapää saa hyvän käsittelyn vitsan jälkeen hyväilen Piiskaajaani suukottelenhalaan otan ritsikatpois hyväilen rintoja nännit nöpöttää halaan,suukottelen lantiota otan pikkaritpois suukottelen pyrstöä llopuksi kieleni onVaginassa saan sen sylkemään nesteet päälleni Ihanaa OttaaNainen!

    • Anonyymi

      Olen Piiskaus Suhteessa 10Vuottavanhemman naisenkanssa olemme nauttineet toisistamme jo Noin 5vuotta tykkään olla sylissä Vitsottavana annan,mielelläni myös molempien perätkastuvat tässä touhussa suukotellaan,halaillaan välillä menemme loppuun saakka tyytytämme toisemme Ihanaa Nauttia Naisen Hyväilystä Kivaa vaihtelua.

      • Anonyymi

        Täällä olisi varttuneempi mies kotikuria kaipaavalle naiselle pk. Seudulla.


    • Anonyymi

      Piiska hallussa ja haaska...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe